וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתזמון מושלם: טובה'לה חוגגת 75 ומלבישה את אשת הנשיא

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 18:52

מעצבת האופנה טובה'לה חסין חוגגת 75 ובתזמון מרגש מלבישה את אשת הנשיא הנכנס, מיכל הרצוג, בגלבייה בצבעי הדגל. בריאיון ליום הולדתה היא מגיעה שקולה, מפויסת יותר ועם אמונה חזקה בממשלה החדשה - "לולא יאיר לא היה קורה פה כלום"

טובהלה. עדי לידור,
מתונה ושקולה יותר. טובה'לה חסין חוגגת 75/עדי לידור

כשהיא חוגגת 75 ו-35 שנות קריירה רוויות ראיונות פרובוקטיביים בתקשורת וסכסוכים מתוקשרים עם קולגות, מעצבת האופנה טובה'לה נמצאת כעת על גג העולם. אשת הנשיא הנכנס בחרה ללבוש שמלה בעיצובה בטקס ההשבעה שנערך ממש כעת, וטובה'לה עונה על השאלות שלנו עם אפס אזכורים ספציפיים וטינופים ישירים על מעצבים אחרים.

בתור חלק נכבד מההצהרה האופנתית של מיכל הרצוג, "אישה ענווה ואצילית" לדברי חסין, ברגע החגיגי והתקשורתי, שבחרה בשמלת גלבייה ארוכה בצבעי דגל המדינה מהקולקציה החדשה שלה, טובה'לה באה לפרגן לקולגות מבלי לוותר על הפה הגדול והיציאות החינניות שכה מזוהות איתה.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

טובהלה, מיכל הרצוג. יח"צ,
טובה'לה ומיכל הרצוג במדידות בסטודיו/יח"צ

ההצדעה לסגנון הישראלי באדיבות המעצבת המקומית כללה פרשנות אלגנטית לצללית הקפטן שנתפרה מבד משי בגוון כחול כהה בעוד פסי רקמה לבנים המסמלים את הטלית היהודית מתנוססים לאורכה. פתח מחשוף מרומז הנרכס בכפתורי צדפה וכיתוב I love Israel באמרה התחתונה השלימו בדיוק ובחוכמה את עיצובה של השמלה המדוברת.

טקס השבעת נשיא המדינה יצחק הרצוג בכנסת 7 ביוני 2021. ראובן קסטרו
מיכל הרצוג בטקס ההשבעה לובשת טובה'לה/ראובן קסטרו

מזל טוב כפול טובה'לה.
"תודה. אני המעצבת הכי מבוגרת בארץ, אני בת 75, יש לגיל משמעות", מסבירה לנו ילדת יום ההולדת בשיחת טלפון רגע לאחר חשיפת השמלה שעיצבה עבור האישה הראשונה החדשה. "לפני כשבועיים מיכל ירדה במדרגות ונכנסה לסטודיו אישה אצילית וענווה. כמה ימים לפני כן היא צלצלה ודיברה בטלפון עם נעמה וביקשה לבוא, היא הגיעה אלינו כמו המון נשים אחרות".

בהתרגשות האופיינית היא ממשיכה לפרט: "היא ראתה בגדים שלי על לקוחות אחרות במשך הרבה זמן. כבר 35 שנה אני עושה בגדים שורשיים בהשראת הקיבוץ ואני חותרת למצוינות בתפירה ובחומרים, ולשמלות שלי יש אורך חיים נצחי. היא התחברה מאוד לסיפור ולבגדים וזו מתנת יום הולדת הכי יפה שאני יכולה לקבל".

ואיך את חוגגת?
"ההשבעה של הנשיא היום זה לא רק מתנת יומולדת, יש סוג של תקווה עם משהו חדש שהולך לקרות פה, אני מאמינה שהנשיא הזה יביא טוב. רק בגלל שהכרתי את אשתו היא הכי בגובה העיניים ומקסימה, באה לבד עם האוטו מחפשת חנייה כמו כולם. תראי, זה דבר קטן שמעיד על הכול, היא דמות מכוננת ואני הכי גאה להלביש אותה. אני גאה בכל מי שקונה אצלי. אלו נשים ששומרות על הבגדים לנצח והן קונות בהרבה אהבה".

טובהלה, נעמה חסין. עדי לידור,
"אני המעצבת הכי מבוגרת בארץ, אני בת 75, יש לגיל משמעות". עם בתה נעמה חסין/עדי לידור

מה היית רוצה שיקרה פה במדינה?
"אם זה מה שקרה לי ביום הולדת 75 אז אני בטוחה שיקרו דברים טובים למדינה בגיל 73. אני הכי מאמינה בממשלה החדשה, יש המון קוצים להוציא - אבל קוץ אפשר להוציא בקלות. מה שיהיה קשה יותר זה להוציא את שנאת האחים הזו, למה צריך את זה בכלל? אני מאמינה שבוז'י הרצוג הנשיא החדש יביא אחדות. אני גם מאוד אוהבת את בנט. מאוד. ויאיר - לולא יאיר לא היה קורה פה כלום, זה ליגה אחרת בכלל....".

"תספרי על שמלת הכלה שעשית לליהיא לפיד", נשמעת נעמה בתה ברקע, "וכן, עשיתי לליהיא את שמלת הכלה שלה. תור עשר דקות היא קנתה, כזו יפהפייה".

עוד בוואלה!

מוכנים ללבישה: עיצובים שצדו את עינינו בתצוגת הגמר של שנקר

לכתבה המלאה

שמלת הכלה של ליהיא לפיד

זכית כבר לתזמון מושלם, מה עוד את מאחלת לעצמך?
"לי ולכל מעצבי ישראל שיתנו לנו יותר כבוד ויחס ויפסיקו להתלהב ממותגים, המילה הזו זה קללה בעיניי. אחד החלומות שלי זה לעשות תצוגה באחת מבירות האופנה בין המעצבים הגדולים ואני יודע שהייתי יוצאת אחת משלושת הטובים. באים אליי מכל העולם. אני גם פשוטה, גם אלגנטית, גם יקרה, אני מקפידה על איכות. מרגישים שחשוב לי בעיקר שהבגד יהיה נוח לפני שיהיה יפה, הייתי הראשונה בעולם שעשתה כיסים בבגדי ערב. חשוב לי מאוד שבגדים יהיו נעימים. בגלל כל זה אני שורדת 35 שנה, זה לא מובן מאליו".

טובהלה. עדי לידור,
הדפסים פרחוניים משגעים משבוע האופנה קורנית תל-אביב/עדי לידור

"בשבוע האופנה האחרון כל מי שראה את התצוגה שלי אמר שהיא הייתה הכי יפה בארץ. הבאנו את הגבעטרון וכאלה סופרלטיבים לא שמעתי אף פעם", מוסיפה המעצבת על שבוע האופנה האחרון שנערך במוזיאון ארץ ישראל. "הכנו אותה בשבועיים, לכולם היה חודשיים. שבוע האופנה זה הקצפת של המעצבים, למסלול ולמחיאות כפיים אין תחליף. התצוגות שלנו להבדיל מכולם הן נורא שמחות, חשוב לי שהדוגמניות יצחקו וירקדו על הבמה, ללכת כל המסלול כמו מומיה זה מדכא. להציג בגד זה דבר שמח ולא עצוב".

טובהלה, שבוע האופנה קורנית תל אביב. עדי לידור,
תמיד באנרגיות שיא. טובה'לה חוגגת 75/עדי לידור

מי מהריבים המתוקשרים התקשר לומר מזל טוב?
"למה את שואלת? לא רבתי אף אחד 40 שנה".

אוקיי...
"תראי, התחלתי בגיל 40, הייתי אז מוכרת, אבל מוכרת ברמה של ביבי. להיות מוכרת טובה זה לא פשוט, אמרו עליי שאני יכולה למכור בייבי גרו לאסקימוסים". (הטעות במקור). "כשפתחתי בגיל 40 הייתי מאוד ילדותית, בלי ביטחון ובקנאת סופרים בגלל בגדים יפים של קולגות. הייתי משתגעת כי רציתי להצליח והייתי מקנאה. היום אני במקום אחר ויודעת לפרגן מכל הלב, אני נהנית ואוהבת לראות מעצבים מצליחים. אם לא יהיה פה מעצבים מצליחים אז לא תהיה פה תעשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully