וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאם דאנק: פי ג'יי טאקר הוא השחקן הכי סטייל על המגרש

טניה גרסיה

25.6.2021 / 1:00

שחקן ה-NBA שזכה גם לתקופת זוהר בישראל פי ג'יי טאקר התגלה לאחרונה כפאשניסטה מחונן. שילובי צבעים מעולים, תעוזה, אקססוריז מסקרנים והרבה לואי ויטון. צללנו למלתחה שלו וגילינו כוכב, לא רק על המגרש

אין ספק כשמדובר בשחקני כדורסל גבוהים וחסונים, אנחנו נעמדות דום. חלילה לא בגלל החפצה, על אף שמדובר ברוב גורף של גברים מושכים, אלא בעיקר כי הם יודעים סטייל מהו. אם בעבר הז'אנר התאפיין בלבוש אוברסייז, בשנים האחרונות יש כבר זליגה מובהקת לקוד לבוש קפדני, כשנותני החסויות (ולא מותגי הספורט המובנים מאליהם) משתתפים במשחק. מי שהצליח לתעתע את המגרשים באמצעות הטירוף לפריטי אופנה יוקרתיים וגם לתפוס את תשומת ליבנו הוא שחקן ה-NBA מקבוצת ה"מילווקי באקס", פי ג'יי טאקר.

פי ג'יי טאקר. GettyImages
פרונט רואינג. פי ג'יי טאקר/GettyImages

במהלך הקריירה שכללה ארבע וחצי שנים בליגות האירופאיות, ביניהן גם בקבוצה ישראלית (הפועל חולון), זכה טאקר (36) לטעום אופנה אירופאית במיטבה, ולהבין שלבוש גברי יכול להיות קלאסי אבל לא משמים. השחקן הפך לאחד ממובילי האופנה מחוץ למגרשים, הרבבה בזכות תמונות פפראצי מזדמנות ולוקים מצוינים איתם מרבה להיכנס לביתנים. מחליפות ועד אופנת רחוב מתוקתקת, הסטייל האלגנט-צבעוני שלו זוכה לשבחים.

טאקר מתאפיין בעיקר באפקט ההפתעה. סגנון הרפתקני וססגוני שמלווה במנת יתר של מותגי יוקרה כשביניהם הבולט ביותר, לואי ויטון. מעבר לכך שמותג העילית הכריז על הסכם שותפות רב שנים עם ליגת הכדורסל הטובה בעולם, לקח על עצמו טאקר את תפקיד השחקן הראשי. בין הלוקים השונים, אפשר תוך שני מצמוצים למצוא עליו פריט אחד לפחות של ויטון, מתיק גב אוברסייז בעלות של 10,000$ ועד לתיק קלאץ' בצבעי פסטל במחיר צנוע של 1,895$.

תיק גב עצום של לואי ויטון

תיק קלאץ' בגווני פסטל

שילובי הצבעים של השחקן יוצרים לוקים מחושבים, שעוברים במין חוסר מאמץ שכזה ומצליחים לגרור תגובות ללא הפסקה. האטטיוד והפאסון גם משחקים תפקיד, אבל נראה כי המיקס אנד מאץ' בא לו די בקלות, וככל הנראה אין אף עזרה מאיש מקצוע.

סט בצבע ירוק ליים מבית ז'קמוס - מכנסי ברמודה מחויטים ומכופתרת קצרה עם עיצוב פרחוני רקום היה בין המוצלחים שראינו, בתוספת נעלי נייק איירפורס בצבעים ירוק-אדום וטאץ' זהוב. שילוב צבעים לא שגרתי שהפך לשידוך מוצלח, כל הטוב הזה בשווי של כ-2,000$.

סט בצבע ירוק ליים של ז'קמוס

הפאשניסטה יודע גם להשתמש בתבונה באקססוריז, כשרוב הלוקים שלו מלווים בתיקים ובתכשוט תואם. באחד הלוקים האחרונים אפשר לראות שילוב קיצי מנצח של מדליון נוצץ ברמת הסנוור על גורמט כסוף עבה, כובע, מכנסי ברמודה ובלייזר שחור מעל גופייה לבנה ונעלי אייר-דיור (מבית אייר ג'ורדן) בעיצוב רטרו בשווי של 20,000$.

עוד בוואלה!

זה לא תרגיל: השחקנית שהגיעה פצועה לשטיח האדום

לכתבה המלאה

הבלינג בלינג של טאקר

מכנסיים של בוטגה, טי-שירט של טראוויס סקוט

עוד לוק מוצלח - מכנסי בוטגה ירוקים ב-1,590$ וטי-שירט לבנה של טראוויס סקוט בשת"פ עם Readymade. בנוסף לכל הטוב הזה, טאקר נחשב גם לאספן סניקרס מושבע, כיאה לשחקן כדורסל במעמדו ואולי שווה לשקול כניסה לתחום האופנה בתום הקריירה הספורטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully