וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של ורוד: המלכה לטיסיה ממשיכה לדייק

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 13:46

לטיסיה מלכת ספרד הצטרפה לבעלה המלך פליפה לטקס צבאי כשהיא לובשת גוונים שונים של ורוד. אחרי שהתלהבנו מכך שמדובר באחד השילובים הנכונים לקיץ הקרוב, גילינו שהטוויסט האמיתי הוא בכלל בתכשיטים

המלכה לטיסיה מלכת ספרד המלך פליפה. GettyImages
לוק מונוכרומטי שמסתיר כמה הפתעות. המלכה לטיסיה והמלך פליפה במדריד/GettyImages

אחת המתלבשות הטובות בין משפחות המלוכה בעולם היא ללא ספק המלכה לטיסיה. מלכת ספרד לא אכזבה גם השבוע, כאשר הצטרפה לבעלה המלך פליפה לחגיגות צבאיות במדריד. על פניו, נראה שהמלכה הגיעה לבושה בלוק מונוכרומטי רגיל, ואולם אם מתעמקים בפרטים הקטנים, מגלים כמה שיעורי סטיליינג מתוחכמים על שילוב נכון של צבעים, בעיקר בקיץ הנוכחי, שהביא איתו כמה חוקים חדשים.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
משלבת בין גוונים של ורוד בחוכמה/GettyImages

לטובת האירוע הצבאי, לבשה לטיסיה שמלת מעיל בצבע ורוד בהיר באורך מידי עם כפתורים כפולים, שאולי אפשר היה להדק אותה טיפה אל הגוף למראה קצת יותר סקסי, אבל גם ככה מדובר בפיס אלגנטי ויפה. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, הפעם לא מדובר בשמלה ממוחזרת. אל שמלת המעיל צירפה המלכה סטילטו ותיק עשויים זמש של המותג הספרדי מגריט בצבע ורוד בזוקה - שילוב בין שני גוונים מאותה פלטת צבעים היא סוד הקסם ששווה לאמץ.

עוד בוואלה! אופנה

ניצחה את מבחן הזמן: המלכה לטיסיה ממחזרת שמלה שקנתה לפני 15 שנה

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
זריקת צבע נחוצה. הטוויסט בעגילים של TOUS/GettyImages

אבל זו לא הבשורה היחידה בלוק של המלכה. עוד טיפ סטיילינג מעניין נמצא בעגילים. המלכה ענדה זוג עגילים של המותג הספרדי הפופולרי והאהוב גם על ישראליות - TOUS, המורכבים מאבנים בשני צבעים - ורוד וירוק, זריקת צבע מרעננת שמהווה טוויסט שלם לכל הלוק.

למי מכן שרוצה להעז קצת יותר עם בחירות הסטייל שלה, הנה הצעת הגשה נוספת לשילובי צבעים בקיץ הקרוב - לא רק שילובי גוונים אלא גם גוונים מנוגדים. באחד השיעורים הראשונים בכל קורס סטיילינג מלמדים את "גלגל הצבעים" - שהוא הדרך לדעת אילו צבעים הולכים ביחד. לפי אותו גלגל, ורוד וירוק הם כמעט בניגודיות מושלמת. התעוזה הזו, של שילובי צבעים מתנגדים, לא מתאימה לכל אחת ונראה שגם המלכה לטיסיה לא הלכה איתם רחוק, ובחרה להוסיף אותם בנגיעה קלה.

חובבי משפחות מלוכה בעולם כבר מיהרו להשוות את הלוק של המלכה לטיסיה לזה שלבשה הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון לאירוע בארמון בקינגהאם ב-2019. אז לבשה מידלטון שמלת מעיל באותו הגוון של הוורוד בעיצובו של אלכסנדר מקווין, וכמובן צירפה לו כובע רחב שוליים, בהתאם למנהגים הבריטיים. מה שמזכיר, מלבד הצבע, זו גם גזרת הבלייזר והכפתורים הכפולים, וזה מספיק בשביל גולשים רבים לערוך השוואות. מי עשתה את זה טוב יותר? את זה אתם תחליטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully