וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוה לה פראנס: קרלה ברוני הדהימה בשמלה נוצצת

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 21:25

לאחר פאוזה של שנה בעקבות הקורונה, פסטיבל קאן יצא לדרך והכוכבות הגיעו בשמלות מרהיבות לשטיח האדום. הלן מירן הדהימה בצהוב בהוק, קנדיס סוונפול ויתרה על בגד-ים אבל הפציעה באוברול עם מחשוף עמוק וקרלה ברוני הביאה הרבה כבוד לריביירה

שנה שלמה שהריביירה הצרפתית לא זכתה להקרנות בכורה ועומס של כוכבים מסתובבים בחופיה. על אף הסיכונים והעובדה שצרפת כבר נערכת לגל שני, פסטיבל קאן התקיים כמתוכנן, עם דרישות קפדניות בהן כל מי שמגיע מחוץ לאיחוד האירופאי, כולל ישראלים כמובן, ייאלץ לעשות בדיקת קורונה מדי 48 שעות, גם אם הוא מחוסן.

הכוכבות צעדו על השטיח האדום בשמלות מרהיבות, חלקן פיקששו, אבל הרוב המוחלט ממש לא פספס. הלן מירן זהרה בצהוב, מריון קוטילרד הרטיטה את ליבנו וקרלה ברוני הייתה נכונה ולוהטת. הנה מה שלבשו הכוכבות בפסטיבל:

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

קרלה ברוני

הזמרת, דוגמנית לשעבר ו'אשתו של' הגיעה בשמלה נוצצת של סלין בגוון תכלת בהיר עם כתף אחת ממנה נפלה עוד פיסת בד באלגנטיות על הזרוע. השסע היה מעודן וגם הסנדלים המינימליסטיים היו בול. שילוב של אלגנטיות וסקסיות שקשה להסביר, וזו לגמרי האישה שעושה את הבגד.

קרלה ברוני. GettyImages
לוהטת כל כך. קרלה ברוני/GettyImages

הלן מירן

השחקנית האגדית נוטה לא לאכזב בשטיחים אדומים והנה גם הפעם הגיעה בטוטאל לוק מרהיב. שמלה בצהוב שמשי של דולצ'ה וגבאנה, נעליים תואמות, שיער מאפיר אסוף באלגנטיות והרבה תכשיטים בשילוב אבני אמרלד שהתכתבו יפה עם השמלה.

הלן מירן. GettyImages
קרן שמש. הלן מירן/GettyImages

מריון קוטילרד

מריון היא אחת המצטיינות של השטיח האדום עם שמלת מראות מטריפה של שאנל הוט קוטור ועקב זכוכית של סנדרלה. הדיוק הגיע בתכשיטים הזהובים ששברו את הטוטאל לוק הכסוף.

מריון קוטילרד. GettyImages
לוק משגע וסטיילינג נכון. מריון קוטילרד/GettyImages

ג'סיקה צ'סטיין

השחקנית האמריקנית הפציעה בשמלת מחוך עם ווליום ומשחקי שקיפויות מבית דיור הוט קוטור, שמתחתיה השתקפה מעין קרינולינה. הענק של שופארד לא היה בול, אבל השיער הג'ינג'י טשטש אתהמעידה.

ג'סיקה צ'סטיין. GettyImages
אם כבר שמלה עם ווליום - אז ככה. ג'סיקה צ'סטיין/GettyImages

עוד בוואלה!

ביונסה מי? זנדאיה שרפה את השטיח האדום במחווה מטורפת

לכתבה המלאה

ספייק לי

מפיק הקולנוע הגיע בחליפה בצבע ורוד היברידי של לואי ויטון, עם ז'קט בכפתור כפול, כובע וסניקרס של אייר ג'ורדון. פאן לו במקסימום.

ספייק לי. GettyImages
ורוד היברידי. ספייק לי/GettyImages

קנדיס סוונפול

האוברול שלבשה הדוגמנית ומלכת 'טרופיק אוף סי' קנדיס סוונפול יכול היה להיראות פורח הפורחים במבט ראשון ואז צללנו לדיטיילס. עבודה משובחת של בית האופנה האיטלקי ETRO, כשהפרנזים בשרוולים היו אלו שסגרו את הפיס בצורה מושלמת.

קנדיס סוונפול. GettyImages
זה יכול היה להיות פורח מוחלט ואז הגיעו הפרנזים. קנדיס סוונפול/GettyImages

בלה חדיד

ניסינו להיות אובייקטיביות נטו ולהתייחס רק ללוק, וגם בקטגוריה הזו נרשמה הדרדרות לא מוצלחת מבחינתה של חדיד. שמלה לבנה עם מחשוף נמוך של ז'אן פול גוטייה שממנה יוצאות שתי פיסות בד עשויות שיפון שמונחות בהצלב על החזה. החלה לשבת בשיער והשובל שהשתרך מהשמלה לא הוסיפו למראה הכללי.

בלה חדיד. GettyImages
חדיד מנופפת. לשלום? לא בטוח/GettyImages
בלה חדיד. GettyImages
חלה לשבת. בלה חדיד/GettyImages

לו דויון

הבת של ג'יין בירקין האייקונית הגיעה בשמלה משגעת של גוצ'י שבחלקה התחתון היא חצאית פליסה זהובה ולמעלה שחורה בעלת מחשוף עמוק מסאטן. הטוויסט המושלם הגיע בשרוולי הנוצות ותיק הלב. לא ציפינו לפחות מאושיית הסטייל הזו.

לו דילון. GettyImages
לא ציפינו לפחות. לו דויון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully