וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיק-א-בו: החולצה של קים קרדשיאן הותירה אותנו מבולבלות

עודכן לאחרונה: 22.5.2021 / 18:39

קריס ג'נר עושה כבוד למלך של המאה ה-20, הבת קים במכופתרת מפתיעה, היילי ביבר מוכיחה שאסור לפחד לשחק עם גוונים ובלייק לייבלי עם קאמבק לפריט מפתיע. רגעי הסטייל שפספסתן השבוע

פיק-א-בו: החולצה המבלבלת של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן מגדירה מחדש את המונח "קאט-אאוט", עם חולצה בעלת חיתוכים ביזאריים למדי. מלכת הטראש (שתומכת בישראל, הנה - כתבנו את זה) העלתה לאינסטגרם תמונה בה היא נראית לובשת מכנסי עור לצד חולצה אדומה בעלת מחשוף עמוק, שלא מסתפקת רק בזה - וגם חושפת מותניים, סייד בוב סקסי - ואת הזרועות, שרוב הנשים דווקא היו מעדיפות להסתיר. אנחנו לא לגמרי סגורות איך להגיב לפיס הזה.

מיס אורנג'דה: היילי ביבר בקולור-בלוק כתום

אחד הצבעים הלוהטים בקיץ הקרוב הוא כתום על כל גווניו, אפילו על גבול הניאון. מי שהפנימה את הבשורה היא מכתיבת הטרנדים, היילי ביבר, שיצאה ליום סידורים בניו יורק בקולור בלוק רצחני בגווני תפוז. הלוק המונוכרומטי של ביבר כולל שמלת מיני בגוון קורל של המוצג LHD עם מחשוף קולר שעולה 395 דולרים, מעיל בגוון שנוטה יותר לכיוון החמרה של אקנה סטודיו במחיר 850 דולרים וסנדלי עקב קשירה של Femme עם תג מחיר של 169 דולרים. בידה אחזה את אחד התיקים האהובים עליה - תיק הענן של בוטגה ונטה, שהוא גם הפריט היקר ביותר בלוק - 2,790 דולרים. התוצאה - קיצית ומדויקת.

השקפקפים חוזרים: בלייק לייבלי עם סנדלי המדוזה

בלייק לייבלי וראיין ריינולדס, ללא ספק אחד מהפאוור קאפלס הכי לוהטים שיש בעולם כרגע, נתפסו בעדשת המצלמה בשיטוט בניו יורק. לאותו יום של חול בתפוח הגדול לבשה בלייק לייבלי את שמלת הקיץ המושלמת. מדובר בדגם של המותג רפורמיישן שגם הצבע שלו - לבן פרחוני - וגם הגזרה שלו - מידי עם מחשוף מרובע - הופכים אותו למדויק. אלא שההפתעה מגיעה בגזרת הנעליים, כשלייבלי בחרה לנעול סנדלי שקפקפים, כאילו היא בדרך לטיול בנהר הירדן. אי אפשר להאשים אותה, כן? זה כבר כמה עונות שהסנדלים, שנקראים גם "סנדלי מדוזה", מנסים לעשות קאמבק. אולי עכשיו, עם האישור של לייבלי, הכניסה המחודשת אל המיינסטריים תצליח.

זה אלביס פרסלי? לא, זו קריס ג'נר בחליפה

קריס ג'נר נצפתה השבוע משוטטת בהוליווד כשהיא לבושה בחליפת טוקסידו מפתיעה, שגרמה לנו לתהות אם מדובר בשובו של מלך הרוקנ'רול המנוח, אלביס פרסלי. ג'נר לבשה חליפה לבנה עם צווארונים מחודדים וסיומת אדומה - בקצה הצווארון, בצדי הבלייזר ובצדי המכנסיים. הלוק, שנראה כלקוח מאמצע המאה ה-20, דווקא התיישב טוב על מאמאג'ר, שהוסיפה לו עגילי חישוק גדולים וסניקרס בגוון אוף-וויט. בתיעוד היא נראית לצדו של קורי גמבל ובידה בקבוק טקילה "818", השייך לליין שהוציאה בתה קנדל. כי אם אפשר גם לפרסם מותג ולקדם הכנסות על הדרך - למה לא?

קריס ג'נר קורי גמבל. Backgrid, בקריד
מקדמת על הדרך מוצר של בתה קנדל. קריס ג'נר/בקריד, Backgrid

קרואלה דה-ויל בלואי ויטון: אמה סטון משיקה

שנה ארוכה בלי פרמיירות גורמת לנו להתרגש מכל השקה חדשה שיש. הפעם מדובר בשטיח אדום ונוצץ שנפרס בלוס אנג'לס לקראת הבכורה של הסרט "קרואלה". מי שהגיעה לצעוד על השטיח היא כוכבת הסרט, אמה סטון, שנכנסת לנעלי הרשעית קרואלה דה-ויל מהספר "101 דלמטים", שהפך בהמשך להיות הסרט "101 כלבים וגנבים". לבכורה הגיעה סטון בלוק שעושה כבוד לדמות הבדיונית שלה, שאוהבת מאוד את השילוב שחור ולבן, פלוס קריצה למותג שהיא כבר שנים ביחסי שגרירות איתו - לואי ויטון. סטון לבשה חליפת טוקסידו שחורה עם חולצת 'פוסי בואו' לבנה, ותיק קופסה אדום לשבירת הרצף, שהתכתב נפלא עם השפתון הבוהק - והשיער הכתמתם.

עוד בוואלה! אופנה

ההדפס שמשגע את העולם ממש לא נולד בזארה

לכתבה המלאה
אמה סטון קרואלה פרמיירה. GettyImages
התגעגענו לשטיחים אדומים. אמה סטון לובשת לואי ויטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully