וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאריות של קורונה: לגיטימי לאמץ את הטרנד המוגזם הזה מחוץ לשטיח האדום?

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 7:28

טרנד ביוטי חדש שצובר תאוצה לקראת הקיץ הנוכחי מזכיר לנו את התקופה שנדרשנו לצאת מהבית עם מסיכת פנים לכל מקום. באינסטגרם ועל השטיחים האדומים עפות על איפור עיניים מוגזם וזונחות את השפתיים, אבל האם זה מתאים גם לחיים האמיתיים?

זה כבר כמה שבועות שמשרד הבריאות מאשר להסתובב בלי מסיכות פנים במרחב הפתוח, ובימים אלו אף מתקיימים דיונים בעניין ההחלטה לבטל את חובת עטיית המסיכות באופן כללי. למרות זאת ועל אף התחושה הכללית שהמגיפה מאחורינו, בכל הנוגע למגמות איפור וביוטי נראה כי נותרנו עמוק בתקופת הסגר. אחרת איך תסבירו את זה שאחד הטרנדים הבולטים לקיץ הקרוב שוב מתמקד בעיניים, במקום לעוף על השפתיים עם צבעוניות בוהקת - אחרי שנה שבה הסתרנו את כל החלק התחתון של הפנים?

כך נולד לו טרנד, שבכלל לא ברור אם הוא ישים מחוץ לשטיחים האדומים, אבל נראה שבקרב פאשניסטות הוא צובר תאוצה. אז תגידו שלום לאייליינר האבסטרקטי והצבעוני. האייליינר המוגזם מגיע במגוון צורות וצבעים, ובלבד שהוא לא נעצר בסוף העין.

הוא יכול להיות חתולי מאוד או עם כנפיים בולטות מאוד, יכול לכסות את כל גלגל העין או לבוא רק בצורת פס שמתיישב לו מעל שקע העין, כמעט על עצם הגבה, ומתחבר לאייליינר שתוחם את העין. אפשרות נוספת היא איילינר תחתון, שממשיך את קו המים שמתחת לעין עצמה, ומתחבר לאייליינר הרגיל והמוכר. בשורה תחתונה, אפשר לגמרי להתפרע. עם צבעים, צורות ואפילו תוספות כמו פנינים מודבקות, אבנים נוצצות או שילובי צבעים.

עוד בוואלה! אופנה

הרמות ברמות: הניאון אולי בדעיכה - אבל אל תוותרו עליו בציפורניים

לכתבה המלאה

הטרנד הזה כאמור נראה לאחרונה יותר ויותר על כוכבות בינלאומיות, בעיקר בימי צילום, בתמונות שעולות לפיד האינסטגרם ובאירועים נוטפי גלאם ופומפוזיות כמו שטיחים אדומים, טקסים או פרמיירות. עדיין לא יצא לנו להיתקל בו ביומיום, וספק אם יש לו זכות קיום ברחוב בימים שבהם מסיכת פנים כבר לא חלק מהמשוואה. ולמרות זאת, אם יש בכן תעוזה, תוכלו לאמץ את הטרנד ולתת לו משנה תוקף באירועים כמו מסיבת צהריים או דרינק קליל בערב. לטרנד הזה יש כמה רמות. מתחילות יבחרו בצבע השחור וילכו על כנפיים בולטות במינון נמוך, אמיצות יותר יכולות להתפרע עם צבעי ניאון מוגזמים וקווים אבסטרקטיים חוצי גבולות. הנה כמה השראות, ליצירתיות ביניכן, שלא חוששות מהגזמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully