וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוחים לא נפלו רחוק: דור ההמשך של ברוק שילדס לא מאכזב

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 12:33

הטופ מודל מהעבר שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות לצד שתי בנותיה - כששלושתן לובשות בגדי ים דומים בפרינט טרנדי ובגזרות שונות. בתמונה המאושרת הסתתרה גם תזכורת למציאות כואבת

ברוק שילדס בפרסומת לג'ינס של קלווין קליין מ-1980/CK

אם יש משהו שאנחנו אוהבות לראות זה איך דור ההמשך של הטופה מודלס מהעבר הולכות בדיוק בדרכן. אחרי קאיה גרבר וסינדי קרופורד, לילה גרייס וקייט מוס ואפילו לני קלום והיידי - מגיע תורן של רואן וגרייר - בנותיה של ברוק שילדס, לשדר לנו שהן לגמרי מוכנות לפרוץ. השתיים, בנות 18 ו-15 בהתאמה, יצאו לבלות עם אימא ברוק בחוף הים בבגדי ים תואמים, וגרמו לנו לפנטז על קמפיין משולש.

שילדס בת ה-56 העלתה לאינסטגרם שלה, לעיני 1.2 מיליון העוקבים שלה, תמונה בה היא נראית בחוף הים לצד הבנות מנישואיה לבן הזוג כריס הנצ'י. שלושתן לובשות בגדי ים משובצים בשחור-לבן באווירת פיקניק.

מדובר באחד הטרנדים הבולטים לעונה הנוכחית, כשבנות משפחת שילדס מציגות דגמים שונים של הפרינט. כל בגדי הים שייכות למותג ההלבשה התחתונה הנגיש ארי (Aerie) של אמריקן איגל, שגם פופולרי מאוד בישראל.

עוד בוואלה! אופנה

סמל החופש או בלתי שימושי? דיור משיקים גרסאות מיני של התיקים האייקונים

לכתבה המלאה

ברוק עצמה לבשה ביקיני כשהחלק העליון בעל שרוולים תפוחים ועולה 44 דולרים באתר הרשמי של המותג והחלק התחתון נמכר תמורת 29 דולרים. רואן בת ה-18 לבשה את אותו הפרינט רק בבגד-ים שלם עם שרוולים וקשירה באזור החזה בעלות של 59 דולרים וגרייר הלכה על תחתונים בגזרה גבוהה שעולים 34 דולרים וטופ מלבני עם כתפיות דקיקות שעלותו 44 דולרים. מלבד התמונה הרשמית שהעלתה ברוק עצמה, ישנן תמונות נוספות שבהן נראות הבנות, הג'ינג'יות במיוחד יש לציין, משתובבות על החוף.

אז נכון שהתמונות של השלישייה מבלות בחוף הים (שאפו על כובעי הבאקט התואמים) בהחלט עושות חשק לחופשה או לפחות בילוי קיצי קצר ליד מקור מים כלשהו, אך בתמונה ששיתפה ברוק שילדס אפשר גם לראות זכר ל"חיים עצמם" או "האמת הכואבת", איך שתרצו לקרוא לזה, וזו הצלקת של שילדס.

בינואר האחרון שילדס נפצעה בנפילה ושברה את עצם הירך ונאלצה לעבור ניתוח שאחריו הגיע תהליך החלמה ארוך. העדות לכך היא הצלקת הגדולה שהותירה בה סימן. למרות זאת, הטופ מודל לא מסתירה שום היבט פחות זוהר בחיים שלה, ובגאווה גדולה לובשת ביקיני סקסי על החוף. פייר, אם אנחנו היינו נראות ככה בגיל 56, גם אנחנו היינו מתרוצצות על החוף בביקיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully