וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הישראלי או סתם ביום שיער רע: התסרוקת הזו מצילת חיים

13.6.2021 / 8:00

בתזמון מושלם עם שיאו של הקיץ המקומי, הגיח לו טרנד ביוטי בקרב הפאשניסטות בעולם - תסרוקת שהיא ממש בגדר "מצילת חיים". היא פותרת את כל בעיות ההתעסקות והלחות ומאווררת היטב את העורף. והחלק הכי טוב? ממש, אבל ממש, קל לעשות אותה

גם אנחנו לפעמים מתקשות להאמין איך הזמן עובר מהר, אבל הקיץ כבר בעיצומו ועוד כמה שבועות נגיע לשיא שנקרא "חום יולי-אוגוסט", שבאקלים ארצישראלי זו גם התקופה שבה אנחנו רוצות כמה שפחות התעסקות אופנתית. "קליל" ו"נושם "אלו מילות הקסם בשיאו של הקיץ המקומי. ובתזמון מושלם עם עליית הטמפרטורות, הגיח לו טרנד עולמי חדש שתופס תאוצה בקרב פאשניסטות מקומיות ובינלאומיות כאחד, ומסתמן כמו פתרון חובה לכל הישראליות בעלות השיער הארוך.

אז הכירו את התסרוקת הכי נכונה לעונה החמה - קוקו-צמה. יש לה כמה מאפיינים שהופכים אותה לשונה מכל צמה אחרת שהכרתן. הדרך הנכונה להשיג את ה"קוקו-צמה" הפופולרי זה לעשות קוקו גבוה, אבל מרושל - בלי השקעה יתר על המידה, ואת זנב הסוס המורם שנוצר מהקוקו, קולעים לצמה. חשוב להבין שלא מדובר בתסרוקת אסופה סתמית כמו "גולגול המנקה" המפורסם, שהוא יותר חסר צורה, אלא בתסרוקת שנראית מהודקת, אבל היא בעצם די פשוטה, מהירה ואפילו נהנית מהרישול שלה.

עוד בוואלה! אופנה

מכוער, אבל עם טוויסט: הקרוקס חזרו ובגדול

לכתבה המלאה

מה שמצא חן בעינינו בתסרוקת הזו, זו עצם העובדה שהיא בגדר מצילת חיים של ממש, בעיקר בחום הישראלי. השיער אסוף ומשאיר את העורף פנוי למשב רוח, ומונע השפעות שליליות של לחות וזיעה. יחד עם זה, אם קמת ל"בד הייר דיי", והשיער פשוט לא מסתדר - ה"קוקו-צמה" הוא ממש פתרון קסמים. השוס הוא כמובן שלא צריך כישרונות מיוחדים כדי לאמץ את התסרוקת הזו.

אפשר במידה רבה לטעון שאחד ממובילות הטרנד שאחראיות על הבאתו אל קדמת הבמה האינסטגרמית זו קים קרדשיאן, שנראתה כמה פעמים עם צמה מוקפדת פלוס תוספות שיער. ואולם, הפרשנות העדכנית והטרנדית שצוברת כעת תאוצה היא שונה מזו שהציגה קים קיי, ומתאימה יותר לפאשניסטות שאוהבות את המראה הבלתי מתאמץ.

בגרסה העדכנית אין צורך בתוספות שיער, וכל אורך יכול להתאים. גם ההקפדה יתר על המידה גורעת מהרעיון ודווקא "שוונצים", כאלה שאנחנו מתות להדק לראש, מחמיאים. לצד זה, לא צריך צמה שקלועה היטב, ואם לא תחלקו את השיער לחלקים שווים או שקצוות שיער יציצו מבין חלקי הצמה - זה ממש לא נורא. כמו שאתן מבינות, המטרה של התסרוקת הזו היא להקל ולכן אין לה דרישות גבוהות, וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבות בתסרוקת טרנדית. גם מצילת חיים וגם מגיעה בלי דרישות. מעולם לא היה קל יותר לעקוב אחרי צו האופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully