וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולה בלינג בלינג: מאיפה הלוק היוקרתי של לירון ויצמן?

עודכן לאחרונה: 11.7.2021 / 15:13

העונה החדשה של "האח הגדול" יצאה לדרך, ובעוד שרוב הדיירים נחשפו בפיג'מות, מנחת התכנית לירון ויצמן הלכה על לוק נוצץ ויוקרתי. אז מאיפה האוברול? כמה הוא עולה? וחכו שתשמעו את שווי התכשיטים

לירון ויצמן בפתיחת העונה של "האח הגדול"/אינסטגרם רשמי

המתנו בסבלנות לכניסה מרשימה, כמו זו של גל גברעם שעוררה הדים, אבל סיימנו במצעד פיג'מות וטרניניגים. כאילו הקורונה לא הספיקה לנו כל השנה האחרונה. כפי שהדליפו, רוב דיירי "האח הגדול" נכנסו מבעוד מועד לבית, והיחידה שזכתה לדפוק כניסה הייתה דנה רון בשמלה מנצנצת.

למזלנו, לירון ויצמן, מנחת התכנית, הייתה שם בכדי להציל את המצב, ואחרי כמה לוקים שפחות אהבנו בעונות הקודמות, את העונה הנוכחית היא פתחה באוברול נכון עם צבע מרשים וגזרה מחמיאה.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

האוברול המצוין שייך למעצב האוסטרלי אלכס פרי ונמכר בבוטיק הלגה ב'כיכר המדינה'. נכון לשעה זו נראה כי האוברול, שקיים גם בצבעים של ורוד ושחור, כבר סולד אאוט, במחיר לא מבוטל של 5,295 שקלים. נשים שהשקיעו לעונת החתונות הקרובה.

גזרת המכנסיים והסטרפלס בחלק העליון החמיאו מאוד לוויצמן, והאקססוריז הנוצצים הפכו את הלוק ליוקרתי עוד יותר. כמה יוקרתי? הגיע הזמן לשבת. שרשרת היהלומים של מותג התכשיטים פדני 25.21 קראט בשווי 636,800 שקלים, בסגנון צמיד טניס קלאסי, שהקפיצה את המראה הכולל עוד נגיעה למעלה.

האח הגדול 2021. רשת 13, צילום מסך
לירון באוברול מהלגה עיצובים, גיא בחליפה מבאמוס/צילום מסך, רשת 13

הסטייליסט ראובן כהן השלים את הלוק עם צמיד (במחיר לא מבוטל של מאות אלפי שקלים) ונרשמו עוד עגילים קלאסיים ושתי טבעות מעניינות מפדני גם כן. בגזרת הביוטי המראה היה נקי ומדויק עם שיער של אדיר יעקבי ואיפור בגוונים טבעיים של אסף באבו. בואו רק נקווה שזה ימשיך ככה.

עוד בוואלה!

לא דופקת חשבון: גל גברעם סגרה עונה בג'ינס סקסי וטופ משגע

לכתבה המלאה

ריטה אורה באותו האוברול בוורוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully