וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אנסקי סוגרת עונה בשמלה שחורה סקסית

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 12:06

השופטת הלוהטת סגרה עונה בריאליטי הבישול עם שמלה שחורה וסקסית עמוסת כיווצים ואקססוריז בול במידה. אז מאיפה הלוק, וכמה זה יעלה לכן אם תחשקו לעשות העתק-הדבק?

מיכל אנסקי הרימה עונה מרשימה בתכנית הבישול של ישראל, על זה אין עוררין. בין ממולא למשימת גבינות צלויות זגזגה השופטת הלוהטת בשלל לוקים נהדרים בניצוחה של הסטייליסטית שירן מניה. אנסקי ללא ספק יודעת להחזיק בגד ואשת המקצוע שמלווה אותה מצליחה לדייק בכל פעם מחדש.

את לוק מכנסי העור והצווארון של 'שונה' מאמצע העונה של "מאסטר שף" חיבבנו במיוחד, אבל מאז נרשמו לא מעט אאוטפיטים מוצלחים כמו שמלה מיני שחורה קלאסית של ויקטוריה בקהאם לחצי הגמר, שמלה אדומה של רוני קובו לפקטורי 54 וז'קט קאמל מחויט של מאסימו דוטי.

מאסטר שף. קשת 12, צילום מסך
שמלה שחורה עמוסת כיווצים של שני צימרמן ועגילים של פדני/צילום מסך, קשת 12

אמש (שני), הפציעה אנסקי בגמר בשמלה שחורה עמוסת כיווצים ונתנה במה למעצבת המקומית שני צימרמן. שמלת המיני השחורה מורכבת מ"משחק של שקיפויות עם טול שמכווץ כולו בעבודת יד על גבי מחוך פנימי בצבע שמפנייה", מספרת לנו צימרמן המעצבת. "זו פעם שנייה שאני מעצבת למיכל לגמר ואני מכירה פחות או יותר מה היא אוהבת", מוסיפה צימרמן, "אני חייבת לציין שהיא מאוד זרמה איתי בעיצוב".

אל השמלה הסקסית התווספו סטילטו עם אף מחודד בשילוב של גוון טבעי ו-PVC מהליין שעיצבה אנסקי למותג 'לאפייט', והעגילים המנצנצים והנופלים שייכים לפדני תכשיטים.

מיכל אנסקי. שני צימרמן, צילום מסך
הסקיצה - "אני חייבת לציין שמיכל מאוד זרמה איתי בעיצוב"/צילום מסך, שני צימרמן

החלקים המוצלחים באמת בשמלה מגיעים במחשוף הריבועי והמחמיא, אותו אלמנט שמופיע גם בגב, בשרוולים השקופים ובוולנים בצד החצאית שהעניקו מעט ווליום. המחיר, אם תהיתן, מתחיל מ-8,500 שקלים, כמו שמלות הכלה בסטודיו של צימרמן. מדובר בשמלה בעיצוב אישי, במיוחד לערב הגמר, אך מי שחושקת שהמעצבת תלביש אותה בלוק דומה לחתונה של הבסטי יכולה לדעת שזה לגמרי אפשרי.

עוד בוואלה!

מוכנה לטעימה עיוורת: מיכל אנסקי עם הצווארון הנכון של הרגע

לכתבה המלאה
מיכל אנסקי. שני צימרמן, צילום מסך
הדיטיילז הקטנים בשרוולים. שמלת הגמר של מיכל אנסקי/צילום מסך, שני צימרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully