וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן לאחרונה לובשות את השמלה הזו של זארה. אבל מה יש בה?

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 10:33

אחת לכמה זמן פריט ספציפי הופך להיות להיט ענק. הפעם מדובר בשמלת מעטפת של זארה בצבעוניות של קיץ. קארין עליה, אניה בוקשטיין ושלל פאשניסטות מהעולם כבר אימצו. אז מה בדיוק סוד הקסם?

קארין עליה. אור גפן,
מה יש בשמלה? קארין עליה לובשת זארה/אור גפן

אחת לכמה זמן יש מן "איט-פריט" שכזה, שצובר תאוצה והופך להיות חביב המתלבשות. פעם זה אוברול של אמזון, פעם שמלה של אסוס, פעם תיק של בוטגה ונטה. הפעם מדובר בשמלה של זארה שמצאה את עצמה כבשורה המובילה לקיץ הקרוב. זה שזארה יודעים לייצר להיטים, בזה אין לנו ספק, אבל הפעם לא בטוח שהבנו את ההיסטריה ובכל זאת - עם עובדות בשטח קשה להתווכח. שמלה מהקולקציה החדשה של המותג השתלטה על המלתחה של הפאשניסטות בארץ ובעולם, והחלטנו לברר מה עומד מאחורי ההצלחה.

לחצו על התמונה לרכישת השמלה

זארה שמלה. יח"צ חו"ל,
שמלת הלהיט התורנית. זארה, 269 שקלים/יח"צ חו"ל

אז במה מדובר? זו שמלת מעטפת בצבעוניות קיץ משמחת של ירוק, צהוב וחרדל עם פרינטים לא מוגדרים שנראים כמו פרחים, עלים או עיגולים - רק תפעילו את הדמיון. לשמלה יש שרוולים ארוכים, עם גזרה שמזכירה חלוק וחגורת קשירה שמאפשרת לכן לשלוט בעומק המחשוף. השמלה זמינה באפליקציה של זארה וגם בחנויות תמורת המחיר הנגיש לחלוטין של 269 שקלים. וזה לא נגמר רק בזה, כי לרוכשות את השמלה מגיעה גם מטפחת ראש תואמת, בשביל לייצר סט.

עוד בוואלה! אופנה

מאיפה לוק הקיץ המושלם של אגם רודברג?

לכתבה המלאה
אניה בוקשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
חוגגת יום הולדת בשמלת הלהיט של זארה. אניה בוקשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

הפעם הראשונה שהבחנו בשמלה הייתה כאשר מלכת היופי במיל' ופיינליסטית "האח הגדול" קארין עליה לבשה אותה לאירוע של גורו הכושר שר פיטנס. כמה ימים לאחר מכן, אניה בוקשטיין חגגה יום הולדת עם אותה השמלה בדיוק. לרגע חשבנו לשאול "מי לבשה את זה טוב יותר?", אבל אז, ממש כמו כשהופכים להיות הורים ואז רואים ילדים בכל מקום - כך גם עם השמלה הזו. מאותו הרגע היא צצה לה בכל פינה. ברחוב, בסטורי, בפיד - לאן שלא הסתכלנו ראינו אותה. נראה שחוץ משתי הישראליות האלו, לא מעט נשים ברחבי ישראל ויתר מדינות העולם שמו עין על הפיס.

חייבות להודות, לא מדובר ב"שמלת המאה". זו שמלה בצבעוניות מדויקת לעונה וגם הגזרה שלה סקסית ומחמיאה. יחד עם זאת, יש עוד לא מעט שמלות יפות בחנויות כרגע - והיא רק מצטרפת אליהן, ולא מהווה איזשהי פריצת דרך עיצובית או סגנונית. לכן, לא ממש ברור מה המרכיבים שהפכו אותה לשמלת להיט.

גם העובדה שיש לה שרוולים ארוכים גורמת לנו להרים גבה ולתהות איך כל כך הרבה ישראליות מאמצות אותה, כשהקיץ הישראלי וחום יולי-אוגוסט הבלתי אפשרי ממש מעבר לפינה. מה שכן, אי אפשר להתכחש לזה שהשמלה הזו יכולה לשמש את הרוכשות גם ליומיום וגם לחגיגה, בילוי או אירוע - מה שהופך אותה למצרך חשוב במלתחה.

מי לבשה את השמלה של זארה טוב יותר?

קארין עליה
אניה בוקשטיין
3594 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully