וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד האיחוד: השינויים הקוסמטיים שעברו שחקני "חברים"

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 7:59

פרק האיחוד המיוחל של הסדרה הפופולרית "חברים" סוף סוף שודר בארה"ב יותר מ-25 שנה אחרי הפרק הראשון. שאלנו מומחים על אילו שינויים קומסטיים שעברו השחקנים הם יכולים להצביע ולהלן התוצאות -אז מי התמכרה לחומרי מילוי ומי נתן לטבע לעשות את שלו? הפרטים בפנים

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

אם יש בשורה שהצליחה לרגש אותנו בשנה האחרונה, הלוא היא שנת הקורונה, זה השמועות על פרק האיחוד של הסדרה הפופולרית "חברים". לא מעט כוכבים של סדרות עבר ולהקות שנכחדו יצרו סרטוני איחוד, בעיקר בזכות הזום - אבל לא רק, אך מי שלקח את זה צעד אחד קדימה לאיחוד ממשי אלו חברי הקאסט של הסדרה האלמותית, זו שאף פעם לא נמאס לעשות לה בינג'. טיזרים מפרק האיחוד כבר יצאו שבועות לפני התאריך המיועד לעליית הפרק, ואפשרו לנו לבחון בדקדוק את מה שעבר על רייצ'ל, מוניקה, פיבי, רוס, ג'ואי וצ'נדלר בחלוף השנים.

חברים. yes
בראש שלנו הם נראים ככה. הקאסט של הסדרה "חברים"/yes

למרות הפופולריות הנצחית של הסדרה, אפילו חברי קאסט "חברים" לא יכולים לנצח את הזמן. בראש שלנו הם אולי זכורים כפי שנראו לפני 25 שנה, אבל בפועל, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, דיוויד שווימר, מאט לה-בלאנק ומת'יו פרי, כולם כבר בני 50 ומעלה. וכן, אנחנו יודעות, גם לנו זה גורם להרגיש זקנות, אבל את הזמן אי אפשר לעצור. אז אחרי פרק האיחוד ששודר השבוע בארצות הברית בסטרימינג HBO מקס (ובתקווה שבקרוב גם בישראל) החלטנו לפנות למומחים ולענות אחת ולתמיד על השאלה שהטרידה רבים - מה ה"חברים" עשו לפנים שלהם, כדי לנסות ולהישאר קצת יותר צעירים?

עוד בוואלה!

דיווח: ג'סטין ביבר יתארח בספיישל האיחוד של "חברים" - בתפקיד מפתיע

לכתבה המלאה

ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון כבר בת 52, אבל נראה שלא הרבה השתנה אצלה לאורך השנים. ביום ההולדת האחרון שלה טענו כאן במדור שיש לה הכול - מסטייל מנצח ועד פיגורה לוהטת. וחייבים להודות, כשזה מגיע לפנים - היא פשוט נראית אותו הדבר. כן, חלפו כמה שנים מאז גילמה את רייצ'ל גרין, אבל בסך הכל הנגיעות האסתטיות מינימליות לחלוטין, ואולי ככה בעצם עושים את זה נכון.

נתחיל בעניין האף. לאורך הקריירה שלה, דיברה אניסטון בפתיחות על כך שעברה שני ניתוחי אף. הראשון היה לפני שלוהקה לסדרה "חברים", והשני היה תיקון מחיצות לאותו ניתוח שעברה 12 שנה קודם לכן. אניסטון תיארה את ניתוח האף שעברה כ"הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים", משום שלדבריה "זו הפעם הראשונה זה שנים שישנתי טוב". ד"ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית, טוען כי זהו ככל הנראה ההליך האסתטי-כירורגי היחיד שעברה אניסטון.

מפוצלת חברים ג'ניפר אניסטון. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
אין הזרקות??? משתמשת במכשור שמרים, מותח וממצק את העור. ג'ניפר אניסטון/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

למרות זאת, לאורך השנים מעריצים רבים טענו כי אניסטון עברה כמה שינויים אסתטיים בפנים כדי להצעיר את המראה. כשנשאלה על כך בראיונות בעבר היא השיבה בהומור ונשבעה שהכל עניין של טיפוח העור, שמירה על תזונה בריאה ושגרת אימונים. אז אולי מחטים היא לא פגשה, אבל היא כן הודתה שהיא עוברת טיפולי לייזר וטיפול אולטרה סאונד שנקרא Ultherapy. מדובר במכשור אסתטי מתקדם, שמשווק בארץ על ידי אלפאמדיקס, ומבוסס על אולטרסאונד ממוקד. טיפול המשלב שלוש פעולות: הרמה, מתיחה ומיצוק העור, תוך ייצור קולגן בעור, ללא ניתוח או טיפול פולשני.

ספיישל איחוד "חברים". וורנר, צילום מסך
מתוך ספיישל האיחוד - ג'ניפר וליסה לוקינג גוד!/צילום מסך, וורנר

קורטני קוקס

קורטני קוקס, שמגלמת את דמותה של מוניקה גלר, מעולם לא התביישה לדבר על השינויים האסתטיים שעברה, ואפילו ביקרה את עצמה בטענה שהיא "הלכה רחוק מדי" עם הטיפולים. גם היום לא קשה לראות שקוקס הייתה בעבר מעריצה מושבעת של חומרי מילוי, אך היא מצדה טוענת כי היום כבר אין אליהם זכר. "כל חומרי המילוי שלי הומסו, אני טבעית כמה שאני יכולה להיות", אמרה בריאיון ב-2017. "אני מרגישה טוב יותר, כי אני נראית כמו עצמי". בעבר כי טענה שהיא ממש התמכרה בהדרגה לחומרי מילוי, ועברה בין שלל מטפלים וסוגי טיפולים.

ד"ר סיון מרסר, מומחית ברפואת עור, אסתטיקה ולייזר, טוענת כי נראה שקוקס מילאה בעיקר את אזורי הלחיים, השפתיים ומסביב לעיניים. בניגוד לטענה של קוקס, לפיה חומרי המילוי הללו כבר הומסו, ד"ר מרסר טוענת כי "על פי התמונות נראה שעדיין יש שאריות של חומרי מילוי והשפעת הבוטוקס". כלומר, מלבד חומרי מילוי היה שם שימוש בבוטוקוס, כפי שניתן לראות באזור המצח וסביב העיניים. "בוטוקס מחליש את השריר שיוצר את הקמט, ומיועד לטיפול באזורים דינמיים עשירים בתנועה, כמו השליש העליון של הפנים", היא מסבירה.

ד"ר גלזינגר מוסיף וטוען כי לפי מה שניתן לראות, קוקס גם עברה "מיני מתיחת פנים" - הליך המתמקד בפנים התחתונות ובצוואר, ומעניק אפקט הרמה ומיצוק. הוא בטוח כי "נעשה הליך משמעותי בפנים", אך לא שולל את העובדה שיכול להיות שמדובר גם בפיסול חדש של הפנים בעזרת חומרי מילוי.

מפוצלת חברים קורטני קוקס. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
התמכרה למילויים וזה פחות עובד. קורטני קוקס/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

ליסה קודרו

בניגוד לקוקס, ליסה קודרו, שמוכרת בעיקר בתור פיבי בופה, דווקא קיבלה בהשלמה את השפעות הזמן ונמנעה מהליכים משמעותיים. היא כן עברה ניתוח אף בגיל צעיר מאוד, ואף דיברה על כך בפתיחות בכמה הזדמנויות. "בעקבות הניתוח, האף של ליסה נראה דק יותר וקצהו מורם מעט. תוצאות ההליך שעברה טבעיות מאוד ותואמות את הפרופורציות הטבעיות של פניה", מפרט ד"ר גלזינגר.

ד"ר מרסר מוסיפה כי "נראה שבמהלך הקריירה שלה, ליסה קודרו התנסתה בחומרי מילוי באזור הלחיים, אבל לא נראה לי שהיא עברה לאחרונה טיפולים אסתטיים כאלה או אחרים. אפשר לראות את ההזדקנות הטבעית של קודרו דרך הקמטים הטבעיים על פניה, שכוללים בעיקר קמטוטים סביב העיניים ועור רפוי בעפעפיים".

מפוצלת חברים ליסה קודרו. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
"אפשר לראות את ההזדקנות הטבעית של קודרו דרך הקמטים". ליסה קודרו/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

דיוויד שווימר

באחד הפרקים בעונה האחרונה של תכנית הריאליטי "הישרדות VIP", הציפו המשתתפים הגברים את הנושא שגם הם עושים בוטוקס כדי להעלים קמטים. אז, הייתה "מיני סערה", כאילו מדובר בתגלית חדשה. אבל לא. יש לא מעט גברים שכבר שנים עושים בוטוקס, ואחד מהם הוא דיוויד שווימר, הלוא הוא רוס גלר.

"עור הפנים משתנה והשפעות הזמן והסביבה גורמים להזדקנות שלו, ומכאן להופעת קמטים. כדי להעלים את קמטי ההבעה הפעילים, בעיקר באזורי הגבות, המצח וצדי העיניים, משתמשים בבוטוקס", מסבירה ד"ר מרסר. "ביכולתו של הבוטוקס להחליש באופן זמני את השרירים שיוצרים את הקמט, עם התכווצותם, וזו הסיבה שמומלץ להתחיל להזריק בוטוקס, כשעוד לא נוצרו הקמטים העמוקים, משום שאין ביכולתו להעלימם כליל". ד"ר מרסר גם מעלה את האפשרות ששווימר הזריק מילוי של חומצה היאלורונית למילוי קמטים ונפחים. "ככל הנראה שווימר ביצע טיפולים להשבת נפחים באזור הלחיים, אולם קשה להצביע על כך בוודאות. דווקא במקרה כזה - שאי אפשר לשים את האצבע על אזור הטיפול - זו נחשבת הצלחה".

מלבד זה, לצד חברותיו לקאסט, ג'ניפר אניסטון וליסה קודרו, גם על דיוויד שווימר נטען שהוא עבר ניתוח אף. אם מתעמקים בתמונות, ניתן לראות כי צורתו של האף כנראה השתנתה עם השנים. ואולם, היות ושווימר לא דיבר מעולם על כך שעשה ניתוח אף, ד"ר גלזינגר מסביר כי כיום ניתן לתקן פגמים קלים של גבנון באף גם באמצעות חומרי מילוי, כך שלא לגמרי בטוח איזה מהטיפולים עבר השחקן.

מפוצלת חברים דיוויד שווימר. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
"ככל הנראה שווימר ביצע טיפולים להשבת נפחים באזור הלחיים". דיוויד שווימר/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

מת'יו פרי

מהתמונות לאורך השנים של החבורה, נראה כי מת'יו פרי, שמגלם את צ'נדלר בינג, נלחם בטבע בעזרת בוטוקס. "לפי הגבות המורמות והקמטים במצח, שאמורים להיות עמוקים יותר בגיל כזה, נראה שמת'יו השתמש בבוטוקס בפנים", קובעת ד"ר מרסר. בנוסף לכך, לדבריה, "בהשוואה לתמונות בצעירותו, נראה שלמת'יו הפריעו גם השקעים בעיניו. שקעים או עיגולים שחורים תחת העיניים היא תופעה נפוצה ומתסכלת המשווה לפנים מראה עייף ועצוב. הסובלים ממנה מוכנים לעשות הכול על מנת להעלימה. ידוע כי העור באזור העפעפיים התחתונים הוא העור הדק ביותר. הזרקת חומרי מילוי לאזור השקעים - החדרת החומצה ההיאלורונית לעומק השקע, תחזיר את הנפח, תמתח את העור ותבהיר את הכהות שנוצרת הן מאפקט ההצללה והן מהשתקפות כלי הדם".

מפוצלת חברים מת'יו פרי. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
"סבל מהשקעים בעיניים". מת'יו פרי/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

מאט לה-בלאנק

האחרון ברשימה הוא זה שכמעט ולא עשה כלום כדי לשנות את המראה ולנסות להילחם בהשפעות הזמן. ד"ר גלזינגר מסכם כי מאט לה-בלאנק, הלוא הוא ג'ואי טריביאני, נתן לטבע לעשות את שלו, התבגר באופן טבעי ולא עבר טיפולים ספציפיים שאפשר להצביע עליהם. מה שכן, סביר להניח שלאורך השנים דאג לשמר את מרקם העור ודבק בשגרת טיפוח נכונה. גם זה חשוב.

מפוצלת חברים מאט לה-בלאנק מאט לה בלנק. GettyImages, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
נתן לטבע לעשות את שלו. מאט לה-בלאנק/עיבוד תמונה, GettyImages, אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully