וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיט גירלז התאהבו בחליפות הנכונות האלו

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 21:00

דשנו רבות ב'איך מתלבשים אחרי הקורונה', ועל איך שהצלחנו לחזור לעקבים, אבל מחליפות נכונות ונוחות קשה לנו לשחרר. קבלו את הממתק החדש של הלייבל הניו יורקי המצליח שכל המשפיעניות עפות עליו

בדיוק כשנדמה היה שישראל והקורונה כבר לא, בשבועות האחרונים נרקם קאמבק שעדיין לא ברור לאן הוא מוביל. אנחנו לא יודעות מה איתכן, אבל אצלנו אחרי חודשים מקרטעים של "איך מתלבשים כשאין מגיפה" (סביבות סוף מרץ בואכה אפריל) הצ'אקרה נפתחה בתאבון גדול, מהסוג שמגיע בסיום שבוע ריטריט על טהרת סלרי.

חגיגות מלתחה מבוקר עד ליל עם עקבים, חצאיות, שמלות, בגדי גוף, סטים מודפסים, ג'ינסים גבוהים ומה לא, כשאת פרטי הבייסיק הביתיים איפסנו עמוק וגבוה בארון. כולנו תקווה שלא מדובר בגל רביעי חלילה אלא בריבאונד קל, אבל רק ליתר ביטחון כדאי לערוך היכרות עם החליפה הוויראלית מבית היוצר של The Frankie Shop, מכונת להיטים אופנתית שאחראית בין היתר לעובדה שלכולנו יש בארון חולצת טריקו ללא שרוולים המאובזרת בכריות כתפיים אימתניות.

הממתק התורן מהלייבל הניו-יורקי משלב שני טרנדים לכדי חליפה אחת: מכנסי בוקסר גבריים וחולצת כפתורים אוברסייזית בעלת שרוולים ארוכים. הסט עצמו משדר באופן מובהק את הסקס אפיל המוכר והנחשק "השאלתי מהבויפרנד".

למי שהדחיקה את ימי הסגר, תחתוני בוקסר מכותנה עבדו אז שעות נוספות בפיד, ואילו הקטע של חולצת הכפתורים הענקית שנלבשת פתוחה מעל משהו או סגורה בשילוב עקבים בלבד מתפוצץ ברשת ממש בימים אלו. בפרנקי איחדו את השניים לכדי חליפה עשויה כותנה אורגנית, ולמרות שכל פריט נמכר בנפרד וגם שימושי בפני עצמו קשה להתעלם מהפייבוריטיות שלהם יחד.

החולצה והבוקסר שורטס, שניהם מדגם Lui, נמכרים ב-185$ ו-109$, מחירים שהם לא ברצפה אך גם לא בשמיים (960 שקלים לכל הסט), ומגיעים בצבעוניות חלקה של סגול, כתום, כחול, חום וירוק מסקאלת הרוויים, ובגווני פסטל של תכלת, ורוד, בננה, סגול ומנטה, לצד פלטת בייסיק עם אפור, חאקי, זית, לבן ושחור. רקמה טונאלית של אותיות שם המותג - TFS - מתנוססת באמרת השרוול ובמרכז חגורת הגומי של השורטס וחותמת בטאץ' יוקרתי את האנסמבל.

עוד בוואלה!

3 במחיר אחד: בקיץ הקרוב את חייבת חליפה קצרה וכיפית

לכתבה המלאה

האיט גירלז שהתאהבו בסט שמתאים לכל סיטואציה מדגמנות אותו בבית, בים, בלוק חופשה קז'ואלי או כאאוטפיט חמוד לשעות היום כשהטופ פתוח ומתחת מבצבצת גופיה בשילוב סנדלים שטוחים. לשעות הערב מומלץ לעלות על העקבים הכי גבוהים ולאבזר את החליפה עם חגורה המונחת על המותן או להשתמש רק בטופ כשמלת מיני סופר-סקסית. גל נוסף או לא - אנחנו לגמרי הולכות לאמץ את הלוק עם בטחון מלא שנצליח לאתר גרסה נגישה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully