וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא תרגיל: השחקנית שהגיעה פצועה לשטיח האדום

עודכן לאחרונה: 15.6.2021 / 19:52

השחקנית קלרה מקגרגור הגיעה לפרמיירה של סרט בכיכובו של אביה המפורסם כשהפנים שלה פצועות ומדממות. באינסטגרם חשפה שלא מדובר בטריק שיווקי, אלא בתקרית עם כלב שקרתה חצי שעה קודם לכן

קלרה מקגרגור. GettyImages
טריק שיווקי? קלרה מקגרגור הפצועה/GettyImages

קרה לכן פעם שממש רציתן להגיע לאירוע מסוים אבל לא הרגשתן טוב, או חלילה נפצעתן? סביר שמה שהייתן עושות זה מוותרות בלב כבד על האירוע ונשארות בבית. ובכן, זה לא מה שעשתה קלרה מקגרגור, בתו של השחקן המפורסם יואן מקגרגור.

קלרה, שחקנית בת 25, הגיעה לפרמיירה של הסרט "עוגת יום הולדת" בלאס וגאס כדי לפרגן לאביה שגם מככב בסרט, כשפניה פצועות ומדממות. אם חשבתן שמדובר פה בטריק שיווקי א-לה הראפר דה-וויקנד, שבשנה האחרונה טרח להגיע לכל האירועים מתוקשרים עם פנים חבושות כדרך לקדם את הקליפ החדש שלו - אז לא. זו לא בדיחה, לא טריק שיווקי וזו גם לא דרך לנסות לגנוב את ההצגה. זו פציעה אמיתית שנגרמה מנשיכת כלב.

קלרה מקגרגור. GettyImages
חליפה מצוינת של פנדי. קלרה מקגרגור על השטיח האדום/GettyImages

האירוע מעורר הפליאה אירע בסוף השבוע. מקגרגור הוזמנה לשטיח האדום גם מתוקף תפקידה כעוזרת הפקה במותחן שיצא החודש לאקרנים, אך גם כאמור כדי להרים לאביה שמשתתף בו. אם מתעלמים מהפנים הפצועות, הייתה יכולה להיות פה הופעה מוצלחת במיוחד.

מקגרגור לבשה חליפת אוברסייז מגה שיקית בצבע אוף וויט של פנדי שמורכבת משלושה חלקים. מכנסיים רחבים, ווסט ובלייזר גדול. הופעה שיחוק. אלא מה? אי אפשר היה להתרכז בה משום שהפצע הרציני על פניה, שמתחיל מאזור העין, חוצה את האף ומגיע עד הלחי והשפה - משך את עיקר תשומת לב.

עוד בוואלה! אופנה

קייטי הולמס נראית מבואסת, אבל הלוק? כיף חיים

לכתבה המלאה
קלרה מקגרגור. אינסטגרם, צילום מסך
מה בדיוק קרה שם? קלרה מקגרגור בבית החולים/צילום מסך, אינסטגרם

"כשכלב נושך אותך ואת מוצאת את עצמך במיון חצי שעה לפני השטיח האדום", היא כתבה באינסטגרם שלה, לצד התמונות מהאירוע. בגלריה שהעלתה לעיניהם של יותר מ-50 אלף העוקבים שלה, היא גם שיתפה תמונות ממיטת בית החולים, שם המתינה לטיפול. היא לא הסבירה ולא פירטה איך בדיוק ננשכה על ידי כלב בפניה ומה בדיוק אירע בתקרית הלא נעימה הזו, כך שזה יישאר בגדר תעלומה. ואולם, התקרית הזו, כמו גם הפציעה שנראית כואבת במיוחד, לא מנעו ממנה לפזר חיוכים לכל עבר - גם בתמונות ששותפו, וגם באירוע עצמו. אבל אולי זו רק השפעת משככי הכאבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully