וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חדש בחנויות? בחרנו לכן את הטופ שבטופ

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 7:43

טילים מאחורינו, וירוס שהטריף את העולם - גם על זה סימנו וי, ואנחנו ממש מנסות לשדר "עסקים כרגיל". קולקציות חדשות ממשיכות להציף את החנויות ואנחנו ליקטנו את הפריטים היפים ביותר

באש. יח"צ,
הקולקציה החדשה של BA&SH לבוטיק 77/יח"צ

אם יש משהו שלמדנו מהשנה האחרונה הוא שהתשוקה לשדר "עסקים כרגיל" חזקה מהכול, בייחוד כשזה מגיע לבילויים ולשופינג - שתי קטגוריות שמזינות אחת את השנייה באופן טבעי. קולקציות הקיץ החדשות ממשיכות למלא את החנויות והאופציות לעדכן את המלתחה מחכות לנו מעבר לפינה או מעבר לכמה הקלקות על מסך הטלפון. כך שבמקום להתכחש למציאות בה שום וירוס פלוס ריבאונד של טילים מצליחים לשבש את אג'נדת הבזבוזים שדבקה (אצל רובנו בכל אופן) ננסה לעשות קצת סדר במה שווה להשקיע.

טומי הילפיגר

קולקציית הקיץ של טומי הילפיגר - Moving Forward Together - מציעה פתרון לכל מצב: יש בה פריטים שיכולים להתאים לשעות הפנאי בבית ובסביבתו, יש סטריט קז'ואלי, קלאסיקות מחויטות למי ששב לעבודה במשרד וגם שמלות משי מודפסות שמחזירות את החשק לחגוג ובגדול. ההשראה הכללית מתמקדת באמריקאיות עם פילטר מיאמי, העיר שחרטה על דגלה אווירת חופש אסקפיסטית, בילויים, ים, שמש, שמחה וערימות של צבע. אחת השאיפות של טומי הילפיגר העונה היא חיזוק ערכי הקיימות כשלמעלה מ-70% מפריטי הקולקציה עשויים מחומרים ממוחזרים או מיוצרים בטכניקות ידידותיות לסביבה.

טומי הילפיגר. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
קולקציית הקיץ של טומי הילפיגר מציעה פתרון לכל מצב/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

מה בחרנו?
חולצת טי בעיצוב ספורטיבי בעלת שרוך לכוונון מידת הכיווץ, מכנסיים קלילים עם פרינט גאומטרי בצללית גבוהה, שמלת מקסי בפסי פסטל עם מחשוף כתפיות מרובע וקו מותן מודגש וכובע קש מדליק.
בחנויות של טומי הילפיגר, פקטורי 54 ובאתר

טומי הילפיגר. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
מכנסיים - 629 שקלים, טי-שירט - 219 שקלים, שמלה - 1,490 שקלים, כובע - 289 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

TOLEDANO

הגעגוע למראה לבוש יותר אבל לא גרנדיוזי ומוגזם לצד שמירה על פרקטיות ורכישה מחושבת פיקסו את אשפית התיקים הילה טולדנו לעבוד עם עורות חלקים וכאלו בעלי טקסטורה מגורענת בעדינות. דפוסי הלטאה פינו את מקומם לגוונים של כתום, תכלת, סגול לבנדר וירוק, המדמים יציאה לשמש הצובעת את הכול בבוהק בהיר יותר ושמח.

טולדנו. יח"צ,
אשפית התיקים הילה טולדנו יוצאת לשמש - ג'קי או בצבעי פסטל/יח"צ

מה בחרנו?
'רנה', שהוא תיק בובו בגודל המתאים לבוקר וגם לשעות הקטנות של הלילה בעור כתום וידיות צמה, דגם 'פלמה' המשלב קנבס בגוון טבעי וגימורי עור ירוק, מיני לורן בעור שחור בוהק בטקסטורה חלקה בעוד חלקו הפנימי זמש כתמתם ותיק מדגם קרלה בשייפ טרפז מתקפל ועור מגורען בגוון פודרה.
בסטודיו ברמב"ם 5 תל-אביב ובאתר

טולדנו. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
תיק לורן מיני שחור - 1,480 שקלים, תיק 'רנה' כתום - 1,980 שקלים, תיק 'פלמה' קנבס - 930 שקלים, תיק 'קרלה' בפודרה - 2,280 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

קוס

בהתאם לתרבות העכשווית והשינויים הדינמיים בשטח, האוסף החדש של COS משקף את דרך החיים העכשווית תוך שמירה על נאמנות לשיק המודרני-קלאסי המזוהה עם הרשת. ניתן לראות בבירור את העמקת הטשטוש בין הגבולות המסורתיים של פנאי, עבודה ויוקרה, כמו למשל פריטי ספורט-קז'ואל המטופלים בבדים עשירים, בתפירה מוקפדת ובגזרות מושקעות, או שילוב של צלליות האוברסייז הגאומטריות המוכרות עם פריטים בגזרות הנצמדות לגוף ומחשופים - מוטיבים חדשים בשפה של קוס. פלטת הצבעים מציגה את הגוונים הניטרליים, הטבעיים והשקטים המזוהים עם המותג ביניהם אוף וויט, שחור, חום ואבן לצד זהב, כתום, צהוב וכחול. כחלק מהמסע והמחויבויות לאופנה מעגלית, הפריטים עשויים מחומרים מתחשבים יותר בסביבה, החל משימוש בכותנה אורגנית וכלה בתכשיטים העשויים מאריזות יוגורט ממוחזרות.

קוס. יח"צ,
נאמנות לשיק המודרני-קלאסי המזוהה עם הרשת - COS/יח"צ

מה בחרנו?
תיק סל קרושה בגוון טבעי ופסים אורך ירוקים המעוצב בצללית אליפטית עם שתי רצועות נשיאה על הכתף, אמרה מעוגלת וגוון ירוק מחשמל מעניקים לשמלת מידי בגזרת חולצת כפתורים גברית את הטאץ' המדויק, מכנסי באגי נינוחים באורך חושף קרסול בגוון בז'-חאקי וגם גופיית סבא בצהוב זרחני שמתאימה בול למכנסיים.
להשיג בחנות הדגל של המותג בקניון TLV

קוס. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
מכנסיים - 395 שקלים, גופייה - 75 שקלים, שמלה - 395 שקלים, תיק - 355 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

אמריה

לייבל הנעליים המקומי אמריה של מעצבת גלית נוי מפתיע הקיץ עם פריצת גבולות הקווים הנקיים והמינימליסטים לכיווני סטייל מרגשים של יותר צבעים ואקשן. הביטוי המסעיר ביותר היא סדרת כפכפי סלייד, לואופרס וסנדלים שטוחים בהשראת תרבות המוקסינים האינדיאנית שמגיעים בעורות רכים וצבעוניים, לצד דגם Heaven - מיולס סופר שימושיים בעקב בינוני עם גפה המציגה חיתוך גאומטרי. בול לאוהבות האיזון בין נוח ועדכני לעל-זמני.

אמריה. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
בול לאוהבות האיזון בין נוח ועדכני לעל-זמני - אמריה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

מה בחרנו?
מיולס Heaven בוורוד בהיר שמספקים במינון נכון נוכחות של גובה וצבע ועדיין יתאימו המון הופעות, כפכפי סליידס מוקסין בעקב שטוח ובעור מוזהב, גרסת הסנדלים למוקסינים בקולור בלוק של שמנת וחום כהה וסנדלי רצועות מאובזמות בשילוב של שחור, חום ובז': מינמליזם מעודן על עקב.
להשיג ברבי פנחס 16, שוק הפשפשים יפו ובאתר

אמריה. אפרת אשל, מערכת וואלה! NEWS
כפכפים זהובים - 890 שקלים, כפכפים ורודים עם עקב - 990 שקלים , סנדלים בשחור עם לבן - 890 שקלים, כפכפי רצועות - 1,010 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אפרת אשל

עוד בוואלה!

בקיץ הקרוב אנחנו חוזרות לחגוג ולהתלבש - וזה מה שמחכה בחנויות

לכתבה המלאה

נומרו 13

בוטיק הקונספט שמהווה עצירת חובה עבור חובבות השיק הצרפתי מפוצץ בפיסים שנבחרו אחד אחד ובקפידה על ידי אליז ג'וליארד, בעלת החנות שאמנם כבר הפכה מזמן לתל-אביבית מן-המניין אבל עדיין נוטפת "ז'ה נה סה קווה" פריזאי קסום ביותר. התמהיל כולל פריטים מהקולקציות החדשות של למעלה מ- 150 מותגים נחשבים ונחשקים עם מספר מצומצם מאוד מכל דגם. האווירה הכללית משדרת סטייל בוהו מודרני בצבעוניות עשירה ויש לקחת בחשבון שמדובר במלא פריטים חד-פעמיים שפשוט צריך לחטוף לפני שמישהי אחרת תשים עליהם את היד.

נומרו 13. יח"צ,
הבוטיק לחובבות השיק הצרפתי - נומרו 13/יח"צ

מה בחרנו?
טי-שירט לבנה בדפוס שעושה חשק לקום בבוקר של House of Deya, קימונו פרחוני עם אמרות תכולות באורך מידי שבשילוב חגורה על המותן יכול להפוך בשנייה לשמלת ערב היסטרית, שמלת פליסה עם כתפיות ספגטי מתכווננות בגוון ירוק של Essentiel Antwerp ועגילי עלה זהובים של גאס.
שבזי 13 תל-אביב ובאתר

נומרו 13. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
טי-שירט - 210 שקלים, שמלה - 726 שקלים, קימונו - 895 שקלים, עגילים - 254 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

בוטיק 77

קורת הגג המאגדת כמה מהמותגים המדוברים בעולם, ביניהם Ba&Sh ואירו הפריזאים, בגדי הסטריט השווים של R13 ו-FREE CITY (כותנות משובחות בצביעה ידנית). היבואן והבעלים אילן מלכא השיק לאחרונה שלוחה חדשה בלב הטראפיק הנווה-צדקי, מושלם להסנפת פריז קלילה לכל המתגעגעות. אחת התובנות משנת הקורונה, לדבריו, היא שהלקוחות מחפשות חווית קניה שהיא Fun כמו גם יותר שמחה בפריטים עצמם, והבוטיק החדש אכן מספק את ההבטחה.

באש. יח"צ,
קפיצה קטנה לפריז - Ba&Sh לבוטיק 77/יח"צ

מה בחרנו?
סט של קרופ-טופ סטרפלס עם מלמלה וחצאית מידי תואמת מבית Ba&Sh, טי שירט חד-פעמית בשטיפה ידנית סגולה וכיתוב לוגו בעיצוב FREE CITY, שמלה כפית ומשוחררת בשילוב כתפיות דקיקות המוגשת בגוון כתום-חום-זהב וסנדלי קשירה בסגול לבנדר.
שבזי 40 נווה צדק, יצחק אלחנן 15 תל-אביב ובאתר

בוטיק 77. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
טופ - 478 שקלים, חצאית - 1,062 שקלים, טי-שירט - 1,044 שקלים, שמלה - 2,110 שקלים, סנדלים - 1,250 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully