וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה לה, וטוב שכך: שאנון דוהרטי חושפת את הפנים האמיתיות

8.6.2021 / 12:00

כוכבת "בוורלי הילס 90210" שיתפה באינסטגרם תמונת סלפי שלה, בלי איפור ובלי פילטרים, ובפוסט לצד התמונה יצאה נגד תעשיית היופי. "אני סיימתי עם התפיסה שהוליווד והמגזינים מנסים להחדיר לנו. אני רוצה לראות נשים כמוני"

אם יש טרנד שחביב עלינו ברשת, הרי שמדובר בטרנד שמבקש להתנגד לכל מה שמייצגות הרשתות החברתיות - מציאות אידיאלית בנויה היטב שמורכבת בעיקר מפילטרים, בחירות סלקטיביות של תמונות מחמיאות והסתרה בוטה של פגמים. הטרנד שמבקש להתנגד לכל זה ולחשוף את ההפך כבר נמצא זמן מה בסביבה, ועכשיו יש לו מצטרפת חדשה - שאנון דוהרטי, שמוכרת לכולנו יותר בתור ברנדה וולש מ"בוורלי הילס 90210".

דוהרטי בת ה-50 שיתפה ל-1.8 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם סלפי נטול פילטרים, ויותר מזה - נטול איפור. הכי טבעי שיש. בפוסט שצירפה לתמונה, היא הסבירה מה הניע אותה לקבל את ההחלטה הזו. "צפיתי הערב בסרטים וראיתי שיש מעט מאוד דמויות נשיות שאני יכולה להתחבר אליהן", כתבה. "אתם יודעים, נשים בלי פילטרים, בלי בוטוקס, בלי מתיחת פנים. נשים שמחבקות את הפנים שלהן, שעליהם אפשר לראות את כל החוויות שהן צברו".

שאנון שאנן דוהרטי 2019. GettyImages
"אני מחבקת את עצמי עכשיו. סוף סוף". שאנון דוהרטי ב-2019/GettyImages

עוד היא המשיכה: "אני חייתי. אני אוהבת את זה שחייתי ואת זה שהפנים שלי משקפות את החיים שחייתי. אני שרדתי הרבה. כן, גם סרטן, אבל יותר מזה". במרץ 2015 הודיעה דוהרטי כי היא חולה בסרטן השד. אחרי שנתיים דיווחה על נסיגה של המחלה, ואולם בשנה שעברה חשפה היא הסרטן שלה חזר. את הפוסט היא סיימה בקריאה להתנגד לאידיאל היופי הבלתי מושג, להיות שלמות עם עצמנו - ולחתור לייצוגים מגוונים במדיה. "אני מחבקת את עצמי עכשיו. סוף סוף. סיימתי עם התפיסה שהוליווד והמגזינים מנסים להחדיר לנו. אני רוצה לראות נשים כמוני. נשים כמונו".

עוד בוואלה! אופנה

הכול מדויק בשמלה שלבשה קורל סימנוביץ' לאירוע במיקונוס

לכתבה המלאה

אחרי שיתוף הפוסט החשוף, שבימים אלו נחשב "אמיץ", נוכח היכולת לצאת נגד המוסכמות הבולטות בחברה, היא זכתה להרבה תגובות אוהדות מגולשים אנונימיים ומכאלה קצת יותר מוכרים. "תודה לך, אנחנו צריכות עוד ממך", כתבה לה הטופ מודל פאולינה פוריצקובה. "עוד יופי מתגלה דרך המילים שלך", כתבה לה הבמאית סוזן כהן רוקפלר, "את יפה מבפנים ומבחוץ". גם סלמה בלייר הגיבה לדוהרטי ונזכרה שגם היא בעבר ניסתה לשפץ את נראות הפנים שלה, ולא אהבה את התוצאה. גולשים נוספים כתבו: "את יפהפייה", "את אישה אמיתית", וגם: "חבל שלוקח לנו כל כך הרבה זמן לאהוב את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully