וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמסלול למשכן: העבר המפתיע של חברת הכנסת החדשה

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 17:07

בזכות "החוק הנורבגי", אל כנסת ישראל החדשה נכנסה לימור מגן-תלם מסיעת ישראל ביתנו שהיא סגנית מלכת יופי בעברה וסגנית רביעית של מיס אירופה. היום היא אמנם עורכת דין אבל ברזומה יש גם תקופה נוצצת באור הזרקורים. הנה הפרטים

לימור מגן תלם. באדיבות המצולמים
תודה לחוק הנורבגי. לימור מגן-תלם/באדיבות המצולמים

כשמדברים על דוגמנית עבר שהיא גם פוליטיקאית בישראל, הרבה פעמים עולה לראש אורלי לוי אבקסיס, שבהחלט הצליחה להותיר רושם פוליטי עוצמתי וכמעט להשכיח לחלוטין את ההיסטוריה שלה עם תעשיית האופנה. אלא שעכשיו מתברר שהיא לא היחידה שעשתה את ההסבה הזו מעולם הדוגמנות והאופנה אל הכנסת. ממשלת השינוי שהושבעה השבוע, הביאה לתודעה ולפרונט נפשות פועלות חדשות, כאשר אחת מהן, כך מתברר, היא סגנית מלכת יופי לשעבר. אז נעים להכיר ותשננו את השם - לימור מגן-תלם היא חברת כנסת חדשה בישראל מטעם מפלגת ישראל ביתנו ודוגמנית בעברה, עם טייטלים והישגים מרשימים.

כניסתה של מגן-תלם לכנסת התאפשרה בזכות "החוק הנורבגי", שבמסגרתו חברי ממשלה יכולים להתפטר מהכנסת ובכך לאפשר למי שאחריהם ברשימה להפוך לחברי כנסת בעצמם. בסיעת ישראל ביתנו התפטרו שר האוצר אביגדור ליברמן, שר החקלאות ופיתוח הכפר, הנגב והגליל עודד פורר, וכן חמד עמאר המכהן כשר במשרד האוצר. הצעד הזה אפשר ללימור להפוך לחברת כנסת בעצמה, ואנחנו נברנו בהיסטוריה שלה כדי להכיר את האישה שהצליחה בגדול בפן האופנתי, והחליטה לזנוח הכל לטובת עשייה ציבורית.

לימור מגן תלם. מיקיאגי, באדיבות המצולמים
"אני מגיעה חדורת מוטיבציה ותחושת שליחות לכנסת"/באדיבות המצולמים, מיקיאגי

מגן-תלם, שמתגוררת בחיפה, חגגה במרץ האחרון 50 והיום היא עורכת דין במקצועה ובעלת תואר שני במשפטים. אל העולם הזה היא הגיעה אחרי שבצעירותה התנסתה בתעשיית האופנה והדוגמנות והחליטה שלא להמשיך. הצעד הראשון בתחום הדוגמנות היה בגיל 17 כאשר השתתפה בתחרות מלכת היופי של ישראל והגיעה למקום השני, כשאת הטייטל "מלכת היופי" היא הפסידה לשירלי בן מרדכי. באותה שנה, 1988, היא הגיעה למקום החמישי בתחרות מיס אירופה, שנקרא "סגנית רביעית", רגע שפתח לה דלת לקמפיינים והפקות שונות. היום היא טוענת שסגנון הלבוש המועדף עליה זה חליפות מחויטות, וכנראה שלא במקרה. מדובר בפריט שהכי מאפיין אופנת פוליטיקאיות. אפשר רק לקוות שהבחירה בחליפות לא תהיה מעונבת ומשמימה יתר על המידה, אלא כזו עם טוויסט אופנתי וקריצה לעיסוק העבר.

עוד בוואלה! אופנה

קבלו אותה: אשת ראש הממשלה הטרייה מפרגנת לאופנה ישראלית

לכתבה המלאה
לימור מגן תלם. Facebook, אתר רשמי
לא מספיק פעילה ברשתות החברתיות. לטיפולו המסור של הבן הבכור נודה/אתר רשמי, Facebook

אלא שאחרי כמה שנים, כאמור, נפלה אצלה ההבנה שהיא לא מעוניינת להמשיך ולפתח את הקריירה הזו. היא עברה לעולם המשפטים ובשנים האחרונות שימשה יועצת משפטית בעיריית מגדל העמק, של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וכן של חברות חיצוניות. קודם לכן גם הייתה דירקטורית חיצונית בבנק הפועלים וכן בחברת סינאל מלל פייוויי. כמו כן, היא ניסתה בחירות אחרי בחירות לעשות את הצעד ולהיכנס לכנסת - ועכשיו, הודות לחוק הנורבגי, הצעד התאפשר. ב-2019 סיפרה שאם אכן תצליח להיכנס לכנסת, בכוונתה להילחם בכנסת למען צמצום הפערים בין המרכז לפריפריה, לקדם את זכויות העצמאים וזכויות נשים. השנה, עם כניסתה לכנסת, אמרה כי "אני מגיעה חדורת מוטיבציה ותחושת שליחות לכנסת, על מנת לקדם נושאים רבים, ואהיה קשובה לרחשי וצרכי הציבור".

לימור מגן תלם. מיקיאגי, באדיבות המצולמים
תתכוננו להרבה לוקים מחויטים מוצלחים/באדיבות המצולמים, מיקיאגי

מגן-תלם היא אימא לשני ילדים. בנה הבכור הוא עידן תלם, יוטיובר פעיל עם יותר מחצי מיליון מנויים בערוץ שלו שנקרא "Inde Game". בניגוד לבן, ששולט ברזי הסושיאל מדיה, אימא שלו קצת פחות נוכחת ולא דואגת לתחזק עמוד אינסטגרם, פייסבוק או טוויטר פעיל. אם להיות כנות, היינו מצפות שעם בן כזה נזכה לראות הרבה יותר ממנה ברשתות החברתיות - אבל בינתיים זה לא קורה. אם תשאלו אותנו, גם זו אחת המשימות שלה לקדנציה הקרובה, ועל הדרך לא יזיק כמה "TBT" שבהם היא משתפת רגעים מתהילת העבר כדוגמנית מובילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully