וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה גומי? ברשת עפים על הכפכפים הממותגים האלו

מעין מילס

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 8:03

נעלי הגומי/PV//ג'לי, או איך שלא תקראו להן, כבר תקופה רושמות נוכחות רצינית בקטגוריית הנעליים. דגם ספיציפי של גוצ'י נראה על לא מעט חובבות אופנה ואם יש לכן כמה מאות דולרים פנויים - זה לגמרי אפשרי

סביר להניח שנתקלתם בהם כבר הקיץ על בלוגריות אופנה כאלו ואחרות, ברשתות החברתיות או באפליקציות שופינג. אם לא בהם אז בשלל חיקויים שלהם. כפכפי הגומי החדשים והצבעוניים מאוד של גוצ'י הם אחד הפריטים היותר חמים של קיץ 2021. וכן, הם טרנדיים מאוד, ולא כל אחת תמהר להוציא 350 דולר על זוג נעליים שאין ערבות לכך שהן יתאימו גם בעונה הבאה.

עם זאת, זה לא תמיד כל-כך נורא לזנוח את מלתחת הבייסיק המהודקת לטובת פריטים קלילים, אופנתיים וחולפים. ללא ספק, מדובר בנעליים שמתאימות מאוד לרוח הצבעונית ששורה כרגע על ארון הבגדים, פיד האינסטגרם והטיקטוק, תצוגות האופנה גם לקיץ הבא, והקולבים בחנויות ורשתות האופנה.

מדובר בכפכפי גומי על עקב פלטפורמה לא גבוה, בעלי רצועה רחבה עליה מוטבע לוגו המותג, שמושפעים מהסטייל של הניינטיז, כך נכתב בתיאור באתר הרשמי. השימוש בחומר אמנם לא חדש, וכבר תקופה שפלסטיק, pvc או גומי, הפך לחומר לגיטימי עבור בתי האופנה הגדולים והיוקרתיים, כמו נעלי העקב מעוטרות הסברובסקי של אמינה מואדי או ה-DAD SANDALS של שאנל מהעונה הקודמת.

נראה שבגוצ'י אהבו מאוד את העניין וייצרו דגמים שונים מגומי, כמו סנדלים בעלי שתי רצועות עם אבזם או זוג כפכפים שמאוד מזכירים קרוקס במונוגרמה של GG. הקולקציה האחרונה כוללת לא מעט אביזרים בצבעי פסטל או בצבעים בוהקים, והדגם הספציפי מגיע במנעד רחב של צבעים מכתום, תכלת, ורוד, לבן, שחור, בורדו ושוקף מדליק במיוחד.

הכפכפים מרפרפים לסנדלי הג'לי הסופר טרנדיים של תחילת שנות ה-2000, שנים שללא ספק עושות קאמבק מבחינה אופנתית ותרבותית, עם חולצות בטן, מחוכים, צבעוניות פסטלית וג'ינסים שנופלים הרבה מתחת לפופיק. האמת, הם יתאימו עם ג'ינס וחולצת טי-שירט כמו גם עם שמלות קיץ פרחוניות או אפילו עם בגד-ים וכנראה ישדרגו גם את המראה הפשוט ביותר.

האווירה משמחת, הנינוחות ניכרת, וכמו עם הרבה טרנדים אחרים - הם לא מגיעים משום מקום. בכל זאת, שנה שלמה בה נעלנו נעלי בית, גרמו לבתי האופנה ליישר קו. הכותבת התנסתה בעצמה ויכולה להעיד שבאופן מפתיע הן מתאימות ללחות ולחום הישראלי, רק צפו ליבלות קלות בימים הראשונים.

עוד בוואלה!

הלוק של קיץ 2021: אלו פריטי המפתח שאתן צריכות להתארגן עליהם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully