וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה מי? זנדאיה שרפה את השטיח האדום במחווה מטורפת

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 11:32

לטקס פרסי ה-BET הגיעה המתלבשת המצטיינת זנדאיה בשמלה מהארכיון של ורסצ'ה, שמי שלבשה אותה קודם הייתה לא אחרת מאשר קווין בי בעצמה. האם המחווה התעלתה על המקור?

טריילר "אופוריה" של HBO/HBO

באמת לא חשבנו שזה ייתכן שמישהי בעולם הזה תהיה מסוגלת לתת פייט לקווין בי, הלוא היא ביונסה, אבל אז הגיעה זנדאיה והוכיחה שהכל אפשרי. זנדאיה (24) היא אחת הכוכבות המצטיינות בתעשיית התרבות והבידור העולמית בכל הנוגע לבחירות סטייל, ויש לה כישרון ששמור רק לטופ שבטופ - להחזיק כל אאוטפיט באופן מעורר הערצה. לכן, כשהיא ביקשה לעשות מחווה לביונסה, היא גרמה לנו לתהות אם היא התעלתה על המקור, וזו בהחלט דילמה.

כוכבת הסדרה "אופוריה" השתתפה אמש (ראשון) בטקס פרסי ה-BET כשהיא לובשת שמלה שעושה כבוד ללוק שלבשה ביונסה באותו הטקס ב-2003, כלומר לפני 18 שנה. בעוד שבגרסה של ביונסה מדובר היה בשמלת מיני נועזת, זנדאיה הלכה על גרסה אלגנטית יותר - אבל סקסית לא פחות.

מי שאחראי על הבחירה הוא הסטייליסט הצמוד לואו רואץ' שלטובת ההופעה הנוכחית של זנדאיה על השטיח האדום חפר בארכיונים. הוא שלף את השמלה מקולקציית אביב-קיץ 2003 של ורסצ'ה שלבשה ביונסה להופעת הבכורה שלה עם הלהיט "Crazy in Love" והחליט שזה הולך להיות הלוק של זנדאיה.

עוד בוואלה! אופנה

עם מלתחה גברית ואטטיוד מחוספס: הצילומים המושלמים של זנדאיה

לכתבה המלאה

מדובר בשמלת שיפון מתנפנפת בצבע סגול ובגזרת קולר, עם מחשוף עמוק במיוחד בתוספת חגורת מותן בסגול בהיר יותר ונגיעה של ירוק. רואץ' האריך את החצאית המקורית, אך שמר על מבנה השמלה - והתוצאה הייתה עוצרת נשימה. לשמלה צוותו סנדלי עקב בצבע סגול של סטיוארט ויצמן והשיער נאסף לקוקו נמוך צמוד עם שביל באמצע. בגזרת האקססוריז נרשמו תכשיטי יהלומים של בולגרי.

ביונסה BET 2003. GettyImages
כך נראה המקור. ביונסה בטקס פרסי ה-BET ב-2003/GettyImages
ביונסה BET 2003. GettyImages
לגמרי Crazy in Love קווין בי/GettyImages

ייתכן כי אילו מישהי אחרת הייתה לובשת את השמלה המדוברת, היא לא הייתה עומדת כך במבחן הזמן ומצליחה להיות עדיין רלוונטית אחרי 18 שנים, אבל כמו שאמרנו - לזנדאיה יש את הכישרון הזה. כך, בקלות היא הפכה שמלה מהארכיון ללוק המנצח של אותו שטיח אדום. זנדאיה עצמה שלחה רפרנסים לביונסה בתמונות שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כמו: "2003" ו-"Crazy in Love" ואילו רואץ' הסתפק בהרמה עצמית: "עושה כבוד לביונסה עם לוק של ורסצ'ה מ-2003. תשיגי לעצמך סטייליסט עם ארכיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully