וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדמות מהבית: קים וקורטני בבוסטייר של דולצ'ה וגבאנה

האחיות קרדשיאן דילגו על טיסה למילאנו לרגל תצוגת האופנה של דולצ'ה וגבאנה, אבל תרמו את חלקן ברשתות החברתיות לקידום הקולקציה החדשה כשהן לבושות בהלבשה תחתונה סקסית של המותג

קים קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מוכנה לסתיו-חורף 2021, קימי בבוסטייר ומכנסיים מחטבים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

שבוע האופנה במילאנו הגיע אתמול (שני) לסיומו כשהתצוגה של דולצ'ה וגבאנה חתמה את הסיבוב. זה היה מסלול עמוס, צבעוני ודי קרקסי מלווה ברובוטים, בדים מטאליים בוויב עתידני, המון אקססוריז ופחות עיצובים סקסיים המזוהים עם הלקוחה הוותיקה של דולצ'ה.

"דולצ'ה וגבאנה הפרק הבא" נקראה התצוגה שהציגה את קולקציית סתיו-חורף 2021, אליה האחיות קרדשיאן נרתמו לשיווק באינסטגרם הפרטי, לאחר ששבועות האופנה עברו למתכונת וירטואלית בשל המגיפה. את הצבעוניות המוגזמות השאירו קים וקורטני על המסלול ודבקו בקלאסיקה של דולצ'ה עם פריטים סקסיים של הלבשה תחתונה.

בקרו באינסטגרם שלנו לכל מה שחם בעולם האופנה

קים קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
שווה להשקיע בלנז'רי אחרי הגירושים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

קימי, שיודעת מחטב מהו, לבשה טייטס עד הברך בגזרה גבוהה עשוי כולו תחרות בפרינט פרחים עם קרסים בצד, מחוך קטיפה בצבע שחור, יש היאמרו לגיטימי גם ליציאה מהבית ולא רק לחדר המיטות, וכפפות עד מעל המרפק. מוטיבים נוצריים של שרשרת ועגילים גדולים בזהב עם אבנים אדומות השלימו את הלוק וכריס אפלטון, מעצב השיער הצמוד, עבד שעות נוספות על התוספות שהעניקו מראה פוקהונטס מדהים.

גם קורטני הצטרפה לחגיגה והלכה על בוסטייר בניחוח וינטג'י שחור מסאטן, מחטב גבוה מאוד עם שרוכים בצדדים, פריט אייקוני שחוזר על עצמו כמעט כל עונה תחת בית האופנה הידוע בוורסיה כזו או אחרת, גרביונים עד מעל הברך וענק על הצוואר. עכשיו רק נקווה ששנה הבאה כבר לא תצטרכו להצטלם על רקע האח בבית בלנז'רי ותשקיעו בטוטאל לוק הגון לתצוגה.

קורטני קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קורטני מפתה בכפפות וגרביונים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עוד בוואלה!

בכל צבעי הקשת: האחיות קרדשיאן נופשות באי אקזוטי

לכתבה המלאה

המראות מהמסלול של דולצ'ה וגבאנה במילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully