וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולא לפספס בפדיקור: הסנדלים האלה הם התשובה המדויקת לקיץ

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 13:46

בכל שנה אנחנו עוסקות באותה סוגייה קשוחה - איתור סנדלים שטוחים שיקים שיחליפו את כפכפי הגומי ועדיין יהיו נוחים בטירוף. מה כבר ביקשנו? לא מעט מסתבר, אבל הפעם יש סיכוי שהצלחנו עם דגם משובח מבית היוצר של אושיית הסטייל המחוננת רוזי הנטינגטון וויטלי

הגיע הזמן הזה בשנה בו פוקד אותנו אתגר הקיץ הקבוע והמתסכל: איתור סנדלים שטוחים ונוחים שיגאלו אותנו מלהיצמד לכפכפי הגומי ברמה היומיומית. כאילו מה ביקשנו בסך הכל? ולמה כשזה מגיע לסנדלים כל כך מסובך לשלב בין סטייל, אופנה, יופי ונוחות? נראה שכמעט תמיד אחד מתוך ארבעת הפרמטרים שהגדרנו לא מצליח להתקיים במשוואה.

לא כולן חייבות להסכים שסטייל ואופנה שווי ערך לנוחות, והקלישאה "היופי שוכן בעיני המתבונן" (גנרל לאו וואלאס) ידועה ונכונה. ועדיין, להציב דרישות זה דבר מבורך, בכל אספקט כמעט, בייחוד כשהיקום מסמן לנו שצדקנו.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

את המענה מצאנו באדיבות אושיית השלמות רוזי האנטינגטון וויטלי וקולקציית הנעליים הראשונה שעיצבה בשיתוף הלייבל האיטלקי Gia Couture. דגם Rosie 4 Toe Ring Sanda שתופס תאוצה מרשימה בפיד האינסטגרם מציג אופציה ראויה לכל מי שמעוניינת לרדת מהעץ הגבוה של גרסאות המעצבים לסנדלי הנוחות הכעורות והיקרות ועדיין להישאר בזון העדכני. לצערינו גם אלו שרוזי חתומה עליהם יקרות מידי (460 אירו), אבל בואו נשאיר את עניין המחיר בצד.

עיצובם כולל סוליית פלטפורמה מעודנת עם זווית קלה באזור העקב, רצועת אחיזה חובקת בוהן (ולהקפיד על הפדיקור, הא?) ורכיסת איקס על הקרסול בשתי רצועות בעובי מדויק עם אבזם מתכתי, והם מגיעים בעור או זמש במנעד צבעים של שחור ולבן לצד טונים טבעיים של חום, בז' וירוק.

תופעת הנעליים המגושמות מלווה אותנו כבר כמה עונות ברציפות. מטרנד שנוי במחלוקת שכולם ניבאו לו חיי מדף קצרים אנחנו עדות לקטגוריה שלא יודעת שובע, בין אם זה דאדי סניקרס ומגפי רפתנים שלא מפסיקים להתנפח ובין אם מדובר בסנדלי המטיילות של שאנל או בגרסאות אחרות של מעצבי-על לנעלי נוחות.

עם כל הרצון בנוחות וגם כשלוקחים בחשבון את הסינוור מצד משפיעניות האופנה שמצליחות להצטלם עם סנדלים אורטופדיים ועדיין לשמור על לוק שיקי, די התעייפנו מהמשחק הזה. בקיץ התופעה צורמת יותר, רק תדמיינו את עצמכן עם שמלת פרחים מתנפנפת ורומנטית לצד סנדלים מעבי קרסוליים שגורמים לכף הרגל שלכן להיראות רחבה וגדולה בשלוש מידות פחות או יותר.

אם נהיה לארג'יות נסכים שיש פה יציאה מגניבה לכמה רגעים בודדים, אבל בסופו של יום הכותרת המודעת לעצמה - "מגמת הסנדלים המכוערים" - לא מכסה על האמת. אלו בעיצובה של רוזי מייצגות את שביל הזהב, בעינינו כמובן. מסכימות?

עוד בוואלה!

ההדפס שמשגע את העולם ממש לא נולד בזארה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully