וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת רתיחה: מרגו רובי בהפקת קיץ מטריפה

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 13:20

בתזמון מושלם לפני יום הולדתה ה-31, מעטרת השחקנית האוסטרלית מרגו רובי את גיליון אוגוסט של מגזין ווג. בלונד עם פוני בסטייל סבנטיז, עור שזוף חושף נמשים ולוקים מדויקים על שפת הבריכה. צפו

"אם אני רוצה משהו, אני חייבת לגרום לו לקרות": רגע לפני יציאת סרט ההמשך לשובר הקופות 'יחידת המתאבדים', מרגו רובי מתייצבת לצילומי השער החדש של הווג הבריטי בלוק חדש ונוטף גלאם. הכוכבת האוסטרלית, שבקרוב תחגוג 31, מציגה תסרוקת של בלונד כהה עם פוני בסטייל סבנטיז ובפנים במראה נטול איפור' כשהיא מתנוססת בפרונט של גיליון אוגוסט. עור שזוף חושף נמשים, רקע של מים בגוון טורקיז ומעיל טרנץ' מוזהב מבית שאנל - היש מטריף מזה?

סדרת התמונות שצולמה על ידי לאכ'לן ביילי ומלווה את הראיון שנועד לקדם את הלהיט החדש מבית DC ממשיכה עם רוח שנות השבעים ולוקחת את רובי להפקת קיץ רותחת ושטופת שמש על רקע בריכה וחצר באחוזת פלאמינגו המשגעת שממוקמת בגבעות לוס אנג'לס.

כזכור, השחקנית ההוליוודית גילמה לפני כשנתיים את שרון טייט בסרט של טרנטינו "היו זמנים בהוליווד", מה שמייד שלח אותנו לסדרת התמונות שלה מ-1968 שמסבירות את הרפרנס שמאחורי הצילומים הנוכחיים.

עוד בוואלה!

מנופפת מהסלון: מרגו רובי כבשה את התצוגה של שאנל - והיא אפילו לא נכחה במקום

לכתבה המלאה

שרון טייט ב-Don't make waves

על פי המגזין ההשראה הרשמית לאיפור והשיער הגיעה דווקא מג'יין בירקין, משהו שאי אפשר לפספס בתמונת הקלואז-אפ שומטת הלסתות שנחשפה מאותה מהדורה עתידית. והאמת שכנראה נכחו בלוח ההשראה של ביילי עוד כמה רפרנסים, אבל שני אלו מנמקים באופן מדויק את שדות המרעה של עבודת ההכנה לסט הצילומים.

בתמונות הנוספות שפורסמו הסטלייסטית קלייר ריצ'רדסון סיגננה את מרגו היפהפייה בעוד שני לוקים הורסים. בראשון היא בתוך הבריכה שוכבת על מזרן מתנפח בבגד-ים כתום שלם של ERES, ובשני היא ישובה על כיסא קש בצללית פרח כשהיא לובשת סריג כפתורים צמרירי ולבן מקולקציית הסתיו של שאנל ותחתוני ביקיני לבנים בעיצוב איסה בולדר. אנחנו בינתיים ממתינות בציפייה לחשיפת תמונות נוספות מההפקה המושלמת הזו, כי התיאבון שלנו רק נפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully