וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קוטור - אבל גבוה: אלו מראות הסטריט סטייל הכי יפים משבוע האופנה

עודכן לאחרונה: 16.7.2021 / 9:05

שבוע האופנה לקוטור בפריז הגיע לסיומו, והסצינה היפה ביותר, זו שמתרחשת דווקא מחוץ למסלולים חזרה לככב. אחרי שנה וחצי של מצוקה בקטגוריה - הפאשניסטות הציגו טוטאל לוקים מעניינים בעיר האורות

סטריט סטייל, שבוע קוטור פריז. GettyImages
הסצינה הכי כיפית - סטריט סטייל משבוע הקוטור בפריז/GettyImages

שבוע אופנת הקוטור לעונת סתיו 2021 שהסתיים לפני כמה ימים, הזכיר לנו ההייפ האמיתי והפייבוריטי שמתחולל סביב ימי התצוגות שנערכות בלייב עם קהל - הסטריט סטייל. כמעט שכחנו כמה התגעגענו לסצינה המתועדת מכל עבר, במיוחד זו שבפריז המשובחת מכל. הבגדים הנועזים, הרקע השיקי בעולם (לטעמנו) והאור הייחודי שמשדרג כל תמונה ללא צורך בפילטר.

סטריט סטייל, שבוע קוטור פריז. GettyImages
השמחה חזרה לרחובות/GettyImages

הקסם האופף את סגנון הרחוב שנוכח סביב שבועות האופנה אינו זקוק להסבר. זה מה שקורה כשתעשיית האופנה מתרכזת לחגיגות וחשיפת קולקציות חדשות, עם שטיחים אדומים, האנשים הנכונים וטוטאל לוקים שמספקים השראה וחדוות התלבשות לכל עבר.

אחרי שנה וחצי (כמעט) של מצוקה בקטגוריה, השמחה ברחובות עיר האורות היתה אמיתית ומשחררת, וכיאה לקוטור המשתתפים איפסנו את הקז'ואל לטובת הרכבים אישיים ואקלקטיים לצד רעיונות חדשים המקצינים את הגבולות שהוצגו על המסלול.

מבחינתנו מדובר בהפקת אופנה מטריפה שצולמה בין ולצד יצירות קוטור חד-פעמיות, ביניהן של בית האופנה בלנסיאגה שהציג לראשונה אחרי היעדרות בת 53 שנים, כמו גם המסלולים המרהיבים של דיור, ולנטינו ושאנל.

את האקסטרה גלאם הביאו שורת כוכבות קולנוע שהיו באזור בשל הסמיכות לפסטיבל קאן, והתפנו להרים למעצבי העל שדואגים להלביש אותן בכל רגע רלוונטי על השטיח האדום או מחוצה לו. בין אנשי האופנה שמילאו את גלריית הסטריט סטייל ניתן היה למצוא גם את ג'ניפר לורנס, סופיה קופולה, רבקה דיין המדהימה (שגילמה את אלסה פרטי), פלורנס פו, קארה דלווין, מוניקה בלוצ'י, מתילדה ורנייה, קייטי פרי, דיאן קרוגר וג'סיקה צ'סטיין. לזה אנחנו קוראות התרוממות נפש.

מוניקה בלוצ'י וצ'סיקה ג'סטיין

רבקה דיין

קארה דלווין

עוד בוואלה!

מהירואין שיק לקימורים: קייט מוס מדגמנת למותג של קים קרדשיאן

לכתבה המלאה
סטריט סטייל, שבוע קוטור פריז. GettyImages
שיק פריזאי במיטבו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully