וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמות קטנות: מוצרי ביוטי חדשים ששווה להכניס לתיק האיפור

שירלי אכסלרוד

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 8:19

נחמות קטנות, כי זה מה שיש לנו להציע כרגע. מוצרי ביוטי חדשים ומסקרנים שהבנו כי שווה בהחלט לצרף אותם לתיק האיפור שלנו. באלם חדש - כי השפתיים זקוקות לקאמבק, סרום לשיער - כי הפריזים מתחילים לאותת, וקונסילר קטלני - כי צריך להסתיר את הצרות

המוצר המקופח של השנה חוזר - הבאלם החדש של מאק

מאק. יח"צ,
שחררנו מהמסכות ושבנו לליפסטיק המפנק/יח"צ

תן לי דקה להתרגל אליך שוב: עכשיו כשאפשר להסתובב בלי מסכות, הראשון לעשות קאמבק הוא השפתון, המוצר המקופח של השנה האחרונה. הבאלם החדש של MAC שמשלב בין לחות עשירה וצבע שקפקף ומבריק מאד, מצליח להיות גם טיפולי, רך כחמאה ונעימי מאוד, וגם עתיר צבע משמח.
מחיר: 93 שקלים.
איפה להשיג: להשיג בחנויות MAC ובאתר

כזה שאפשר למצוא בכל מכולת - מים מיסלריים של גרנייה

גרנייה. יח"צ,
המחיר משתלם, הכמות עוד יותר/יח"צ

מהמותג שאפשר למצוא גם במכולת, מגיעה מהדורה חדשה למסיר האיפור המשתלם ביותר ששמנו עליו יד - המים המיסלריים הצנועים והמעולים של גרנייה. לגירסה החדשה הוסיפו גם מי ורדים, ולמרות שהסתדרנו מצויין גם בלי ריח, הוא עדיין מהטובים ביותר שניסינו - שקוף, נטול שומן, מתאים לפנים וגם לעיניים, יעיל במיוחד ולא דורש שפשופים, וניחוח הוורדים הוא לגמרי תוספת נעימה שאפשר לחיות איתה. כל הטוב הזה מגיע באריזה גדולה ובמחיר קטן מאוד.
מחיר: 40 שקלים ל-400 מ"ל.
איפה להשיג: בחנויות הפארם השונות.

עוד בוואלה!

הרמות ברמות: הניאון אולי בדעיכה - אבל אל תוותרו עליו בציפורניים

לכתבה המלאה

המייק-אפ שמבטיח ומקיים - Even Better Clinical Serum Foundation של קליניק

קליניק. יח"צ,
גם טיפוח וגם איפור/יח"צ

המירוץ אחר המייק-אפ המושלם נמשך חיים שלמים. שמחות לבשר שנכון לעכשיו אפשר לעצור רגע, מצאנו אחד כזה. המייקאפ-סרום החדש של קליניק שמבטיח "גם טיפוח וגם איפור" מצליח גם לקיים: הוא סמיך בדיוק במידה הנכונה, נעים ולח וכמעט לא מורגש על העור. אחרי מאבק יומי במייק-אפים שמדגישים את הנקבוביות, מתיישבים בתוך הקמטוט במצח, ונראים נורא באזור היבש בלחיים, הנסיינית מדווחת שסוף סוף סוף הצליחה לייצר גימור בריא, אחיד ורגוע, כשהנעימות הזו לא באה על חשבון כיסוי מעולה ו-SPF20.
מחיר: 189 שקלים ל-30 מ"ל.
איפה להשיג: בחנויות הפארם השונות.

רב תכליתי לעצלניות שמבינות - קרם ה-CC של AHAVA

אהבה. יח"צ,
כאילו ישנת 12 שעות בלילה/יח"צ

קראו לנו עצלות, אבל אנחנו אוהבות מוצרים רב תכליתיים. כאלה שחוסכים לנו עוד שלב במריחה ושתי דקות בבוקר. נאמנות לגישה שפחות זה יותר, ניגשנו לקרם ה-CC החדש של AHAVA, יעני - color corrector, שמבטיח תיקון של גוון העור, לחות וגם הגנה מהשמש. המוגזמות ימרחו אותו מעל סרום ולחות ומתחת למייק-אפ וקונסילר. נשים תבוניות ימרחו אותו תוך כדי צחצוח שיניים, וינצחו את השיטה. אם באתן עם עור במצב סביר מהבית - פשוט לא צריך יותר כלום. ה-CC, למרות שנראה נטול גוון לגמרי, מצליח לאחד לגמרי את גוון העור ולהעלים אדמומיות, כתמים קלים ופיגמנטציה. המרקם לח ונעים, והגימור טבעי ובריא, כאילו ישנת 12 שעות בלילה, נגמלת מאספרטיים וחזרת ליוגה.
מחיר: 129 שקלים ל-30 מ"ל.
איפה להשיג: ברשת חנויות המותג ובאתר

DIY מחרפן לגבות - העיפרון של אנסטסיה בוורלי הילס

אנסטסטיה בוורלי הילס, עיפרון גבות. יח"צ,
המותג החדש שעשה עלייה לישראל/יח"צ

חור בגבה, תופעת לוואי של הקורונה שאף אחד לא מדבר עליה אחרי שנה של עיצוב DIY, מצא פתרון עם עיפרון הגבות המעולה של אנסטסיה, מותג איפור חדש מארה"ב שמתמחה במוצרים לעיצוב הגבות. העיפרון, דקיק במיוחד ולא דורש חידוד או כישרון ציור, מגיע בפורמולה על בסיס שעווה שמאפשרת מילוי נוח ונראות טבעית בכמה שרטוטים פשוטים. בונוס: מברשת גבות טובה בצידו השני של העיפרון.
מחיר: 105 שקלים.
איפה להשיג: בסניפי סופר-פארם ובאתר.

טשטוש מדויק לכל צרותינו - LUMINOUS SILK CONCEALER של ארמני

ארמני, קונסילר. יח"צ,
קרמי בסמיכות הנכונה/יח"צ

חצ'קונים, עיגולים מתחת לעיניים, פיגמנטציה מהניאון בממ"ד - אין צרת עולם ראשון שקונסילר טוב לא יכול לפתור, והחדש של ארמני הוא אחד כזה: מגיע במרקם שנוח לעבוד איתו, קרמי בסמיכות הנכונה, עדין ודקיק, מתמזג בצורה מושלמת עם העור בגימור מנצנץ קלות, וכמובן - במארז משגע. במחיר כזה לא היינו מצפות לפחות.
מחיר: 188 שקלים, מגיע ב-20 גוונים.
איפה להשיג: בבוטיק בקניון רמת אביב.

מכניע פריזים עקשניים - הסרום של Femor

פמור, סרום לשיער. יח"צ,
לשיער פגום ויבש - התוצאות מדברות בעד עצמן/יח"צ

נסיינית שמצב השיער שלה משקף במדויק את מצבה נפשי, ובתקציר - לא משהו, התלהבה מהסרום לשיער פגום ויבש של המותג המקומי Femor. הסרום דק ולא שמנוני, יש לו ריח נעים עד בלתי מורגש, ובמינון הנכון הוא משאיר על השיער ציפוי חלק ומשיי ומצליח להכניע פריזים עקשניים.
מחיר: 89 שקלים.
איפה להשיג: באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully