וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד תהיה לנו את פריז: היילי ביבר נופשת בשלושה לוקים מתוחכמים

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 13:17

למרות הקשיים על מעבר בין מדינות בתקופה הזו, היילי וג'סטין ביבר המריאו לפריז, בין היתר כדי לחגוג יום הולדת. במסגרת הלוקים שארזה המתלבשת הטובה במזוודה, זכינו לחליפת חרדל מסקרנת וטוטאל לוק צבעוני של ורסצ'ה. הנה כל הפרטים

היילי ביבר ג'סטין ביבר פריז. GettyImages
הזוג הכי אופנתי שיש עושה את פריז. היילי וג'סטין ביבר/GettyImages

אחרי שנה קשה העולם מנסה להתחיל להתאושש ממגפת הקורונה והגבולות מתחילים להיפתח באופן הדרגתי. מי שלא חיכה עוד רגע עד שיוסרו לגמרי מגבלות התנועה בין מדינות, וכבר בער בו לטוס לאיזו חופשה בחו"ל אלו בני הזוג היילי וג'סטין ביבר, שהמריאו לפריז כדי לחגוג בעיר הרומנטית בעולם, בין היתר את יום ההולדת ה-27 של הבעל.

חייבות להודות, היילי ביבר, שמסומנת אצלנו כמתלבשת מחוננת כבר נראתה בלוקים הרבה יותר מדויקים. כנראה שהנוף של פריז לא משרה עליה השראה כמו רחובות לוס אנג'לס או ניו יורק. אבל שלא תטעו - אין פה נפילות בכלל - ואפילו להפך. ביבר נראתה בשלושה לוקים מעניינים ויפים שראויים לאזכור, שבאמת היינו שמחות ללבוש בעצמנו, והנה כל מה שהתרחש ברחובות פריז.

לעוד כתבות אופנתיות:
זה מה שקורה לבגדים שלכם אחרי שהחזרתם אותם לאסוס
הכי חשופה שראינו: צילומי העירום של רוזי הנטינגטון וויטלי
סוף מסלול במילאנו: התצוגות הבולטות משבוע האופנה

הלוק הראשון הוא זה שעשה את כל הרעש. היילי יצאה לשיטוט בעיר האורות עם בעלה כשהיא לובשת חליפה צהובה בגוון חרדל של המותג STAND STUDIO. אין ספק שצריך תעוזה כדי ללבוש בגד כזה ולהיראות בו כה נפלא. בקלות אפשר היה להיראות כמו אפרוח, אבל היילי פשוט מחזיקה את הסט נהדר. החליפה מורכבת מבלייזר שעולה 782 דולרים ומכנסיים באורך כמעט מלא עם התרחבות קלה בסיומת שעולים 580 דולרים. אליהם היא צירפה כובע באקט במרקם פרוותי של אותו המותג שנמכר תמורת 95 דולרים ומתחת לז'קט נראתה חולצת גולף בגוון בז', סניקרס לבנות של נייק ותיק כתף חום של המותג by far שעולה כמעט 600 דולרים. ביבר משכה את כל תשומת הלב, עד שאף אחד לא הסתכל על מה שלובש ג'סטין, שהלך על טהרת גווני הכחול.

עוד בוואלה! אופנה

פעמיים כי טוב: היילי ביבר התאהבה במעיל אוברסייז של בלנסיאגה

לכתבה המלאה

הלוק השני של היילי הוא חיבור מעניין בין פריטים וצבעים, שכל כולו ורסצ'ה - וזה כבר אומר המון. הטוטאל לוק הצבעוני כולל מכנסיים שחורים בגזרה גבוהה ומתרחבת, סוודר קרופ-טופ בגזרת גולף בצבע הכי לוהט של העונה - ירוק חזק, ומעליו טופ שחור קטנטן. כדי לפלפל את הלוק עם זריקת צבע נוספת, ביבר גם לבשה בלייזר כחול של בית האופנה. אם רציתן לאמץ לעצמכן את הלוק אחד לאחד, תיאלצו לחכות כיוון שהפריטים מקולקציית קדם-סתיו 2021 עדיין לא זמינים לרכישה. אל הלוק של ורסצ'ה הוסיפה ביבר סנדלים של אמינה מואדי שעולים 995 דולרים, כי זה שמרץ ושיא החורף בחוץ ממש לא משנה, ותיק שחור של בוטגה ונטה - כי איך אפשר בלי?

הלוק האחרון נשען בעיקר על המעיל והכובע. היילי הלכה על מעיל אוברסייז גברי ושיקי בצבע שחור של בלנסיאגה, כזה שהופך את כל מה שלבשת מתחת לכמעט ולא רלוונטי. כיאה לאווירת סוף חופשה, רגע לפני שחוזרים הביתה, היא לבשה את המעיל פעמיים, פעם לצד טרנינג לבן וקרופ טופ שחור ופעם לצד ג'ינס. כובע הגרב שהקפיץ את העניין שייך למותג Acne Studios ונמכר תמורת 170 דולרים. מחיר יקר מעט לכובע, אבל בזכות החבישה שלו - בצורה עומדת לגובה, הוא יוצר לוק הרבה יותר מעניין מאשר עוד סתם כובע צמר רגיל. ויוה לה פרנס - ניפגש באל איי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully