וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא המשפיעניות: ככה תאמצו את המדים של בנות התעשייה

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 11:26

זה התחיל בקנדל ג'נר, המשיך ברוזי הנטינגטון וויטלי ואלזה הוסק - ואז כבר הבנו שמדובר בבשורה של ממש. אדריכליות השינוי הן האחיות אולסן, שיצרו מערכת לבוש שהיא בגדר חובה לכל מי שמגדירה את עצמה פאשניסטה וזה הלוק ההכרחי. הערה חשובה - תשהו בקרבת מזגן

שימו לב, לנשות ברנז'ת האופנה יש מדים חדשים ורשמיים שמורכבים משילוב פריטים שיש כמעט לכולנו בארון. הפעם לא מדובר באיזה שיגעון רגעי שתיכף יעלם מהרדאר אלא בטוטאל לוק קלאסי, מוקפד ומדויק, כזה שיכול להציל בקלות ימים של "אין לי מה ללבוש" ולא רק לטווח הזמן הקרוב.

רשמו לעצמכן את הנוסחה: מכנסיים ארוכים ומשוחררים בגוון בז', חולצת טי לבנה, חגורה שחורה וסנדלי עקב מינמליסטיים בשחור או לבן, כשמעל הכול מונחת באגביות חולצת כפתורים אוברסייזית לבנה, מחויטת ולא רכוסה.

ההתחלה היתה שקופה ובלתי ניתנת לזיהוי לפני יותר מחודש, אז קנדל ג'נר הסתובבה ברחובות מנהטן בהופעה האמורה שלכאורה אין בה שום חידוש או ייחוד, רק מודרניזם מינמליסטי ברוח שנות ה-90, ולכן גם היה טריקי לזהות שלפנינו נגלה סטייל ברמת חסד של יום חולין. הרי על גברת ג'נר כל גיבוב סמרטוטים שנבחר בעיניים עצומות יכול לעבוד. בטח ובטח אם הגיבוב כולל פריטים של The Row מכף רגל ועד ראש, מה שישר החשיד את האחיות אולסן, אשפיות סטייל אוברסייזי ראשונות במעלה, כמפיצות הבשורה.

כשרוזי הנטינגטון וויטלי ואלזה הוסק פרסמו בחשבונות האינסטגרם שלהן מערכות לבוש זהות מבית דה רואו, עם ורסיות משלהן באגף הנעליים-תיק-חגורה שלא ממש משנות את המראה הכללי, הבנו שהאולסניות מנסות לשחק לנו בראש.

עוד בוואלה! אופנה

כולן לאחרונה לובשות את השמלה הזו של זארה. אבל מה יש בה?

לכתבה המלאה

בהמשך, התחלנו לשים לב לעוד ועוד שכפולים של הפורמולה ברחבי המדיה החברתית, ועוד מטעם פיגורות מבינות עניין שמתחזקות צוות שלם של מקבלי החלטות לפני כל שחרור תמונה לפיד עד שהגענו לשלוש תובנות: 1. שום דבר אינו יד המקרה, יש מדים חדשים לאיט גירלז והם מלאי סטייטמנט מתוחכם. 2. האחיות אולסן הצליחו לשחק בראש של המון פאשניסטות פופולריות ברשת. 3. אנחנו דווקא אוהבות את זה ובעיקר את העובדה שאפשר לאלתר את המדים לבד וממש בזול.

תסמונת סטוקהולם או לא, ההתאמה המתבקשת לקיץ הישראלי, אם לוקחים בחשבון את מתקפת המזגנים, היא להחליף את הטי שירט בגופיית סבא לבנה, ולשמור את חולצת הכפתורים הפתוחה לחללים סגורים ומוקפאים. ולמי שתוהה האם המדים מתאימים ללבישה בתור אורחת בחתונה אז התשובה היא כן. כן, כן, ושוב פעם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully