וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי טו-טו: החצאית של קארי בראדשו חוזרת

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 7:50

חצאית הטול המפורסמת של קארי בראדשו, שהפכה לשם דבר בזכות הקדימון המפורסם חוזרת לאופנה, אך הפעם עם ערבובים מעולמות הספורט והגראנז'. בלרינה בעיר הגדולה - ככה תעשי את זה נכון

חצאית טוטו לבנה של קארי בראדשו. צילום מסך, צילום מסך
חצאית הטוטו שהפכה לשם דבר חוזרת. שרה ג'סיקה פרקר מ"סקס והעיר הגדולה"/צילום מסך, צילום מסך

אחד הפריטים האייקונים והזכורים ביותר מהסדרה "סקס והעיר הגדולה" היא חצאית הטול המפורסמת שלבשה הדמות המרכזית קארי בראדשו בפתיח שליווה את כל העונות. האופציה לדלג על הקדימון לא הייתה קיימת בסוף הניינטיז, כך שכל מי שצפתה באדיקות בסדרה נחשפה 94 פעמים לסצינה בה הטוטו הלבן מושפרץ במים, באדיבות האוטובוס שייצג את הדימוי המנהטני של "תמותי ברחוב ואף אחד לא ייגש אלייך". בזמנים ההם, 1998, היה מדובר בטוטאל לוק שתימצת את שינוי תפיסת הסטייל המהפכנית שיצרה המלבישה פטרישיה פילד באמצעות קארי בראדשו.

הקאמבק של הפריט המדובר בתקופה בה כל טרנד שולי מהניינטיז שב לחיינו הוא פשוט מתבקש ואחד המוצדקים בימים אלו. החצאית, שעל פי פילד נרכשה במחיר המצחיק של 5$, זכתה בזמנו לחיי מדף ארוכים ונשארה רלוונטית גם בעשור הראשון של המילניום, פרק זמן שבעגה האופנתית מכונה Y2K (תחת ההגדרה נכנסים קאמבקים של טרנדים מסוף שנות התשעים ועד סוף העשור הראשון של המילניום). אותה חצאית הייתה אף חלק מעליית הפופולריות של "לערבב גבוה ונמוך", התמה האופנתית שנירמלה קונספט מלתחה המבוסס על פריטים זולים ויקרים בשילוב וינטג', לצד נעליים ותיקים שעולים כמו משכורת שלמה.

ומעבר לסיפור היפה שמעניק ערך נוסף למגמה שצצה לנו בחיים מחדש, לחצאית הטול יש כמה יתרונות נוספים. בשכבות הרשת הקשיחות שיוצרות מונומנט פומפוזי נפוח יש באופן מפתיע המון רכות ויופיין האמיתי מתגלה בתנועה, זו גם הסיבה שמשתמשים בו באמנות הבלט החל משלהי המאה ה-19. הרעיון המקורי היה חצאית שתתן שואו עוצמתי לבמה ושתאפשר לרגלי הבלרינות טווח תנועה בלי מוגבל, גם אם באורך מידי (טוטו רומנטית), עד הברך (פעמון) או ממש קצרה (להשוויץ בעבודת רגליים מורכבת).

שילוב חצאית בעלת נוכחות כה גדולה עם בגד גוף צמוד (או גופייה) היא אכן מתבקשת, וניתן לראות שזה אף עובד מצוין מחוץ לבמה בפתיח של סקס והעיר. לסגירת המעגל בסדרה, בפרק האחרון בראדשו לובשת חצאית טול בירוק פסטלי המתחבר לטופ גופייה בהיר ומעל בלייזר קטן בזהב מנצנץ. העידון הנדרש נחתם בבחירת סנדלי סטילטו מינמליסטים.

"הבאתי את ניו יורק לפריז"

בתרגום ל-2021 אפשר להתקדם ממראה 'הבלרינה בעיר' לטובת ערבובים מעולמות הספורט והגראנז' עם חולצות טי מכל סוג כולל באורך קרופ חושף בטן, ובימים קרים יותר יעבדו גם סווטשירטים, סריגים ובלייזרים. נעלי סניקרס גסות או מגפי רפתנים בסוליות טרקטור יתקבלו בברכה. ואם אתן מוצאות אחת בחמישה דולרים נא לעדכן בבקשה.

עוד בוואלה!

שרה ג'סיקה פרקר, אם ככה ייראה החידוש של "סקס והעיר הגדולה" - מצבנו רע

לכתבה המלאה
שחר אבנט. יח"צ,
חצאית הטוטו של שחר אבנט/יח"צ
קירסטן סטיוארט. צילום מסך אינסטגרם,
קירסטן סטיאורט והטוטו/צילום מסך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully