וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמל החופש או בלתי שימושי? דיור משיקים גרסאות מיני של התיקים האייקונים

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 7:38

בית האופנה הצרפתי הוותיק השיק גרסאות מיני קטנטנות של ארבע תיקים אייקונים מההיסטוריה שלו. כדי לשווק היטב את המהלך, נשלחו דגמים לכל המשפיעניות באינסטגרם, שהציפו את הרשת. האם מדובר בתיקים לא שימושיים או דווקא כאלה שהבינו את רוח התקופה?

בעידן שבו אנחנו חיות, כבר ידוע שהדרך הכי טובה לשווק קולקציה חדשה, פריט ספציפי מתוכה או דגם מיוחד במהדורה מוגבלת - זה באמצעות משפיעניות האופנה החזקות ברשת. תפוצה רחבה לכולן עם הדגם או הפריט מתוך הקולקציה, פוסט או סטורי באינסטה והיתר היסטוריה. או יותר נכון - היסטריה. מי שהפנים את רוח התקופה ועושה זאת פעם אחר פעם הוא בית האופנה הצרפתי דיור, שהשכיל להשתמש היטב בכוחן של המשפיעניות.

הפעם המהלך השיווקי כולל הצפה של הרשת בתיקים האייקונים של בית האופנה - רק בגרסת מיני. כלומר, בדיור החליטו לעשות מחווה לעצמם ושלחו לכל משפיעניות הרשת באשר הן גרסאות מוקטנות של התיקים הכי מוכרים מכל השנים. כך שאם איכשהו הצלחתן לפספס, הפיד מוצף בימים אלו בגרסת "מיני-בגס" של תיק האוכף, ליידי דיור, דיור קארו ו-30 מונטיין. הצבעוניות מגוונת וכוללת שחור, לבן, ורוד, אדום, תכלת, ירוק, עיטורי פנינים ועוד ועוד.

עוד בוואלה! אופנה

ביונסה מי? זנדאיה שרפה את השטיח האדום במחווה מטורפת

לכתבה המלאה

חייבות להודות שקצת מפתיע שדיור החליטו להקטין את התיקים האייקונים שלהם ולא ללכת על גרסת אקסטרה לארג', שכן נראה שהמגמה המובילה בתקופה הנוכחית היא דווקא תיקים גדולים שמקדשים את הפרקטיקה על חשבון היופי והסטייל. מדובר במגמה שנולדה והתחזקה עם דעיכתה של מגפת הקורונה, שהביאה איתה את ההבנה שלבוש צריך להיות קודם כל נוח ויעיל ורק אחר כך כל השאר.

למרות זאת, תיקי המיני עדיין לא פסו מן העולם (עיינו ערך ז'קמוס) וכך בדיור החליטו לייצר קולקציית מיני של הדגמים האייקונים, כאלה שמתאימים לאיירפודס ושפתון במקרה הטוב, ואולי מפתח בודד לבית, בלי כל הצרור. המסר של התיקים האלו - קחו אתכם דברים חיוניים בלבד, ונסו לוותר על כך מה שלא נחוץ. בדיור טוענים כי תיקי המיני דווקא כן מסמלים את רוח התקופה שמקדשת את החופש. מבחינתם, הם החופש מלשאת עלינו משקל מיותר ופריטים לא נחוצים שזרוקים לכולנו בתיקים הגדולים.

לצד זה, אפשר לשער שהמחשבה לשווק תיקי מיני ולא תיקים גדולים במיוחד מגיעה ממקום כלכלי, שכן בכל אחד מהתיקים מושקעת עבודה רבה ונעשה שימוש בחומרים יקרים באיכות גבוהה. לכן, כדי לאפשר נגישות יחסית (בכל זאת 2,550-3,500$ לתיק), הגדלים בקולקציה המחודשת הזו הם מיניאטוריים. כך או כך, נראה שתיקי המיני של דיור מאיימים להיות טרנד רותח, אם לשפוט לפי כמות המשפיעניות שזכו לקחת חלק בפרויקט. אז אחזו חזק בתיקים הקטנטנים שלכן.

  • עוד באותו נושא:
  • דיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully