וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתק-הדבק: קייט מידלטון משחזרת לוק של הנסיכה דיאנה - וזה נראה מדהים

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 14:11

קייט מידלטון הצטרפה לבעלה הנסיך וויליאם לביקור בסקוטלנד, כאשר היא לבושה בטוטאל לוק כחול רויאל נהדר. חובבי הארמון שלפו מהר מאוד מהזיכרון לוק ממש, אבל ממש, דומה של הנסיכה דיאנה המנוחה

כולנו מכירות את הצבע "כחול רויאל", אבל האם אי פעם תהיתן למה הוא נקרא ככה? מתברר שהמילה "רויאל", הלוא היא "מלכותי" באנגלית, הוצמדה לצבע הכחול העמוק במאה ה-19, כאשר הגוון הזה נוצר למטרת שמלה למלכת בריטניה שרלוט. עם השנים, הגוון שמייצג את הכחול רויאל מעט השתנה, פעם כהה יותר ופעם פחות, אבל אף אחד לא הצליח להפריד מהכחול לבין ה"רויאל" שלו - התחושה של המלכותיות שמתלווה לצבע.

מי שהפנימה היטב את הקישור בין הצבע למסר המלכותי שהוא משדר, היא הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, שבחרה ללבוש לסיור בסקוטלנד לצד בעלה, הנסיך וויליאם, אאוטפיט כחול רויאל משגע, שרק גורם לנו לפנטז על העתיד, אז היא תיכנס לנעלי המלכה של הארמון.

האאוטפיט שלבשה מידלטון לביקור בסקוטלנד מורכב מבלייזר של זארה, כי היא תמיד דואגת לשדר נגישות, שעולה רק 89 דולרים. למרבה הצער, הוא כרגע סולד אאוט, ואין זה מפתיע. מאז התארסו וויליאם וקייט, נוצר לו "אפקט קייט", שבמסגרתו כמעט של בגד נגיש יותר או פחות שלובשת הדוכסית אוזל במהירות מהמדפים. אל הבלייזר עם הכפתורים המוזהבים הכפולים צירפה מידלטון חצאית פליסה באורך מידי באותו הגוון, כחול רויאל כאמור, של המותג הבריטי Hope, שנמכר תמורת 135 דולרים.

עוד בוואלה! אופנה

כחול עמוק: האם טרנד הביוטי של הנסיכה דיאנה חוזר?

לכתבה המלאה

בגזרת האקססוריז נרשם טוויסט בצבעוניות של האאוטפיט - עקבי סטילסטו זמש בצבע חום של ג'יאנביטו רוסי ותיק קלאץ' בגוון תואם של המותג Métier שעולה 1,380 דולרים. כי בכל זאת מדובר במלתחה של דוכסית. ללוק התאימה מידלטון גם מסיכת פנים פרחונית של המותג Amaia בצבעוניות כחלחלה, כפי שהיא אוהבת לעשות - להתאים בין צבע המסיכה לאאוטפיט.

חובבי הארמון לא היו זקוקים ליותר מכמה רגעים כדי לשלוף מהזיכרון לוק דומה מאוד שלבשה בעברה הנסיכה המנוחה דיאנה. כידוע, נשותיהם של הבנים - וויליאם והארי - מרבות לשאוב השראה מהפאשן אייקון הזכורה של בריטניה - דיאנה, ובעיקר לפזר לה מחוות כדי לאותת שבמשפחה עדיין זוכרים אותה. כאילו שאפשר אחרת.

לא צריך הרבה דמיון או יצירתיות כדי לראות שהלוק שלבשה מידלטון לביקור בסקוטלנד דומה מאוד ללוק שלבשה הנסיכה דיאנה לביקור בקוריאה הדרומית ב-1992. עד כדי כך דומה שנראה כאילו מדובר ב"העתק-הדבק" של האאוטפיט מלפני כמעט שלושה עשורים. אז, לבשה דיאנה בלייזר כחול רויאל עם כפתורים מוזהבים כפולים וחצאית פליסה תואמת באורך מידי. ההבדל הוא בבחירת הצבע לנעליים, כאשר מידלטון ביקשה לספק זריקת צבע ללוק ואילו הנסיכה דיאנה המנוחה נצמדה לגוון הרויאל ובחרה בסטילטו בצבע תואם לטוטאל לוק. הלוק כל כך מוצלח, שבאמת קשה לנו לבחור "מי עשתה את זה טוב יותר", ואולי במקרה הזה פשוט לא הוגן להשוות.

הנסיכה דיאנה. GettyImages
הנסיכה דיאנה בטוטאל לוק כחול רויאל/GettyImages

ייתכן שהבחירה לרפרר, או אפילו לשחזר, לוק כמו של הנסיכה דיאנה דווקא עכשיו מגיעה על רקע יום הנישואים העשירי של וויליאם וקייט וכן התוכניות שלהם להמשך הטיול בסקוטלנד - לבקר באוניברסיטת סנט אנדרוז, שם למדו השניים, הכירו והתאהבו. "בסקטולנד יש שמחה גדולה. כאן, לפני 20 שנה, פגשתי לראשונה את קתרין", אמר הנסיך וויליאם בנאומו בכנסיית סקוטלנד. אז אולי זו סוג של סגירת מעגל עבור בני הזוג המלכותיים, שכמובן לא יכולה הייתה להיות שלמה בלי מחווה לאימא דיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully