וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול מדויק בשמלה שלבשה קורל סימנוביץ' לאירוע במיקונוס

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 12:43

הדוגמנית הישראלית ובעלה שחקן הכדורגל המריאו לאי היווני לטובת חתונה של חברים. קורל סימנוביץ' שלפה את השמלה הכי נכונה לעונה הנוכחית - מותג אהוב, גזרה מעולה ופרינט עם צבעוניות מנצחת. ומה עוד היא לבשה בחופשה?

השילוב בין שובן של השמחות והחתונות לבין פתיחת השמיים הביא את בני הזוג הלוהטים - הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ' ובעלה שחקן הכדורגל סרג'י רוברטו, להמריא לאי היווני היוקרתי מיקונוס לטובת אירוע של חברים. אנחנו לא הצלחנו להוריד את העיניים מהשמלה הנהדרת שלבשה סימנוביץ' לחתונה הישראלית שנערכה על החוף - שילוב מדויק של מותג אהוב, פרינט מנצח, צבע מעולה וגזרה מחמיאה.

לאירוע לבשה סימנוביץ' שמלה פרחונית בגוונים של סגול, ורוד ולבן עם דומיננטיות של לבנדר - לחלוטין הצבע הכי טרנדי בקיץ הנוכחי. השמלה מגיעה בגזרת קאט אאוט במותניים עם גב פתוח, פלוס שרוולים ארוכים, כשאת החלק העליון והתחתון מחברת טבעת חלולה שנמצאת במרכז הבטן, והופכת את הגזרה של השמלה למגה טרנדית. על יצירת המופת, שכולנו היינו שמחות לתלות בארון, אחראי המותג הפריזאי הנהדר antik batik, שגם בשנה שעברה הצליח לייצר "איט-דרס" פרחונית.

סימנוביץ' שילבה את השמלה המוצלחת עם התיק המפורסם של בוטגה ונטה עם קליעת עור בצבע ירוק, וכך יצרה ניגודיות צבעים בולטת ונועזת, משקפי שמש לבנים וסנדלי עקב בצבע שחור, גם הם של בוטגה. סרג'י הלך על חליפה אפורה בהירה ורגועה, שפינתה את הבמה לטובת הלוק של קורל.

עוד בוואלה! אופנה

בר רפאלי חגגה יום הולדת בשמלת קרושה יוקרתית, אבל השוס היה בסנדלים

לכתבה המלאה

אם גם לכן יש חתונה בקרוב ועדיין לא החלטתן מה ללבוש, תשמחו לגלות שאת השמלה המוצלחת שלבשה קורל ניתן עדיין להשיג באתר המותג תמורת המחיר הנגיש יחסית של 262 דולרים. כמו כן, למי שפחות התחברה לצבעים הסגולים, חרף העובדה שזה הגוון הנכון של הרגע, את השמלה הזו אפשר להשיג גם בגוונים של חום, כתום, חמרה ולבן.

אחרי שהסתיימה החתונה, השניים, שמתגוררים בברצלונה, ניצלו את ההזדמנות לחופשה פוטוגנית בדרך לביקור בישראל. כך סיפקה לנו קורל עוד שתי בחירות אופנתיות מוצלחות לשאוב מהן השראה. הלוק הראשון כולל שמלת אוף שולדרס פרחונית עם שרוולים תפוחים של המותג loveshackfancy, פלוס תכשיטים של המותג הפרטי שלה ושל אחותה נואל, נוקו. הלוק השני הוא ביקיני פרחוני של מותג בגדי הים טריאנגל. לא קשה לזהות שהמשותף למלתחה של קורל בימים אלו זה הפרינט הפרחוני, הבשורה הכי נכונה לעונה הקרובה.

אחרי שבני הזוג עוכבו לחקירה משטרתית, לאחר שבילו במסיבה בחוף במיקונוס שהפרה את תקנות הקורונה, הם כנראה החליטו להמשיך הלאה לישראל ולחתום את החופשה שלהם באי היווני. כרגע הם נמצאים יחד עם בתם קאיה בארץ הקודש, ואפילו הספיקו לפקוד מתחם משחקים ולתרגל קליעה לסל. אנחנו בינתיים מחכות לראות מה עוד יש במזוודה של קורל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully