וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ניצחה בטורניר? קייט ופיפה מידלטון ראש בראש

טניה גרסיה

11.7.2021 / 0:02

קייט ופיפה מידלטון הגיעו לטורניר הטניס של ווימבלדון כשאחת בשמלה יוקרתית של מעצבת נחשבת והשנייה בשמלה מגה טרנדית שמוצעת כרגע בסייל. אז מי כבשה את הדו קרב האופנתי?

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

כשהיחסים עוד היו מתונים בין קייט מידלטון לגיסתה מייגן מרקל, הופעת הסולו הראשונה המשותפת שלהן בטורניר ווימבלדון נחקקה כאחת ההופעות המדוברות בזכות הלוקים האייקונים שלבשו. מרקל התייצבה עם טוטאל לוק של ראלף לורן, שכלל מכנסי קולוט בצבע קרם, בשילוב מכופתרת מפוספסת כחולה והשלימה את הלוק עם כובע לבן. מנגד, קייט הגיעה בשמלה לבנה מנוקדת בעיצוב אלגנטי של ג'ני פקהאם, שידועה כמעצבת הקבועה של הגברת, כשזו הפכה להיות לפרזנטורית הלא מוצהרת שלה.

קייט מידלטון, מייגן מרקל צופות בטורניר ווימבלדון. AP
כשעוד היה שלום - 2018, מייגן וקייט בטורניר/AP

הדוכסית מקיימברידג' (39) היא חובבת מושבעת של משחקי טניס ובסוף השבוע האחרון הגיעה לצפות בטורניר הטניס הוותיק והיוקרתי בווימבלדון, מינוס מייגן כמובן. אחותה פיפה (37), שמזמן הפכה כבר לאושיית אופנה בעצמה, גם כן הגיעה למגרש והשתיים דפקו הופעה בהתאם.

אז מה היה לנו במשחק הבית? מצד אחד האחות הבכורה קייט, מלווה בנסיך וויליאם ולבושה בשמלת מידי ירוקה עם שרוולים קצרים וכריות בכתפיים בעיצובה של אמיליה ויקסטד בשווי של 1,890 אירו. בגזרת האקססוריז - עקבים לבנים של ג'ימי צ'ו, תיק קטן לבן של מולברי ומשקפי שמש מנומרים של ריי באן. מסיכה פרחונית בגווני השמלה השלימה את הלוק ונרשמו גם עגילים יוקרתיים עם אבן ירקרקה שממנה השתלשל עוד יהלום גדול.

בפינה הנגדית, פיפה הצעירה בשמלה טרנדית בפסים כחול לבן, שרוולים מעט נפוחים וחגורה נקשרת מבית ראלף לורן במחיר מבצע של 150 דולר במקום 289. שיערה אסוף ב"כדרך אגב" ועם טאץ' אחרון של שעון קרטייה ברצועת עור חומה שיושבת בול עם משקפי השמש של פיינלי. טוטאל לוק קיצי ואנגלי לתפארת.

עוד בוואלה!

מזמן לא ראינו אותה, אבל הסטייל לא השתנה: פיפה מידלטון מציגה בטן היריון מפוארת

לכתבה המלאה

מאז החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם וקייט, פיפה זכתה לשבחים בתקשורת על הדיוק שלה בכל הנוגע לענייני אופנה, כשהיא מצליחה לגנוב כל פעם מחדש את הפוקוס מאחותה קייט, המלכה העתידית. אין ספק שמידלטון יודעת את העבודה, אבל נראה שאת חוש הסטייל הטבעי ירשה דווקא האחות הצעירה, שבלוק נגיש בהרבה נתנה נוקאאוט לסיסטר קייטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully