וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על שמלת הכלה הסודית שלבשה אשתו הטרייה של בוריס ג'ונסון

עודכן לאחרונה: 31.5.2021 / 14:53

ראש ממשלת בריטניה נישא לבת זוגו קרי סימונדס בטקס אינטימי עם 30 אורחים בלבד. הכלה בחרה בשמלת בוהו של מעצב גרמני ושכרה אותה תמורת סכום סמלי שיפתיע אתכם בענק. חוסכת בעלויות

בוריס ג'ונסון וקרי סיימונדס בחתונתם בלונדון, 29 במאי 2021. לשכת בוריס ג'ונסון, אתר רשמי
חוסכת בעלויות. בוריס ג'ונסון וקרי סימונדס ביום חתונתם/אתר רשמי, לשכת בוריס ג'ונסון

בריטניה שוב מתרגשת נוכח חתונה בסיקור גבוה, רק שהפעם לא מדובר בזוג מלכותי - אלא בטקס הנישואים של ראש הממשלה בוריס ג'ונסון ובת זוגו קרי סימונדס. ראש הממשלה בן ה-56 נישא לסימונדס בת ה-33, בטקס פרטי וקטן בקתדרלה הקתולית בווסטמינסר שבלונדון במוצאי שבת האחרון, בנוכחות 30 אורחים בלבד. פחות מיומיים אחרי האירוע הפרטים על הטקס החשאי מתחילים לדלוף, בהם גם שמלת הכלה המאוד מפתיעה של סימונדס, מי שעכשיו נחשבת רעיית ראש הממשלה באופן רשמי.

אנחנו רגילים לחתונות גרנדיוזיות של שמלות כלה עם תווית מעצבים, גם כשמדובר בטקסים פרטיים ומצומצמים. ואולם, הכלה של ג'ונסון, סימונדס, העדיפה לחסוך עלויות ושכרה את השמלה המרגשת תמורת 45 פאונד בלבד (!) ליום. בחישוב זריז לשקלים - סכום פעוט של 207 שקלים. ראש הממשלה ג'ונסון, הלוא הוא החתן, לבש חליפה שחורה עם עניבה כחולה, ממש כאילו יצא מישיבת תקציב משמימה.

שמלת הכלה הושכרה מהרשת MyWardrobeHQ והיא צפויה לחזור אליה מחר - כך שכלות שרוצות ללבוש את אותה השמלה שלבשה הגברת הראשונה הטרייה יוכלו לעשות זאת עוד השבוע. הבחירה לשכור שמלה ולא לקנות אחת או לעצב חדשה בהתאמה אישית מתיישבת בדיוק עם העובדה שהכלה, סימונדס, היא פעילת סביבה לשעבר שמקדמת רעיונות אקולוגיים, כאשר הפחתת ייצור פסולת טקסטיל הוא ללא ספק אחד מהם.

השמלה שלבשה סימונדס נוצרה על ידי המעצב הגרמני כריסטוס קוסטארלוס, שעובד בעיקר ביוון, והייתה מוצעת בעבר למכירה תמורת 2,900 פאונד. ואולם, בימים אלו היא סולד אאוט, ולא מן הנמנע שלכלה הטרייה יש קשר לכך. מדובר שמלה צנועה ללא מחשופים בסגנון בוהו עם עיטורי פרחים ונגיעות תחרה ורשת שמגיעות בשרוולים המתרחבים, במרכז הגוף ועל החצאית, בצורה שיוצרת מראה קומות נהדר. על ראשה, ענדה הכלה זר פרחים לבנים-צהובים, שושנים ופרחי דייזי, ואת שיערה השאירה עם סלסול טבעי.

עוד בוואלה! אופנה

מעט אורחים, שמלת כלה עצומה: הבן של ברלוסקוני התחתן - וככה זה נראה

לכתבה המלאה
ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון וזוגתו קרי סיימונדס עושים את דרכם לקלפי בוסטמינסטר 6 במאי 2021. רויטרס
שמרו על אירוע מצומצם. ג'ונסון וסימונדס/רויטרס

למרות המראה הטבעי של הכלה, שמרגיש נינוח ובלתי מתאמץ, ייתכן שבעתיד נזכה לראות אותה בשמלה גרנדיוזית אחרת. על פי הדיווחים בבריטניה, בני הזוג צפויים לערוך מסיבת חתונה גדולה בהמשך יחד עם בני משפחה וחברים.

ג'ונסון וסימונדס הכריזו על אירוסיהם בפברואר שעבר ויש להם ילד משותף, ווילפרד בן השנה. אלו הנישואים הראשונים שלה והשלישיים של ג'ונסון, לו חמישה ילדים אחרים מנישואיו הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully