וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה לעורר מהומות: השמלה החושפנית של היילי ביבר לפגישה עם נשיא צרפת

22.6.2021 / 11:30

היילי בולדווין ביבר וג'סטין נתנו קפיצה קטנה לפריז שם ביקרו גם בבית הנשיא. הדוגמנית המשגעת ארזה היטב לעיר האורות, אבל הלוק הנבחר איתו הגיעה לפגישה עם בריז'יט ועמנואל מקרון היה כזה שלא רואים בכל יום בארמון הנשיאותי. חוסר טאקט או תרימי?

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

את חביבי הפפראצי היילי וג'סטין אנחנו רגילות לראות משוטטים בסביבתם הטבעית, לוס אנג'לס פינת ניו יורק, שם הם לרוב דוגלים במלתחת קזו'אל ספורטיבית ומבולגנת. מכנסי טייטס, בגדי ספורט, סניקרס, סווטשירטים ענקיים וכדומה.

בימים אלה הצמד המלכותי חוגג בפריז שלוש שנות קיום זוגי בשלל פעילויות מתועדות, כולל דייט זוגי עם המקרונים, להלן נשיא צרפת עמנואל ורעייתו בריז'יט, במעונם הרשמי והמפואר. הניסיונות של היילי להתמסר ללוקים שיהלמו את עיר השיק קצת הזכירו לנו את הסדרה "אמילי בפריז" שהבליטה את הפער בין איך אמריקנים חושבים שצריך להתלבש בפריז לבין איך נראה מגוחך מהצד.

עדיין לא עוקבים אחרי האינסטגרם של וואלה! אופנה?

היילי בולדווין ביבר בשמלת קאט-אאוט של לקוואן סמית'

הדוגמה הטובה ביותר היא שמלת הצמר החומה בעיצוב Laquan Smith ששובצה ללו"ז של יום שני שכלל את הגיחה לבית הנשיא. מדובר בשמלה מחויטת והיסטרית עם קריצה סופר נועזת בגוון קלאסי המציגה בחלקה התחתון צללית של חצאית עיפרון בגובה המותן ובאורך שעובר את הברך.

אזור הטופ מעוצב בגזרת קולר קלאסית עם גב חשוף כשהטוויסט מופיע בדמות קאט-אאוט במרכז הטורסו, מה שיוצר מראה נועז של שתי רצועות אלכסוניות המכסות את אזור החזה ומדגישות אותו בתיפורי קאפים מובלטים.

אז איפה האמילי בפריז של השמלה? קודם כל בטאקט, בכל זאת מדובר בהזמנה רשמית שאף תועדה בארמון הנשיאותי על רקע דגלים ממלכתי. ומעבר לשמלה החשופה שמתאימה יותר לבילוי לילי בפריז, גם סימני טיפול כוסות הרוח על גבה של הביברית לא הוסיפו ל"ז'ה נה סה קואה" שלא המריא. להשלמת הלוק נבחרו סנדלי סטילטו בגוון קרם עם רצועות קשירה מבית Femme משקפי שמש חומים מליין השתפ של לינדה פארו X דה-אטיקו ותיק מהלייבל השוודי Little Liffner.

טוטאל לוק לבנדר עם חצאית של דה אטיקו

מוקדם יותר באותו היום נצפתה הביברית במראה קז'ואלי יותר בקונספט טון-סור-טון סגול (טונים שונים של אותה משפחת צבעים) כשהתאימה טופ גופיה מסריג פסטלי חושף בטן, ראף סימונס, חצאית מיני בגזרה גבוהה ושסע צידי עשויה משי מבריק בסגול מחשמל בעיצוב דה אטיקו, קלאץ' פוש קלאסי של בוטגה ומוקסינים שחורים של שאנל. את האנסבל היא אבזרה במשקפי שמש מבית סן-לורן וסט שרשרות המשלב זהב צהוב, יהלומים ופנינים עליהם הכיתוב Tired. מלהחליף לוקים בטח מתוקה.

עוד בוואלה!

תמיד תהיה לנו את פריז: היילי ביבר נופשת בשלושה לוקים מתוחכמים

לכתבה המלאה

נוצצת במיו מיו

יש גם לוק שלישי, כי היילי באה לעבוד, גם הוא מאתמול, מוצלח למדי יש לציין. שמלת מידי פאייטים ורדרדה בשרוול ארוך ומחשוף סגור מקולקציית החורף של מיו מיו, אליה הותאם פוש כתום מבית בוטגה וסנדלי רצועות בוורוד פסטלי, גם הם של Femme. הפדיקור הכתום חתם את ההופעה בשיק מדויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully