וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צעד בדרך לפסגה: שון לוי מככבת בקמפיין המשגע של אולה ג'ונסון

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 6:37

שון לוי היא שם נרדף לדוגמנית ישראלית שמצליחה בעולם בענק. אחרי שלל הישגים מגיע קמפיין "קדם-סתיו" של המעצבת האמריקנית אולה ג'ונסון, שכולו בצבעי שלכת - אבל זועק חופשת ריזורט. הנה הצצה

שון לוי אולה ג'ונסון. ulla johnson, אתר רשמי
שון לוי מככבת בקמפיין "קדם סתיו 2021" של המעצבת הניו יורקית אולה ג'ונסון/אתר רשמי, ulla johnson

אחת הדוגמניות הישראליות הכי מצליחות בחו"ל היא שון לוי. השם שלה אולי לא בהכרח מוכר לכל אדם שני ברחוב, אבל את הרזומה העשיר שלה אף אחד לא יכול לקחת. אחרי שלל הישגים כמו קמפיינים לפראדה וסן לורן, שערים להארפר'ס בזאר ואל וצעידה על מסלולים של מותגי על נחשבים בשבועות האופנה, כמו ג'רמי סקוט ואלכסנדר ווטייר - מגיע הישג חדש ומרגש. לוי מככבת בקמפיין החדש של המעצבת הניו-יורקרית אולה ג'ונסון, שידועה בסגנון בוהמייני משגע. הקמפיין הזה, שנקרא "קדם סתיו 2021", יגרום לכן לפנטז על חופשת ריזורט חלומית, כמו שהרבה זמן לא הייתה לנו.

שון לוי אולה ג'ונסון. ulla johnson, אתר רשמי
מצלמת בגדי ים באמצע החורף. שון לוי על הסט במאליבו/אתר רשמי, ulla johnson

"הקמפיין צולם ביום ההולדת שלי, ב-4 במרץ", משתפת אותנו לוי. יום הצילומים נערך בחוף הים במאליבו שבקליפורניה, ולדבריה של שון, לא בהכרח היה קל לדגמן בגדי ים, כשבחוץ הטמפרטורות מתאימות יותר לחורף. "צילמנו בים בחודש מרץ. היה קר לצלם בחוץ, ולקראת סוף היום התקרר אפילו יותר, וכבר נהיה ממש קר. כמובן שכולם מסביבי דאגו לחמם אותי ולכסות אותי בכמה שכבות, ולפזר סביבי מחממים שישמרו עליי מהקור", היא אומרת. "אבל הייתה חווית צילומים מדהימה. אולה המעצבת היא אישה מהממת. היא ניו יורקרית אמיתית שעובדת קשה בטירוף ומשלבת בין קריירה למשפחה בצורה מעוררת השראה".

לדבריה של שון, הקשר בינה לבין המותג של אולה ג'ונסון נרקם עוד כשהייתה בארץ. "הסטייליסטית של החברה שאלה אותי מתי אני מגיעה לניו יורק. אמרתי לה שאגיע בסוף פברואר, ושאשמח לעבוד איתה. יום אחרי כבר עשיתי אודישן - אבל דרך הזום, בהתאם לתקופת הקורונה. זה היה קצת מוזר לעשות אודישן לקמפיין בגדי ים דרך הזום, אבל לא הייתה ברירה".

עוד בוואלה! אופנה

הישראלית שון לוי מדגמנת בקמפיין של פראדה

לכתבה המלאה
שון לוי אולה ג'ונסון. ulla johnson, אתר רשמי
"אולה המעצבת היא אישה מהממת שמשלבת בין קריירה למשפחה בצורה מעוררת השראה"/אתר רשמי, ulla johnson

התוצאה של יום הצילומים הזה בים, בשיא הקור וביום ההולדת של שון, שווה לחלוטין כל הקרבה. כאמור, שון נבחרה לדגמן את קולקציית "קדם סתיו 2021", שעל אף השם, היא הרבה יותר קיץ מאשר עונת מעבר. בקולקציה אפשר למצוא בגדי ים, תיקי קש, חצאיות חוף, שמלות וסנדלים מדליקים כשהצבעים השולטים הם גווני חמרה ואדמה, עם נגיעות של כחול נייבי, לבן וירוק זית. כל הצבעים אולי משדרים שלכת אבל הגזרות זועקות קיץ, ואולי השילוב ביניהם, זה מה שעובד כל כך טוב.

שון לוי אולה ג'ונסון. ulla johnson, אתר רשמי
"זה היה קצת מוזר לעשות אודישן לקמפיין בגדי ים דרך הזום"/אתר רשמי, ulla johnson

בתמונות הקמפיין נראית שון בין היתר בביקיני בגווני כחול-אפור-אדום שעולה 388 שקלים לחלק העליון ו-372 שקלים לחלק התחתון. פיס מעניין נוסף הוא שמלה עם אותו הפרינט שעולה באתר 1,337 שקלים ויש גם ביקיני טאי דאי בגווני חום ושחור עם תחתונים בגזרה גבוה (456 שקלים) וחלק עליון בגזרת קאפים (490 שקלים). אם ידכן משגת וגם אתן עפתן על הקולקציההחדשה של ג'ונסון שימו עין על תיק הקש המסקרן לבקבוק מים שעולה 1,100 שקלים, ויבטיח לכן פיס באמת ייחודי במלתחה. "היו כמה תיקים ומשקפיים פשוט מדהימים בצילומים. כנראה שארכוש כמה מהפריטים שצילמתי", מוסיפה לוי.

שון לוי אולה ג'ונסון. ulla johnson, אתר רשמי
"היו כמה תיקים ומשקפיים פשוט מדהימים בצילומים"/אתר רשמי, ulla johnson

על אף הרזומה המרשים של לוי, היא מספרת שהיא מאוד התרגשה כששמעה שהיא נבחרה לפרויקט הספציפי הזה, והאמת - גם אנחנו. השיק הבוהמייני המנצח של ג'ונסון מוכיח עצמו כמעט כל עונה עם שמלות מעניינות, צבעוניות ייחודית וגזרות נשיות נכונות עם טוויסט מרים בדיוק באותו נשימה.

"תמיד מרגשת אותי העובדה שלקוחות בוחרים בי להיות הפנים שלהם לקמפיינים", היא משתפת. "זה אף פעם לא יהיה משהו שהוא רגיל או לא מרגש. לשבת בבית בישראל ולקבל שיחת טלפון מניו יורק, שלקוחה בניו יורק מעוניינת לקחת אותי ספציפית מכל הבנות בעולם לקמפיין שלה, זה תמיד ירגש אותי. אני מנסה להישאר עם כמה שיותר הודיה על כל דבר שאני עושה, ואני פשוט מעריכה כל רגע כזה בחיים שלי".

שון לוי אולה ג'ונסון. ulla johnson, אתר רשמי
תיק קש מסקרן לבקבוק מים שעולה 1,100 שקלים/אתר רשמי, ulla johnson
שון לוי אולה ג'ונסון. ulla johnson, אתר רשמי
"תמיד ירגש אותי שבוחרים בי ספציפית מכל הבנות בעולם לקמפיין"/אתר רשמי, ulla johnson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully