וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבהלנו: המגפיים של ג'יי לו זה לא צחוק

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 14:02

ג'ניפר לופז לא עוצרת לנוח ולצד הקאמבק עם בן אפלק, היא ממשיכה לעבוד בשיא הקצב. בצילומים ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה היא נראית בטוטאל לוק זוהר של ולנטינו, שלא כל אחת יכולה ללבוש. המגפיים לעומת זאת? דראג קווין

ג'ניפר לופז בקמפיין אביב-קיץ 2020, ורסצ'ה/במאי: מרט אלאס, ורסצ'ה

ג'ניפר לופז לא עוצרת לרגע. בתקופה הזו היא אולי הייתה אמורה להיות, ככה לפי "ספר החוקים הבלתי כתוב של אחרי פרידות", מתייפחת אחרי תקופת איי רוד, אבל היא לגמרי כבר בשלב הבא . ג'יי לו בקאמבק מתוקשר עם בן אפלק והיא חורכת את מדורי הרכילות עם סדררת פפראצי דביקה במיוחד. על הדרך, היא ממשיכה לעבוד בקצב מסחרר בהפקות אופנה וצילומים למותג הביוטי שלה, ובקיצור - משדרת עסקים כרגיל.

הלוק האחרון שמשך את תשומת ליבנו פורסם בקרוסלה של שלוש תמונות וברצף סטוריז בחשבון האינסטגרם של המגה סטארית, שמונה מספר אסטרונומי של 160 מיליון עוקבים. מדובר בלוק שנלבש לטובת צילומים, ככל הנראה בשיתוף MTV, כשכל צוות הגלאם טים של ג'יי לו הוקפץ למשימה. ג'יי לו לבשה טוטאל לוק של ולנטינו שנבחר עבורה על ידי הסטייליסט הצמוד רוב זנגארדי ומורכב מחצאית כתומה, אחד הצבעים החזקים של העונה, עם כיס גדול, חגורה ושסע עמוק.

עוד בוואלה! אופנה

תחזיקו חזק: כמה שווים עגילי היהלומים של ג'ניפר לופז?

לכתבה המלאה

אל החצאית צורפה חולצה לבנה עם שרוולים רחבים אבל השוס היה ללא ספק מגפי ירך זהובים על פלטפורמה בלתי אפשרית שהיא נעלה. יש סיכוי שרק עליה הפיס המוגזם הזה נראה זוהר וסקסי, שכן מדובר במגפיים שהם קרקס לכל דבר ועניין. כישרון ששמור רק לכוכבת במעמדה.

בגזרת הביוטי נרשם איפור בגווני חום-סגול עם המון גלואו בחסות המאפרת מארי פיליפס, שעשתה שימוש במוצרים מהליין שהשיקה של ג'יי לו. מעצב השיער כריס אפלטון הקפיד על תסרוקת חלקה עם נגיעות ווייב בשביל האווירה ואמן הציפורניים טום באצ'יק חשף כי צבע הלק שבחר למרוח על הציפורניים של ג'יי לו לטובת הצילומים הללו הוא "Bonfire Serenade" של OPI - למי שמכן שמעוניינת. מדובר בגוון חום-סגלגל, שמתכתב באופן מושלם עם האיפור ויוצר טוטאל לוק מהחלומות, בכל היבט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully