וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהירואין שיק לקימורים: קייט מוס מדגמנת למותג של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 15:38

מההירואין שיק של קלווין קליין ללוק המקומר של סקימס - קייט מוס היא הגוף והפנים בקמפיין מותג ההלבשה התחתונה של קים קרדשיאן. הדוגמנית האייקונית סוגרת מעגל וזה נראה מטריף

ליין ההלבשה התחתונה המדובר והמצליח מציג מפגשה פיסגה גאוני בין שתי הנשים ששמן מגדיר את קצוות הסקאלה של מודל היופי בשלושת העשורים האחרונים. זו שחתומה על קידום המראה האנורקטי בתחילת שנות ה-90 וזו שחתומה על קידום הסילואטה המקומרת מידי בעשור הראשון של המילניום, זו שהתחילה בתור אמירה אומנותית גבוהה וזו שהתחילה בתור אמירת טראש בצהובונים - הלוא הן קייט מוס וקים קרדשיאן.

במבט לאחור הדימיון בין השתיים רב על השוני - נקודת פתיחה שכללה עירום ופרובוקציות, בני זוג מתוקשרים בהמשך, חתונה מצולמת על גבי שער הווג האמריקני, ונוכחות יוקרתית בקמפיינים למותגי-על. שתיהן נחשבות עד היום כאורחות מבוקשות על שטיחים אדומים, כמו גם מהוות אובייקט אובססיבי לצלמי הפפראצי, ובשורה התחתונה שתיהן אמונות על ייצוג מודל יופי נחשק בעיני רבים.

היופי בסיפור של כל אחת מהנשים החזקות והמצליחות האלה ששמן מתחיל באות K, טמון בדרך השונה בה השכילה לנצל את נתוניה באופן מעורר השראה. בעוד קייט התמקדה בקריירת דוגמנות מהארוכות והיציבות בענף, קים ניצלה את הפרסום הגדול ופנתה לצד העיסקי, וכעת הדרך של השתיים מצטלבת באופן מרהיב.

אגדת האופנה בת ה-47 זנחה את הלוק הכחוש ונטול הסיוע הפלסטי, ואגדת הישבן עומדת בראש חברה המוערכת ב-1.6 ביליון דולר. הקרדשיאנית שכרה את שירותיה של מוס לדגמן סטים של תחתונים וחזיות במראה הנקי והמינמליסטי העדכני שמובא על ידי סקימס, עם גווני ניוד, שחור ולבן. ויש גם תמונת טופלס עם מחטב, כך שהכותרת בין השורות מרפררת באופן מהודק לקמפיינים של CK איתם פרצה מוס בניינטיז, רק בלי הרזון הקיצוני.

"פגשתי את קייט לראשונה ב- 2014 דרך ריקרדו טישי", צייצה קים ביום שלישי האחרון, "מיד עפתי מההומור החצוף שלה, מהיופי האותנטי והקלאסי - אנחנו חברות מאז!". "היא אייקון ה-אופנה שהגדיר דור שלם של סגנונות ואנו מתכבדת להציג אותה כפנים החדשות של סקימס בקיץ הקרוב!", הוסיפה.

כאמור, רק לפני שבוע התוודענו לכך שאשת העסקים בת ה-40 סוגרת את ליין האיפור שלה Kkw לטובת לייבל איפור חדש שייחשף בקרוב ויכלול "פורמולות חדשות ומודרניות יותר, מתקדמות וארוזות בחומרים ובלוק ברי-קיימא", לדבריה. אם ניקח בחשבון את התמונה המתועדת מהחברות הקרובה שפורסמה בחודש שעבר, עת השתיים ערכו סיור משותף בוותיקן לצד לילה, ביתה של מוס בת ה-18, יש סיכוי גבוה לשיתוף פעולה נוסף בליין האיפור החדש, שיכלול את קייט או לילה או שתיהן.

עוד בוואלה!

"איבדה את דרכה": אחותה של קייט מוס מוכרת תמונות ארוטיות ברשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully