וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחפה בסטייל: השמלה של קייט מידלטון גנבה את ההצגה

13.6.2021 / 12:20

ועידת ה-G7 כינסה את המנהיגים החזקים בעולם ואנחנו התעמקנו במה לבשו הנשים המעניינות. אז איך הגיעה הפירסט ליידי ג'יל ביידן, מה עשה לנו את זה בלוק של המלכה אליזבת ומה קייט מידלטון בדיוק עשתה שם?

קייט מידלטון. רויטרס
קבלת הפנים של ועידת G7 - קייט מידלטון לא מפספסת אף אירוע דיפלומטי חשוב/רויטרס

מפגש הפסגה העוצמתי שהתקיים בדרום אנגליה אתמול (שבת) היה האירוע הדיפלומטי הגדול ביותר מאז פרוץ הקורונה בו נפגשו מנהיגים מכל העולם פנים מול פנים. המלכה אליזבת השנייה הופיעה לראשונה מאז מותו של פיליפ ומעבר ללוק המעולה גם דייקה באווירה כשהתלוצצה עם המנהיגים - "אתם אמורים להיראות נהנים?".

השמלה הפרחונית של המלכה, שחוגגת את יום הולדתה ה-95 באופן רשמי (כי יש עוד תאריך בקלנדר לפרסונה במעמד שכזה), הייתה בצבעוניות נהדרת של ירוק, ורוד וכתום על רקע לבן, בתוספת שרשרת פנינים קלאסית, כפפות לבנות, ותיק לקה שחור עם נעליים תואמות.

המלכה אליזבת. רויטרס
הכי מוצלחת עם פרינט פרחוני וצבעוניות מדויקת. המלכה אליזבת/רויטרס

לקבלת הפנים של הוועידה שאירח בוריס ג'ונסון הגיעה גם הגברת קייט מידלטון, שמבינה היטב שיש אירועים שאסור לפספס, בשמלת מעיל של אלכסנדר מקווין לבנה וצחורה (ממוחזרת ולא פעם), עגילי יהלומים נופלים ונעלי פאמפס בצבע ניוד של אקווזורה עם פפיון מאחור. קלאץ' וינטג' עם רקמה מעניינת בגווני ורוד, ירוק ותכלת השלים את הלוק ועל ידה נראה צמיד פנינים בשילוב יהלומים שעל פי הדיווחים היה שייך לנסיכה המנוחה דיאנה.

אשתו הטרייה של ג'ונסון, קארי, הפציעה בשמלה ורודה של רוקסנדה (1,395 פאונד להשכרה) וסנדלים עם פלטפורמה קטנה בפרינט משבצות. חביב, אבל זה לא אירוע לאנץ' לא מחייב מותק.

מהצד האמריקני הגיעה ג'יל ביידן שנראתה מצוין בטוטאל לוק אדום. שמלה של ברנדון מקסוול אותה לבשה לפני כחודש, רק שהפעם דייקה הד"ר עם סטילטו בצבע תואם של מריון פארק ב-315$ ושעון קרטייה זהוב. אמצי בבקשה את הגזרה ושחררי מעט את גזרות ה-A.

ג'יל ביידן, בוריס ג'ונסון. רויטרס
ג'יל וג'ו ביידן, בוריס וקארי ג'ונסון/רויטרס
ג'יל ביידן. GettyImages
ג'יל מדויקת בשמלה אדומה של ברנדון מקסוול/GettyImages

מעט אחרי המשיכו ג'יל וקייט לאירוע העוסק בחשיבותו של חינוך מוקדם, אג'נדה ששתיהן אוהבות לקדם, בסינכרון ורדרד כשאף אחת מהשתיים לא הצטיינה במיוחד. הדוכסית שוב הגיעה בשמלה של מקווין, הפעם בוורוד כהה באורך מידי וגזרה ישרה עם חגורת מותן מובנית, פלוס כתפיים ישרות שפחות החמיאו למבנה גופה. אל השמלה ציוותה תיק קטן אותו אחזה בידה של lkbennettlondon וסטילטו תואמים של רופרט סנדרסון.

ד"ר ביידן לבשה בלייזר ורוד של lagenene מבד טוויד, שעדיין זמין לרכישה באתר, מתחתיו שמלה לבנה בגזרת A של אקריס, סטילטו של ולנטינו בצבע ניוד ומסכת פנים לבנה עם רקמת פרחים משגעת.

ג'יל ביידן, קייט מידלטון. GettyImages
עברו למוד ורוד - קייט וג'יל/GettyImages

עוד בוואלה!

העתק-הדבק: קייט מידלטון משחזרת לוק של הנסיכה דיאנה - וזה נראה מדהים

לכתבה המלאה
ג'יל ביידן, קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון במקווין, ג'יל עם שוז של ולנטינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully