וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיק דרומי: שלושה בוטיקים בסטייל ששווה לבקר בהם

עודכן לאחרונה: 21.5.2021 / 8:26

מעצבת שמלות הכלה טל מדינה עם קולקציה חדשה, נוי אליהו בפריטי רדי-טו-וור מדליקים ורוית אביטל עם תכשיטים משגעים שיקפיצו את הלוק - המלצות לבוטיקים מסקרנים באשדוד ואשקלון

טל מדינה. אלון שפרנסקי,
קולקציית שמלות הכלה של טל מדינה/אלון שפרנסקי

מחוץ לתל אביב השוקקת ועמוסת המעצבים, בואכה אשקלון ואשדוד, יש מספר מעצבות צעירות ומסקרנות שבשבועיים האחרונים סבלו קשות מהמצב הבטחוני, אך עדיין המשיכו ליצור ולקוות לפגוש בקרוב את כל הלקוחות בסטודיו.

עונת החתונות הוזנקה והלוקיישן של מעצבת שמלות הכלה טל מדינה ללא ספק מצריך ביקור מיוחד, אאוטיפט לאירוע ערב או חליפה מדליקה לחופשה תמצאו בקולקציה הטרנדית של נוי אליהו, ותכשיט מהפנט לשדרוג הלוק לבטח תמצאו בסטודיו של רוית אביטל.

רוית אביטל. יח"צ,
עיצובי התכשיטים של רוית אביטל מאשדוד/יח"צ

הסטודיו לכלות של טל מדינה

"סטודיו מדינה" מעביר את סוד עיצוב האופנה במשך שלוש דורות - שלוש נשים עוצמתיות החל מתרזה הסבתא, למיכל האמא, לטל הבת, המעצבת הראשית, בוגרת מצטיינת של "שנקר". "בעונה האחרונה בחרתי לחקור לעומק את העולם המחויט שמסתתר מתחת לכל הקישוטים ועבודות התחרה והחריזה", מספרת לנו מדינה. הקולקציה מבטאת את החופש שטומנים בחובם פרטי ההלבשה התחתונה כשפלטת הצבעים התרחקה מהעולם הקלאסי והלבן והפכה לחלבי, נוצץ, כסוף, זהוב, שמנת, פודרה וניוד. כל אינטרפטציה של ערום שאפשר לדמיין.

השפה העיצובית של מדינה מובהקת וברורה. המוטיבים החוזרים של המחוך, השסעים, הקלילות והסקסיות מתחברים יחדיו, אך באים לידי ביטוי באופן שונה בעיצוב של כל אחת מ-20 השמלות שנמצאות בקולקציה החדשה (השכרה בין 12,000-16,000 שקלים). בימים אלו יש גם הטבה מיוחדת לשמלה שנייה ב-2,000 שקלים בלבד.

לוקיישן: עוזי חיטמן 6, אשדוד
טלפון: ‭058-4052177‬
אינסטגרם

טל מדינה. יח"צ,
החופש שטומנים בחובם פרטי ההלבשה התחתונה. הסטודיו של טל מדינה/יח"צ

הסטודיו של נוי אליהו - רדי-טו-וור

"בשנה האחרונה תחום האירועים קפא כמעט לגמרי בעקבות משבר הקורונה והרגשתי צורך לפתח מותג חדש, שיתאים לאירועים קטנים יותר, לחופשות ואפילו לשגרת היומיום שלנו". מספרת לנו נוי אליהו הצעירה.

קולקציית האביב האחרונה שלה, יחד עם שותפתה שוהם כהן, עוצבה בהשראת הספארי, בה ניתן למצוא המון פרינטים חייתים לצד פלטת צבעים טבעית וטווח המחירים נע בין 270-1,200 שקלים.
לוקיישן: קדש 37 אשקלון.
טלפון: 050-8168388, כלות וערב - ‭054-9523334‬
אינסטגרם

נוי אליהו. יח"צ,
קולקציית הספארי של נוי אליהו מתוך מותג הרדי-טו-וור/יח"צ

עוד בוואלה!

בקיץ הקרוב אנחנו חוזרות לחגוג ולהתלבש - וזה מה שמחכה בחנויות

לכתבה המלאה

הסטודיו לתכשיטים של רוית אביטל

מעצבת התכשיטים רוית אביטל מעצבת בהתאמה אישית כבר משנת 2007. קולקציות אקססוריז לכלות, ערב וקז'ואל במחירים נגישים (החל מ-290 שקלים) לצד זהב, יהלומים ואבני חן בעיצוב אישי ויוקרתי (עד 9,000 שקלים). בימים אלו תוכלו ליהנות גם מקוד קופון של 15% הנחה (Israel) באתר.
לוקיישן: מגדלי קיי טוואר אשדוד, הגעה בתאום מראש.
טלפון: 050-5671892
אינסטגרם

רוית אביטל. יח"צ,
ערב וקז'ואל במחירים נגישים לצד יהלומים ואבני חן בעיצוב אישי/יח"צ
רוית אביטל. יח"צ,
אביזרי שיער לכלות להשכרה בין 450-700 שקלים. רוית אביטל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully