וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומית מלכה ויהודה לוי - הסוף: 5 רגעי סטייל ששווה להתרפק עליהם

עודכן לאחרונה: 9.6.2021 / 21:07

עדיין מתקשות לעכל את הידיעה כי אחד הזוגות האהובים בביצה המקומית - שלומית מלכה ויהודה לוי נפרדו. אין לנו חדשות מסעירות לגבי הפרידה, אבל כן יש חמישה לוקים מנצחים של פאוור קאפל שנתקשה לשכוח

אם גם אתם מוכי תדהמה מהניוז של הבוקר, אז הודיעו כי השחקן יהודה לוי והדוגמנית שלומית מלכה נפרדים אחרי ארבע שנות נישואין, דעו כי אתם לא לבד. עדכונים מהשטח אין לנו, וגם לא תשמעו מאיתנו ספקולציות לסיבות הפרידה, רק חמישה רגעים מעולים של הפאוור קאפל שכבר לא אחרי שש שנות זוגיות.

יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין, ניר פקין
האמת, לא ראינו את זה בא. שלומית מלכה ויהודה לוי נפרדו/ניר פקין, ניר פקין

לוי בן ה-41 ומלכה בת ה-27 שהפכו עם השנים לאחד הזוגות האהובים של הביצה, פקדו לא מעט אירועים מתוקשרים זה לצד זו, ותמיד דאגו לספק גם מנה הגונה של תמונות קז'ואליות לצלמי הפפראצי ברחובות תל אביב. מהחליפה הירוקה של שלומית בפרימיירה של "איש חשוב מאוד", כשיהודה מעונב בחליפה שחורה, ועד הלוק הזוגי של השניים לחתונה של קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו - זה הזמן להתרפק על רגעי העבר.

מדויקים על השטיח האדום של "איש חשוב מאוד":

המוטיב - חליפות. הצבעוניות -שחור וירוק. שלומית מלכה הגיעה בחליפה ירוקה של באש כשמתחת לבלייזר בצבץ טופ שחור קטנטן. הסנדלים השחורים השלימו את הלוק והתיק של קנזו בא בול. יהודה הסתפק בטוטאל לוק שחור והצדיק את הטייטל - איש חשוב מאוד.

יהודה לוי, שלומית מלכה. רפי דלויה
שלומית בחליפה BA&SH, יהודה בטוטאל לוק שחור/רפי דלויה

מרגשים ויפים ביום חתונתם:

מאחורי האיפור והשיער המעודן של מלכה עמד מיקי בוגנים ביום המרגש כשאת שתי שמלות הבוהו שלה עיצב ויוי בלאיש. לוי החליף שני לוקים של המותג הצרפתי ZILLI עם חליפת חתן כהלכתה פלוס עניבת פפיון.

יהודה לוי, שלומית מלכה. ניר פקין
שלומית מלכה בוויוי בלאיש, יהודה ב-ZILLI/ניר פקין

עושים את זה בסטייל בהשקת הבושם של קוואלי:

אווירת אוסקר בשיאה - מלכה שהייתה אורחת הכבוד בהשקה המקומית הגיעה בשמלת מקסי מנצנצת בעלת מחשוף עמוק וגלאם מדויק של אסוף נמוך ועיניים מעושנות קלות. יהודה הלך על טוטאל לוק כחול נייבי וסניקרס של אדידס.

יהודה לוי, שלומית מלכה. לנס הפקות,
שלומית משיקה בשמלה משגעת של קוואלי/לנס הפקות

עוד בוואלה!

זואי קרביץ וקארל גלוסמן מתגרשים - זה הזמן להתרפק על סטייל העבר

לכתבה המלאה

דופקים הופעה לחתונה של קורל וסרג'י:

לאחת החתונות המדוברות בביצה הגיעה מלכה בשמלת בנדנה כחולה של רד ולנטינו וסנדלים כסופים של ג'ימי צ'ו לפקטורי 54. יהודה הלך על חליפה שחורה ומכופתרת לבנה כשבבלייזר צווארון עם דש סאטן.

שלומית מלכה, יהודה לוי. ניר פקין
היא בשמלת בנדנה כחולה, הוא בחליפה שחורה וחולצה גברית לבנה/ניר פקין

מרימים בהופעה בפארק הירקון:

החיבה לבעלי חיים של השניים קפצה לביקור גם בטי החתלתולים של יהודה כשמלכה הסתפקה בגופייה של המותג המקומי פוקס, לו שימשה פרזנטורית בעבר. לגופייה שידכה חצאית מיני שחורה עם עיטורים אצטקים ונעליים שטוחות עם אלמנט קשירה.

יהודה לוי, שלומית מלכה. גיל כהן,
מרימים בהופעה בלוק קז'ואלי. נתגעגע/גיל כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully