וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא סיימנו עם הבייקר שורטס. תשאלו את אשלי גרהאם

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 13:16

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה נתפסה בפפראצי בשיטוט בניו יורק כשהיא לובשת מכנסי רכיבה וחולצת אוברסייז פסטלית. אנחנו היינו בטוחות שטרנד הבייקרס הגיע למיצוי, אבל אשלי גרהאם החייתה אותו מחדש, ועשתה את זה הכי נכון שיש

אשלי גרהאם. Backgrid, בקריד
עוד לא מיצינו את הבייקר שורטס. אשלי גרהאם בניו יורק/בקריד, Backgrid

בואו נודה בזה, מאז הפכה אשלי גרהאם לאימא לבנה איזק, לפני קצת יותר משנה, היא פחות נתפסת בעדשת הפפראצי. כן, אפשר גם להאשים את הקורונה - כמו בכל דבר בערך, שגרמה לה להישאר בבית ולהמעיט ביציאות החוצה, אבל העובדה היא שגרהאם פחות משוטטת ברחובות בלוקים מהודקים, ועם זה אי אפשר להתווכח. התוצאה היא פחות תיעוד של סטריט סטייל להתרפק עליו. לכן, כשתמונות פפראצי של אשלי גרהאם הופצו מיהרנו לקפוץ על המציאה ולראות מה הבשורות האופנתיות של דוגמנית הפלאס סייז האהובה. למרבה ההפתעה, גרהאם בחרה להיצמד לטרנד די ישן שכבר חשבנו שמוצה לחלוטין, והוכיחה לנו שעדיין אפשר להשתמש בו נכון ומעניין.

לשיטוט בניו יורק ופיזור חיוכים לכל עבר לבשה גרהאם טייטס רוכבים שחור של המעצב אדם סלמן, שאפשר להשיג באתר שלו תמורת 85 דולרים, לצד חולצת אוברסייז סגולה פסטלית. ללוק היא צירפה כפכפי עקב של ג'יאנביטו רוסי שעולים 645 דולרים ומשקפי שמש שחורים ממותגים של פארדה. על ידה נמצאה מסיכת פנים שחורה, מוכנה לרגע שבו היא תיכנס לחלל סגור.

מה שהפתיע אותנו במיוחד בלוק הזה הוא כאמור מכנסי הטייטס השחורים. כבר לפני שלוש שנים, ב-2018, החלו בתעשיית האופנה, בקרב מעצבי על ומותגים נחשבים, לסמן לנו על הקאמבק של טרנד מכנסי הרכיבה. המכנסיים הללו נולדו אצל רוכבי האופניים המקצועיים, ומכאן גם שמם - בייקר שורטס (Biker Shorts), אך עשו הסבה למלתחות של פאשניסטות עולמיות.

אחת מהבולטות לאמץ את הטרנד הייתה קים קרדשיאן, אבל היא ממש לא לבד. לפני שנתיים הטרנד התפוצץ בענק ושרד עונה אחרי עונה כמעט אצל כל מי שמחשיבה את עצמה מתלבשת טרנדית.

עוד בוואלה! אופנה

"אני לא מפרסמת עירום בשביל לייקים": הפקת האופנה החדשה של אשלי גרהאם

לכתבה המלאה
אשלי גרהאם. Backgrid, בקריד
שילוב נכון עם צבע פסטלי. גרהאם מפזרת חיוכים/בקריד, Backgrid

אולי זה חלק מרעיון מחזור הלוקים, שמבקש להתנגד למשמעות של אופנה מהירה שמתחלפת כל כמה שבועות, וניסיון לשמר טרנדים כמה שיותר לפני הפרידה. אבל אולי, אפשרות נוספת, אשלי גרהאם פשוט אוהבת את הטרנד כי הוא נוח וקל לשילוב. כך או כך, אם תשאלו אותה - עדיין לגיטימי ללבוש מכנסי רכיבה. אז אם עוד יש לכן כאלה בארון, זה הזמן לחשוב איך נכון ללבוש אותם בעונה הנוכחית. הבחירה של גרהאם למשל להצמיד אותם לפסטל נותנת להם בוסט טרנדי מדויק, משהו שגם אתן יכולות להעתיק וליישם. אם תשאלו אותנו, הצעת ההגשה המוצלחת ביותר היא כמובן לצד חולצת אוברסייז, אבל תרגישו חופשי להתפרע גם עם קרופ טופים ובלייזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully