וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר מהקרקס: הלוק המוגזם של קנדל ג'נר

עודכן לאחרונה: 10.6.2021 / 20:37

קנדל ג'נר והיילי ביבר יצאו למסיבת יום הולדת בהוליווד עם שני לוקים מנוגדים. מצד אחד - היילי בטוטאל לוק שחור קלאסי וסקסי, ומהצד השני - קנדל ג'נר באאוטפיט באווירת רטרו שהזכיר לנו את הקרקס. זה כבר ברור מי שיחקה אותה ומי פישלה, נכון?

קנדל ג'נר היילי ביבר היילי בולדווין. Backgrid, בקריד
אחת קלאס, השנייה קרקס. היילי ביבר וקנדל ג'נר/בקריד, Backgrid

האיט גירלס הכי לוהטות מעבר לים, קנדל ג'נר והיילי ביבר, יצאו השבוע למסיבת יום הולדת של חברה בהוליווד ועל הדרך, בלי להתכוון כלל, העבירו אותנו שיעור אופנתי חשוב על הגזמה וסולידיות. בעוד שהיילי ביבר אולי "נחבאה אל הכלים" כאשר בחרה בטוטאל לוק קלאסי שחור, קנדל ג'נר הלכה עד הסוף - ולא בטוח שזה השתלם לה. אז נכון שצלמי הפפראצי קלטו קודם כל את קנדל, וגם דאגו לתעד אותה במרכז הפריים, בעוד היילי נותרה מעט מאחור, אבל עם כזה לוק - לא בטוח שהתיעוד יגרור תגובות חיוביות.

קנדל ג'נר היילי ביבר היילי בולדווין. Backgrid, בקריד
האיט גירלס העולמיות יוצאות לבלות/בקריד, Backgrid

ואכן, אם מתעמקים בלוק של קנדל, קשה להגיד עליו משהו חיובי. ג'נר בחרה בטוטאל לוק שני חלקים באווירת רטרו שכולו עשוי עור - אחד הבדים הכי לא נעימים לעונת הקיץ - בצבעוניות נכונה של שחור ולבן. החלק העליון הוא טופ סטרפלס קטנטן והחלק השני הוא מכנסיים מתרחבים של המותג 16Arlington מקולקציית קיץ 2020. כנראה שזה בגד שהיא התחדשה בו כבר בשנה שעברה אבל בגלל סגר הקורונה עוד לא הספיקה לחנוך אותו, וניצלה עכשיו את ההזדמנות. אגב, מדהים לגלות שגם תג המחיר של המכנסיים מופרע כמו העיצוב ועומד על 1,400 פאונד. בתרגום לשקלים - 6,400. להשלמת הלוק בחרה ג'נר באקססוריז בצבע לבן - סנדלי עקב של בוטגה ונטה ותיק הכתף החם של פראדה.

עוד בוואלה! אופנה

פעמיים כי טוב: היילי ביבר התאהבה במעיל אוברסייז של בלנסיאגה

לכתבה המלאה

מהצד השני נמצאת היילי ביבר שבחרה בטוטאל לוק סקסי של המעצב אלכס פרי המורכב מחצאית צמודה ארוכה בצבע שחור וטופ חזייה. להשלמת הלוק והוספת מעט בלינג-בלינג היא הוסיפה נעלי עקב שחורות עם נגיעות אבנים נוצצות ותיק כסוף מנצנץ, שניהם של ג'ימי צ'ו.

חוץ מהעובדה שמדובר בחזייה, וחולצה ממש לא הייתה גורעת פה, מדובר בלוק קלאסי ונקי שלגמרי ראוי לשבח. סביר להניח שבעולם היו מדברים עליו הרבה יותר אילולא היילי הייתה משכילה להסתובב באותו ערב עם חברה אחרת שלא התלבשה בצורה כל כך מוגזמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully