וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון לאיטליה: הכלה הכי מטריפה שראינו

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 9:57

אושיית האופנה המפורסמת בביצה האיטלקית ג'ורג'יה גבריאל התחתנה בווילה עוצרת נשימה על גדות אגם קומו בשמלת תחרה מרהיבה. האקססוריז היו מושלמים לא פחות, ומצאנו גם קשר ישיר להיילי ביבר. החתונה האיטלקית הכי מוגזמת (ומשגעת) שתראו

הקראש שלנו על חתונות איטלקיות קיבל מנה הגונה של סיפוק ביום שבת האחרון (10 ליולי) עת התפרסמו ברשת תמונות מאירוע החלפת נדרים של אחד הזוגות הנחשקים בביצה האיטלקית. הכלה, ג'ורג'יה גבריאל בת ה-35, אושיה מפורסמת מתעשיית האופנה והרכילות בארץ המגף בזכות עברה בתור נערת שואו בטלוויזיה האיטלקית שהפכה במהרה לכוכבת ריאליטי ודוגמנית שעיטרה את שערי מגזינים מקומיים, וגם באדיבות מערכת יחסים ארוכת שנים ומתוקשרת עם הפלייבוי המיליונר ג'אנלוקה ואצ'י.

עדיין לא עוקבים אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם?

בשנים האחרונות גבריאל היא הבעלים והמייסדת של מותג האופנה Wandering ומנהלת מערכת יחסים עם אנדראה גרילי, חתיך איטלקי על כל המשתמע מכך וגם אחת מדמויות המפתח שמניעות את הפן העיסקי של תעשיית האופנה. כיום הוא בעמדת המנכ"ל של New Guards Group, חברת האחזקות שתחתיה נמצאים בתי האופנה של וירג'יל אבלו ואוף-וויט, מרסלו ברולון, פאלם אנג'לס, הרון פרסטון, אופנינג סרמוני והאתר הנחשב Farfetch.

החתונה האיטלקית של הזוג המתוקשר התקיימה בווילה בלביאנלו עוצרת הנשימה שנבנתה בסוף המאה ה-18 על טרסות עטופות גנים ירוקים ונופים בלתי נתפסים על גדות אגם קומו המפורסם. ג'ורג'יה גבריאל ואנדראה גרילי הפכו לבעל ואישה אחרי ארבע שנות זוגיות ובן משותף, מטאו, שנולד לפני כשנתיים. את אהבתם השניים חגגו בטקס המוקף ירוק וערימות סידורי פרחים המורכבים בעיקר משושנים בגווני לבן וורוד בהיר, לצד חברים ומקורבים כמו גילדה אמברוסיו ואנדראה בוצ'לי ששר עבור הזוג בכניסתם לחופה.

על שמלת הכלה שנראית כאילו נשלפה מאגדה אחראי וירג'יל אאלו, המעצב המוביל בקבוצה שממנכ"ל גרילי, ומי שעומד בראש בתי האופנה אוף ווייט ולואי ויטון. אבלו וג'ורג'יה הלכו על עיצוב שכולו תחרות בצללית בת הים הקטנה חובקת גוף, כשחלקה העליון מציג שכבה תחתונה בדמות מחוך בנוי עצמות במחשוף סטרפלס בשייפ של לב. מעליו שכבת תחרה נוספת בעלת שרוולים ארוכים ואמרת גימור המטפסת וחובקת את חלקו התחתון של הצוואר.

חלקה התחתון נשאר צמוד לאורך האגן עד לאורך מיני ואז מתחילה ההתרחבות שמסתיימת בשובל תחרה באורך של כמעט שני מטרים. תוסיפו לזה את הינומת הטול השקופה בגימור אמרות תחרה נוספות ותדמיינו את הצעדה שהחלה בפתח היציאה מהווילה המטורפת, בעקבי תחרה לבנים מבית אמינה מואדי, לעבר במת החופה שמוקמה לצד גדת האגם.

עוד בוואלה!

הנינה של עורכת האופנה האגדית התחתנה בשמלה הכי מוגזמת שראינו

לכתבה המלאה

בהמשך נחשף חלקה האחורי של השמלה וגילה קאט-אאוט ענק לאורכו ולרוחבו של גב הכלה. את העושר הוויזואלי היא עידנה בשיעור אסוף לגולגול נמוך ושביל באמצע פלוס זוג עגילי מתכת מלבניים ומינימליסטים מבית EERA שעל אחד מהם חרוטים שמות בני הזוג פלוס תאריך החתונה ובשני "עד שהמוות יפריד בינינו". עוד דיטייל מעניין היא רקמה אדומה לאורך אחד משרוולי השמלה.

היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. אינסטגרם היילי בולדווין, צילום מסך
רואים את הדמיון? היילי ביבר בשמלה של וירג'יל אבלו/צילום מסך, אינסטגרם היילי בולדווין

קשה להתעלם מהדמיון לשמלת הכלה המתוקשרת הקודמת שעיצב וירג'יל לפני פחות משנתיים ללקוחה המפורסמת היילי ביבר. מלבד אזור המחשוף כל השאר מאוד דומה. מה שקושר את שתי הכלות הוא הגובה: על פי הרשת גבריאל מתנשאת לגובה של 1.66 מטרים ואילו הביברית מדווחת על 1.71 מטרים, שזה אומר בשפת הדוגמניות כמה סנטימטרים פחות, ואכן בפרסומים מוקדמים יותר נטען שגובהה הוא 1.68. עבור מעצב שרגיל לעצב את דגמיו בפורמט של 1.80 (יש צוות שלם שלאחר מכן מתאים את הדגמים עבור שלב הייצור לחנויות), כנראה שגזרת בת-הים היא תשובתו למאותגרות גובה, ביחס לעולם בו הוא מתנהל כמובן. מסקנה שללא ספק ניקח איתנו להמשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully