וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושלא ימרחו אתכם: מקדמי ההגנה המוצלחים ביותר שתוכלו לקנות העונה

שירלי אכסלרוד

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 13:17

איך בוחרים מקדם הגנה? מה זה בכלל SPF? וכמה חשוב להתאים את המריחה הלבנה והשמנונית לסוג העור? לכבוד יום קרם ההגנה הבינלאומי בדקנו את מקדמי ההגנה המובילים שיש בשוק ואלו הדגשים שחשוב לשים לב אליהם

מרביתנו נזכרים בחשיבות מקדם ההגנה רק לקראת הקיץ, אבל בכל עונה ובכל מקום בעולם ובעיקר בארצנו עם האקלים החם חשוב להגן על העור. הקוסמטיקאית קרן ברטוב מחדדת כי "חשוב במיוחד לבחור מוצר של חברה ידועה, וכך נהיה בטוחים שמקדם ההגנה שעליו היא מכריזה הוא אכן כמו שרשום על המוצר, ולפיו נדע את זמן החשיפה לשמש. כמובן שמומלץ לבחור מקדם הגנה קליל ולא שומני, שגם יתאים לימי הקיץ המיוזעים".

רגע לפני שאתם צוללים למקדמי ההגנה המומלצים שבדקנו שימו לב למספרים. SPF הן ראשי התיבות של SUN PROTECTION FACTOR - המדד שאומר כמה זמן חשיפה לשמש יש לנו. אם יש ספק אין ספק וברטוב מציינת כי "תמיד עדיף לשים מקדם הגנה של 50SPF בכל עונה ובכל שעה, כי אין גורם המאיץ יותר את הזדקנות העור מאשר השמש".

Avene - cleanance sunscreen

מקדם הגנה, אבן. יח"צ,
מעולה גם לעור שמן/יח"צ

הגיהינום הוא מסנן קרינה על עור שמן. לא רק שאת מבריקה כמו חביתה, תוך שעתיים כל הנקבוביות סתומות והעור מקיא החוצה כל מה שניסית להחביא. התחליב של אוון לעור שמן מבטיח תחושה נוחה והגנה יסודית, והנסיינית מוסיפה - אם רק תשקיעי במריחה יסודית שלו. אז כן, לוקח לו יותר זמן להיספג בלי להשאיר סימנים לבנים, אבל כשזה קורה, התוצאה מוצלחת - העור רווי אבל לא דביק והגימור מאט יחסית. המלצה - לערבב מלכתחילה עם מייק-אפ.
מחיר: 109.90 שקלים ל-50 מ"ל.
לרכישה ברשתות הפארם השונות.

סבוקלם - Sea and sun

מקדם הגנה, סבוקאלם. יח"צ,
נטול רכיבים כימיים/יח"צ

אין לנו שום כוונה לבדוק את ההגנה מצריבת מדוזות, אבל בכל יתר הפרמטרים הספריי של סבוקלם מקיים וגם מבטיח - לא דביק, נספג לא רע, שקוף והיפואלרגני, תכונה חיונית כשמדובר בעור של נסיכות שכמונו. הוא נטול רכיבים כימיים מזיקים וגם בעל תקן לשמירה על הסביבה הימית MARINE FRIENDLY - טוב לנו, טוב לדגים.
מחיר: 119.90 שקלים ל-120 מ"ל.
לרכישה ברשתות הפארם השונות.

פאיו - Huile De Reve SPF15

מקדם הגנה, פאיו. יח"צ,
אריזה מרימה וריח עדין של מיאמי ביץ'/יח"צ

הומאז' חמוד ועתיר שיק לשמן השיזוף של פעם מגיע מ-Payot. יש לו אריזה מרימה, ריח עדין של מיאמי ביץ', ומרקם יבש ודק שמתאים לשימוש גם על השיער. עם SPF15 לא בטוח שזה המוצר שהיינו מתמגנים בו ביציאה לים, אבל בדילוגים בין הצל ברחוב או מתחת לניאונים של המשרד - הוא בהחלט מספק את הצורך. אם אתן מעוניינות בהגנה מקסימלית - לכו על הקרם ב-50spf.
מחיר: 79 שקלים ל-100 מ"ל. בקניית 2 מוצרי שמש של PAYOT SUNNY בסופר-פארם, מקבלים במתנה ג'ל רחצה חדש, עד סוף מאי.
לרכישה בסופר-פארם.

קרן ברטוב - קרם לחות והגנה

מקדם הגנה, קרן ברטוב. יח"צ,
הפרטנר המושלם למייק-אפ/יח"צ

קרם ההגנה של המגה קוסמטיקאית קרן ברטוב זוהה מיד כפרטנר המושלם למייק-אפ - שקוף, נטול שומן ורב קלילות, נספג בשנייה וחצי וכבונוס מגיע במשאבה נוחה והיגיינית שנוח לזרוק לתיק. רק מה, המחיר ליקוי חמה.
מחיר: 250 שקלים.
להשיג בקליניקה ברמת אביב, או משלוחים ב-052-9506776

ליראק פריז - SUNISSIME

מקדם הגנה, ליראק. יח"צ,
קרם עיניים עתיר לחות עם 50SPF/יח"צ

קרם עיניים עתיר לחות עם SPF גבוה הוא מצרך נדיר. תוסיפו לזה גם גוון עדין שמטשטש את הכהויות הקבועות שאתן מטפחות כל כך יפה, ופורמולה שנעימה גם לעור יבש - והרי לכן שיחוק. הנסיינית שלא התחברה לאפליקטור עברה למריחה מדויקת יותר עם האצבע, ומציינת שהקונסטרוקציה נותרה עמידה לפגעי מזג האוויר של מישור החוף.
מחיר: 179 שקלים.
לרכישה ברשתות הפארם השונות.

נוקס - ספריי הגנה לפנים ולגוף

מקדם הגנה. יח"צ,
את ספריי ההגנה לגוף תשאירו רק לגוף/יח"צ

המותג הפריזאי השיקי, הידוע בשמן הרב תכליתי שלו, עובד גם בגזרת מקדמי ההגנה. קרמים לפנים ולגוף על בסיס רכיבים טבעיים ועוד שמן שיזוף עם הגנה בניחוח נפלא של חופשה מפנקת. את קרם הגוף עדיף להשאיר על הגוף (על אף שמצוין כי הוא גם קלאסי לפנים) ולהשתמש בזה המיועד לעור הפנים (99 שקלים) - לפנים.
מחיר: 149 שקלים ל-50 מ"ל.
לרכישה בסופר-פארם.

עוד בוואלה!

נחמות קטנות: מוצרי ביוטי חדשים ששווה להכניס לתיק האיפור

לכתבה המלאה

דוקטור OR - קלאסיק עור

מקדם הגנה, דוקטור עור. יח"צ,
קרם לחות טוב עם מקדם הגנה/יח"צ

המבוגר האחראי ברשימה שלנו הוא קרם הלחות של דוקטור עור עם מקדם הגנה 30SPF, שהוא בדיוק מה שהוא מתיימר להיות - קרם לחות טוב עם מקדם הגנה. אמנם לא דוחה חול או מדוזות, אבל עושה עבודה יומיומית אפורה ויעילה - המרקם נעים ונטול שומן, נספג כמו קרם ללא שאריות לבנות, ומחזיק יפה איפור מעליו.
מחיר: 105 שקלים ל-90 מ"ל.
לרכישה ברשתות הפארם השונות.

לה רוש פוזה - אנתליוס ספריי

מקדם הגנה, לה רוש פוזה. יח"צ,
מצטיין הקטגוריה/יח"צ

אחת מהמטלות היותר מאתגרות שכלולות בעניין הזה של להיות הורה היא למרוח את הילדים בלי שיתעוורו או יסתובבו עם שכבת שומן אווזים לבנה שתטנף את הבגדים ותביך אותם בציבור. הספריי של לה רוש פוזה (50spf) שמתאים לעור צעיר ועדין ביצע את המשימה בצורה מושלמת - אחרי ניעור יסודי והתזה על הידיים (ולא על הפנים!) הוא נמרח ללא שאריות על זוג ילדים (וגם על אימא שלהם), ונספג עוד לפני שהספיקו להתלונן עליו. את הקטע של "דוחה חול" עוד לא הספקנו לבדוק עד הסוף, אבל הילדים הבטיחו להתפלש בהזדמנות הראשונה.
מחיר: 119 שקלים ל-200 מ"ל.
לרכישה ברשתות הפארם השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully