וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג! קים קרדשיאן סוגרת את מותג האיפור שלה

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 12:53

הקרדשיאנית הודיעה במפתיע דרך כל צינור אפשרי ברשתות החברתיות כי היא סוגרת זמנית את המותג שלה KKW. "אני רוצה לחזור אליכם עם מותג חדש, יותר מודרני ומתקדם". למעריצים כבר יש ספקולציות לכל הסיפור המטורף הזה

קים קרדשיאן/צילום מסך

כמה מזל יש לקים קרדשיאן שהיא יכולה ברגע אחד לדווח לכל העולם על החדשות המסעירות שלה. ציוץ בטוויטר, סטורי ופיד, והעולם - עומד. קים קיי (40) הודיעה אמש (שלישי) בשעות הלילה הקטנות, כי מותג האיפור הסופר מצליח שלה KKW עומד להיסגר. "זמנית", כך היא טוענת.

"הכול התחיל בקונטור קיט, צלליות לעיניים, שפתיים, שימרים לגוף, ועוד הרבה קולקציות מדהימות בארבע השנים האחרונות. בראשון באוגוסט בחצות בדיוק אנחנו נסגור את האתר כד שנוכל לחזור אליכם תחת מותג אחר לגמרי. עם פורמולות חדשות מודרניות ומתקדמות יותר, ארוזות ברמה אחרת ועם מראה כולל מתחשב יותר בסביבה. אני נרגשת להמשיך, לפתח ולהרחיב את טווח המוצרים שלי וסוף סוף שאתם תוכלו לחוות את זה בצורה שאני תמיד דמיינתי".

נפנה רגע את הזרקור אל ציטוט מטריד ונציין כי העובדה שהיא אמרה שהיא רוצה לחזור עם משהו ש'היא דמיינה', משדר פאק באמינות, ונראה כי למישהו שם (שזה לא היא), היה יותר מידי יד בדבר. אז מאיפה באה כל הסגירה המפתיעה הזו, אחרי שהמותג של הקרדשיאנית הפך להצלחה מסחררת בכל העולם, עם קולקציות שהופכות 'סולד אאוט' תוך ימים ספורים? לגרופיז כבר יש ספקולציה שערורייתית שאנחנו חייבות לומר שעומדת מאחוריה משהו.

עוד בוואלה!

מקדמות מהבית: קים וקורטני בבוסטייר של דולצ'ה וגבאנה

לכתבה המלאה

הגירושין מקניה ווסט ממשיכים להשפיע גם בחייה המקצועיים של קימי והרצון להתנתק מה-W היא די מובנת. אחרי סיום של ריאליטי "הקרדשיאנז", גירושים ממר ווסט, שנכון לשעה זו מנהל מערכת יחסים צמודה עם הטופ מודל אירינה שייק, ניכר כי קימי עושה ניקוי רעלים. אבל אל תהיו תמימים - כסף מניע פה את כל העסק, ובניגוד לשאר בנות המשפחה קימי היא הקפריזיונרית האחרונה. הכול מחושב בטבלאות אקסל.

הטיול האחרון לרומא דווקא מגביר את יחסי הציבור ומבהיר כי היא ממש לא מתכוונת לנוח. סביר כי תוך חודשים ספורים יש לצפות למותג ביוטי חדש שאולי מתממשק יותר עם המסר שמנסה להעביר הסיסטר הקטנה, קיילי.

בינתיים יש לכן עד הראשון לאוגוסט ל'נקות' את האתר (היא סומכת עליכן שזה יקרה), וליהנות ממותג ההלבשה התחתונה שלה SKIMS שמסמן יציבות עסקית ומיתוגית. אנחנו מבטיחות לעקוב אחר התפתחויות מעניינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully