וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג מחיר משוגע, קריצה לסרט אייקוני - ושערוריה: הקאמבק של כריסי טיגן

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 7:50

אחרי תקופה מתחת לראדר, כריסי טיגן חזרה לרשתות החברתיות בשמלה רותחת של בית האופנה אלאיה עם תג מחיר קשה לעיכול. בפוסט שפרסמה, שילבה רפרנס לסרט אייקוני מהניינטיז, אבל חלק מהעוקבים חשבו שזו דווקא עקיצה למעצב אופנה שהסתכסך איתה. הנה הפרטים

כריסי טיגן ברחובות ניו יורק/splash

כבר זמן מה שלא ראינו את כריסי טיגן והגעגועים התחילו לכרסם. בדיוק בזמן, היא סיפקה קאמבק עם תמונה באינסטגרם שבה היא לבושה בשמלה לוהטת עם תג מחיר מפוצץ, ויותר מזה - קריצה לאחד הסרטים הכי אייקונים שנוצרו. אלא ששערורייה שמעיבה על טיגן בימים אלו גרמה לחלק מהעוקבים לפענח את הקריצה לסרט "קלולס", כמו עקיצה למעצב שמסוכסך איתה.

אז מהו בדיוק הסיפור - ומהי בדיוק השמלה? נתחיל מזה שטיגן, הדוגמנית המצליחה בת ה-35 עם הדעתנות הבלתי מתפשרת, שיתפה תמונה שלה בשמלה ורודה קיצית רותחת במיוחד עם נקודות אדומות גדולות בעיצובו של בית האופנה אלאיה. מדובר בשמלת מידי צמודה עם כתפיות עבות ומחשוף מגה-סקסי. תג המחיר הוא לא פחות מ-2,540 דולרים, מה שהופך את השמלה ללא נגישה בלשון המעטה, ובעיקר יוקרתית ומפוארת.

לתמונה שלה בשמלה הוורודה הוסיפה טיגן את הכיתוב: "זה כאילו מעצב לגמרי חשוב", או לפי הציטוט המדויק מאנגלית: "This is like a totally important designer". חובבי הקולנוע זיהו מיד את הרפרנס. למי שלא בקיא נזכיר כי אחת הסצנות המוכרות בסרט "קלולס" הוא זה שבו שר הורוביץ' נשדדת והשודד מורה עליה לשכב על הרצפה עם הפנים מטה. שר מסרבת בטענה שהיא לובשת שמלה של אזאדין אלאיה, ולכן לא יכולה לעשות זאת. "אני לא יכולה, זה אלאיה", היא אומרת לשודד ומצביעה על השמלה שלה. "זה מה?", הוא שואל. "זה כאילו מעצב לגמרי חשוב", עונה לו שר. וזה בדיוק המשפט שהשתמשה בו כריסטי בתמונה. יש מבין העוקבים של טיגן אפילו כאלה שטענו שצללית השמלה שהיא לבשה מזכירה מאוד את זו שלבשה שר ב"קלולס".

עוד בוואלה! אופנה

באה לעורר מהומות: השמלה החושפנית של היילי ביבר לפגישה עם נשיא צרפת

לכתבה המלאה

ואולם, לא כולם חשבו שמדובר ברפרנס הומוריסטי לסרט האייקוני מ-1995. בימים האחרונים יש שערוריה ברשת שמעיבה על טיגן ובעלה ג'ון לג'נד. מעצב האופנה, בוגר "פרויקט מסלול", מיכאל קוסטלו פרסם טענות לפיהן טיגן התנהגה כלפיו בבריונות ב-2014. היא מצדה טענה שההודעות הפרטיות שחשף מזויפות. הפרשה רק הסתעפה וברשת קמו שני מחנות. אלו שתומכים בטענות של קוסטלו, זיהו במשפט לצד התמונה של טיגן והשימוש בצמד המילים "מעצב חשוב" עקיצה לקוסטלו. "את מתכוונת מעצב חשוב, שלא כמו קוסטלו?", כתב לה אחד הגולשים. אחרת תהתה: "כן, קלולס, אבל גם קצת פאסיב-אגרסיב, לא?", ואילו שלישית טענה: "זו מכה מתחת לחגורה של קוסטלו". טיגן לא הגיבה לאף אחת מהתגובות הללו לפוסט, ולנו רק נותר לקוות שהדבר לא יגרום לה לרדת שוב מתחת לראדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully