וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת יותר מידי: מצעד השמלות של רוסלנה רודינה

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 8:47

רוסלנה רודינה התחתנה בסוף השבוע בשלוש שמלות שונות, הראשונה - קלאסית ומדויקת, השלישית - די מיותרת. בדקנו כמה תעלה לכן כל שמלה ויש גם תמונות לוהטות של הכלה הטרייה

רוסלנה רודינה חתונה/יח"צ

החתונה של רוסלנה רודינה (32) היא שיעור חשוב לכל מי שאוהב לשחות ולהשתכשך בביצה המקומית. אחרי יחסים מגה מתוקשרים עם אייל גולן, הדוגמנית המקומית הצליחה לשמור על זהות החתן בסוד תקופה לא מבוטלת, כשאמש (שבת) הוא נחשף בפעם הראשונה. החופה בכלל התקיימה בטקס אינטימי בצהרי שישי, ובליל שבת חגגה רודינה במסיבה המונית עם החברים והמשפחה המורחבת. אמרנו שיעור חשוב לסלבריטאים באשר הם, או לא אמרנו?

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

רוסלנה רודינה. עידן חסון,
חופה בשישי, מסיבה מרימה בשבת. רוסלנה רודינה התחתנה/עידן חסון

על שלוש השמלות של רוסלנה הייתה אמונה שלומית אזרד, מעצבת שמלות הכלה שהולכת יד ביד עם רודינה כמעט עשור. "תשע שנים שרוסלנה פרזנטורית שלי. היא הצטלמה בכל שמלה וגזרה אפשרית", מספרת לנו אזרד, "ידעתי מראש שאנחנו לא הולכות להתחכם. היה חשוב לרוס להיות מאוד קלאסית אבל גם סקסית במידה מדויקת ולא מוגזמת".

הלוק הראשון של רוסלנה, אותו לבשה לחופה וגם לקבלת הפנים בשבת בהחלט היה כזה. השמלה עשויה מבד משי מבריק כשהייחוד הגיע בכך שאזרד עמלה בכדי לבטל את כל התפרים בחלק העליון של המחוך כך שהבד יראה מתוח לחלוטין. המחוך היה מדויק והחמיא לדקולטה של רוסלנה והשרוולים המחויטים עם גימור סולטיס תחרה היו נגיעה קלאסית ויפה.

רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
מגה סקסית. רוסלנה בשמלה ראשונה של שלומית אזרד/שי יחזקאל

גימורי הסולטיס השתלבו גם בגב ובשסע העמוק ושרשרת היהלומים העדינה השלימה את המראה לצד איפור של מישל אדרי ושיער שנאסף ברישול עם פוני נופל תודות לאבירן אסייג. המחיר, אם חשקתן בהשכרה של שמלה כזו - 15,000 שקלים בסטודיו של אזרד ברמלה.

עוד בוואלה!

רוסלנה כבר יודעת: מה שאתן צריכות לעור פנים מושלם נמצא במקרר שלכן

לכתבה המלאה
רוסלנה רודינה. שי יחזקאל,
"היה חשוב לרוס להיות מאוד קלאסית אבל גם סקסית". שלומית אזרד/שי יחזקאל

לוק שני - שמלה עם מחוך מדויק ושני שסעים

רוסלנה רודינה. עידן חסון,
בול לרחבת הריקודים/עידן חסון

השמלה השנייה נתפרה בול לעינטוזים לצלילי איתי לוי שהופיע על הבמה. מיקס של שיפון פליסה ושיפון חלק עם מחוך בנוי בטכניקה של חיתוכים גיאומטריים בשילוב תיפורים מחויטים. החלק התחתון נשפך על הגוף עם שני שסעים סקסיים והשיער כבר השתחרר עם ווייבי קליל. המחיר להשכרה, עדין יותר, אך עדיין לא נגיש בשביל שמלה שנייה - 12,000 שקלים.

איזה שמלה של רוסלנה הכי אהבתם?

1
2
3
19872 משתתפים

לוק שלישי - שמלה קצרה וסניקרס

רוסלנה רודינה. עידן חסון,
אפשר היה לוותר/עידן חסון

הלוק השלישי, מגמה קבועה שלא פסחה כמעט על אף מתחתנת, היה די מיותר. אנחנו יודעות, הייתה שנת קורונה קשה, ובא לכולם להתגנדר, אבל כשיש שתיים מוצלחות - למה לאתגר בעוד אחת? לאפטר פארטי לבשה רוסלנה שמלת מיני עם מחשוף עמוק וגב חשוף (7,000 שקלים להשכרה), מעין הלבשה תחתונה עם גימורי הסולטיס של השמלה הראשונה, כתפיות ספגטי מתוכשטות וסניקרס. לגמרי היינו מוותרות על הסיפור, אבל אנחנו ישבנו בבית מותק. זה היום שלך - תרימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully