וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבוד שמלניה לא זכתה לו: ג'יל ביידן בשער ראשון למגזין ווג

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 23:41

הגברת הראשונה של ארצות הברית, ד"ר ג'יל ביידן, מעטרת את גיליון אוגוסט של ווג האמריקני, זאת לאחר שבמשך ארבע שנים מלניה טראמפ הוחרמה מהמגזין הנחשב. הלוקים מאופקים והמסקנה ברורה - הפירסט ליידי באה לעבוד. פחות להתפנפן

בווידאו: ג'יל ביידן עם הכלבים בבית הלבן/מתוך הטוויטר של הגברת הראשונה של ארה"ב

מגזין ווג ארצות הברית חשף את השער העתידי של מהדורת אוגוסט 2021 ועליו תופיע לא אחרת מאשר ד"ר ג'יל ביידן, האישה הראשונה החדשה של ארה"ב. הגברת ביידן התמסרה לעדשתה של אנני לייבוביץ האייקונית כשהיא עומדת במרפסת הפונה למדשאה הדרומית בבית הלבן בשמלה צנועה המציגה דפוס פרחים צבעוני על רקע כחול כהה מבית אוסקר דה לה רנטה.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

בכך ג'יל (70) מסמנת את משבצת הפלוטוס השלישית שזוכה להופיע על שער הווג האמריקני. לפניה חלקו את הכבוד הילרי קלינטון ומישל אובמה, שהתנוססה על המגזין היוקרתי שלוש פעמים במהלך שתי הקדנציות של בעלה - בתחילת הכהונות הראשונה והשנייה, ורגע לפני שפינתה את מקומה בבית הלבן כמחוות פרידה בתור הפירסט ליידי האהובה בכל הזמנים.

לפני שנדסקס את ענייני האופנה והגברת הראשונה של אמריקה, אי אפשר להתעלם מהפיל הלבן שנוכח בשער הזה והוא היעדרותה בדיעבד של קודמתה, מלניה טראמפ, מהספוט הנחשק, לאורך כל ארבע שנות כהונתו של בעלה בתור נשיא ארה"ב.

בתקופה של מישל אובמה נדמה היה שמדובר בתחילתה של מסורת אמריקנית: אשת הנשיא על שער מגזין האופנה החזק בעולם. מלניה כזכור כיכבה בפברואר 2005 על שער הווג בעידן בו היא הייתה דוגמנית צעירה ודי אנונימית שהתחתנה עם המיליארדר הניו-יורקי. ביוזמת אנה ווינטור ומגזין ווג היא הוזמנה אז לשואורום של בית האופנה הצרפתי כריסטיאן דיור, בניהולו האומנותי של ג'ון גליאנו, וכל תהליך עיצוב השמלה תועד לכדי כתבה של 14 עמודים כולל תמונת השער בו צולמה הכלה הטרייה בשמלה המפוארת.

מלניה טראמפ דונלד טראמפ ועידת נאט"ו. GettyImages
לא זכתה לתענוג בתור אשת הנשיא. מלניה טראמפ/GettyImages

בתור הגברת הראשונה שנכנסה לתפקיד אחרי שקודמתה עיטרה את השער שלוש פעמים, ובתור מי שכבר זכתה לככב עליו בעבר וגם בתור בעלת נתונים חיצוניים מושלמים לתפקיד, ההתעלמות הבוטה מטעם ווג והעומדת בראשו היתה לא פחות מהצהרה בוטה. הצהרה שקיבלה תוקף חדש ומחוזק עם חשיפת השער של גברת ביידן שמרמזת על כך שהמסורת נמשכת אחרי דילוג קליל.

אי אפשר לשכוח את דבריו של דולנד טראמפ בסוף שנת 2020 אז התלונן בפלטפורמה החביבה עליו טוויטר, שבינתיים השביתה את פעילותו בה, שמלניה לא הוזמנה להצטלם לאף שער בזמן כהונתו: "סנובים אליטיסטים בעיתונות האופנה", הוא צייץ ותיאר את רעייתו המוחרמת מהשערים כ"האישה הראשונה הכי האלגנטית בהיסטוריה האמריקנית".

תאריך הפצת גיליון אוגוסט 2021 עם תמונתה של ביידן נקבע ל-20.8, בדיוק חצי שנה מיום השבעתו של בעלה לנשיאות ארצות הברית. מלבד שמלת המקסי הפרחונית בעלת מחשוף סגור ושרוולים ארוכים, לייבוביץ תיעדה את הביידנית בצילומים נוספים שנכללים בראיון שיופיע במגזין.

באחד מהם היא יושבת לצד בעלה בפאטיו שמחוץ לחדר הסגלגל לבושה בסריג וחצאית מקסי רחבה, שניהם בגוון ירוק דשא, מבית המעצב האמריקני מייקל קורס. "זה די מפתיע, אני חושבת, כמה תגובות מתקבלות בקשר למה שאני לובשת או איך אני אוספת את השיער", היא אמרה בתגובה לעניין הגדול שעוררו גרבוני רשת שלבשה באפריל השנה. למען הסר ספק, ג'יל מבהירה שהגרביונים היו רגילים ולא בטקסטורת רשת.

"זה מדהים איך אנשים שמים לב לכל פרט קטן" היא הוסיפה, ובהמשך אף החמיאה למלניה על העיצוב המחודש של גן הוורדים בבית הלבן: "למעשה היא תכננה את השבילים פה. האם אלו לא הוורדים היפים ביותר שאי פעם ראית?".

עוד בוואלה!

"מעריצה אותה": ג'יל ביידן נראתה באקססורי שנוי במחלוקת - והרשת מפרגנת

לכתבה המלאה

צילום נוסף שנחשף מהכתבה העתידית מציג את ד"ר ביידן יושבת באגף המזרחי של הבית הלבן עם משקפי קריאה כשהיא שקועה בלפטופ מבית אפל ועיפרון בין שיניה, לבושה בחולצת כפתורים לבנה וחצאית זמש חומה בעיצוב ראלף לורן. בשורה התחתונה המסר הועבר בהצלחה: ג'יל ביידן באה לעבוד ולא להתעסק בבגדים. לדעתנו אפשר גם וגם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully