וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוק של קיץ 2021: אלו פריטי המפתח שאתן צריכות להתארגן עליהם

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 15:55

חצאית סרונג, תיק שתזרקו בו הכול, טופ קטן וסנדלי הנוחות שרשמו קאמבק מרשים - אלו הפריטים שאתן חייבות העונה בכדי להרכיב לוק קיץ עדכני ומוצלח. טיפ חשוב - לא חייבות הכול ביחד, ותמיד מומלץ לשלב עם פריטים קיימים בארון

הימים האחרונים לא הותירו שום מקום לספק - החום של יולי פלוס הלחות של אוגוסט הם ממש כאן כדי להישאר. ולהישאר זה פשוט לעמוד בלי לזוז, בין אם מתחת לשמש הקופחת או בפיסת חוץ מוצלת, וגם בשעות החשיכה כמובן. הטמפרטורות הקשות סוגרות עלינו מכל עבר, ובין חללים ממוזגים לצד כאלו שמציעים סביבת מים להצטנן בה (אם אפשר אז כזו בלי מדוזות, תודה), עדיין יש פעילויות שמחייבות אותנו להיות בחוץ המעיק.

לצערנו, להתלבש ממש זו משימה בלתי אפשרית בקיץ הישראלי, אבל עדיין צריך ללבוש משהו, לכן הגדרנו את גבולות הגזרה הרלוונטיים: ג'ינס ארוך וצמוד - אאוט, גם חולצות בעלת שרוולים שנצמדים או מתקרבים לבתי השחי מחוץ לתחום, בעוד שמלות קיץ הן תמיד בעדיפות גבוהה אז הוצאנו אותן מהמשוואה.

ליקטנו את פריטי המפתח לזמן הקרוב על בסיס עדכנות, אווריריות, נוחות, וקלילות תוך שמירה על מצב 'היכון' לספונטניות של ים ובריכה. כשבריכה מתנפחת על גג עירוני גם נחשבת אטרקציה במצבנו.
כל פריט שנבחר לרשימה תופס בפני עצמו וגם משתלב בהרמוניה עם השאר.

עוד בוואלה!

האיט גירלז התאהבו בחליפות הנכונות האלו

לכתבה המלאה

חצאית סרונג

החצאיות האלו שנמצאות עכשיו בכל מקום משלבות גזרת מעטפת וקשירת פריאו. האורך אמנם מידי אבל השליץ יכול להיות עמוק מאוד במקרים מסוימים. אלמנט הקשירה מאפשר משחק נוסף באדיבות הוורסיות השונות למיקום והידוק הקשר. למשל, קשר הדוק בקו מותן גבוה המונח על הצד לוקח את החצאית לכיוונים אלגנטיים יותר, וקשר רופף במרכז המותן חושף יותר את האגן ואת אזור הבטן התחתונה, מה ששולח אותנו היישר למעברים שבין הים למלון.

חצאית. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
1. סיסטרז - 370 שקלים, 2. זארה - 199 שקלים, 3. אומה - 450 שקלים, 4. קוס - 255 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

טופ קטן

האנטיתזה למגמת האוברסייז מגולמת כבר כמה עונות במיטב הטופים הקטנים מהניינטיז, כשבראש הרשימה גופיית הסבא על פרשנויותיה. בנוסף, גם גופיות קרופ חושפת טבור, טופים בלוק של חזיית מחוך לצד פיסות בד מינימליסטיות הנקשרות באזור הגב.

גופיות. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
1. ריזרבד - 159.90 שקלים, 2. זארה - 55.90 שקלים, 3. אייץ' אנד אם - 49.90 שקלים, 4. אמריקן איגל - 69.90 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

שופינג בג

בשביל להיות ספונטניות חובה להצטייד בתיק שיאפשר זאת, כלומר שיכיל בשלוף בגד-ים, מגבת, חולצת כפתורים ארוכה במידה וניקלע למזגן, בגדים להחלפה, את שאר הבית וכדומה. טוב, לא את כל הבית, החן נוכח בתיק שאינו מפוצץ. תיקי השופינג-בג הגדולים שעשויים טקסטילים טבעיים כמו קנבס וכותנה, עם עדיפות לדפוסי פסים או משבצות, תפסו את מקומם של תיקי הקש מהעונות הקודמות. בעיקרון אפשר ללכת איתם לכל מקום, בייחוד אם יש לכן תירוץ טוב בסגנון "יש לי יוגה עוד שעתיים". לפגישת ביזנס או בילוי לילי היינו מוותרות עליו.

תיקים. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
1. איזבל מארה - 126 דולר באתר הרשמי, 2. אייץ' אנד אם - 69.90 שקלים, 3. טרמינל איקס - 55 שקלים, 4. זארה - 79.90 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

נעלי נוחות

הפופולריות של סנדלי בירקנשטוק מדגם אריזונה (שני פסים מאובזמים) או בירקנשטוק-סטייל נשענת באופן מוצלח על מקרה הסטן סמית' מבית אדידס. דגם אייקוני של מותג שהוא לא ממש יקר ולא ממש זול הפך לאב-טיפוס גנרי שניתן למצוא גרסאות שלו בכל שרשרת המזון האופנתית - החל מבתי האופנה היקרים ביותר כמו שאנל ולואי ויטון ועד לכאלו הנמכרים על גבי בסטות בשווקים הפתוחים.

סנדלים. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
1. אלדו - 329.90 שקלים, 2. בירקנשטוק לטרמינל איקס - 399.90 שקלים, 3. קסטרו - 229 שקלים, 4. בירקנשטוק לפקטורי 54 - 449 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

משקפי שמש מלבניים

אם משקפי שמש עגולים מרגישים יותר מדי ג'ון לנון, משקפי שמש אוברסייזים נראים יותר מידי ג'קי או, וטייסים מזכירים לנו שהמון זמן לא טסנו לחופשה - רק מלבניים הם בדיוק מה שצריך נכון לעכשיו. אולי כי האדג' הטמון בשייפ הזה עדיין לא מוצה כראוי.

משקפי שמש. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
1. פראדה - 1,269 שקלים, 2. מארק ג'ייקובס לאירוקה - 999 שקלים, 3. אלדו - 59.90 שקלים, 4. דה אטיקו לפקטורי 54 - 1,090 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

כובע באקט

לפני קצת יותר משבוע ליידי גאגא העלתה תמונת סלפי שלה כשהיא נמצאת במטוס פרטי בדרכה לניו יורק. בצילום נראית המוסיקאית האייקונית עם סט תואם של חולצת כפתורים וכובע באקט, שניהם בגוון ורוד ופרינט תותים אדום מבית Petals and Peacocks. "למה הכובעים האלה הם ה-דבר?" גם אנחנו תוהות למה דווקא עכשיו, אבל בכל מקרה מדובר בטרנד חמוד, כיפי, רלוונטי ולא בהכרח יקר.

כובע באקט. אילוסטרציה, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
1. אייץ' אנד אם - 49.90 שקלים, 2. מנגו - 149.90 שקלים, 3. עדיקה - 29 שקלים, 4. קוס - 180 שקלים, 5. פול אנד בר - 99.90 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully