וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה עילית: הכוכבת שעשתה לכולן בית ספר בפסטיבל קאן

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 12:02

השחקנית הסקוטית טילדה סווינטון ידועה כאושיית סטייל מחוננת, אבל מפגן התלבושות שהיא הציגה בפסטיבל קאן השאיר אותנו מסוחררות. משרוולי הפאייטים של היידר אקרמן ועד חולצת הנוצות של לואבה - המיטב של הכוכבת על השטיח האדום

טילדה סווינטון. GettyImages
הייחודית מכולן - טילדה סווינטון. מככבת בסרט החדש Memoria/GettyImages

פסטיבל קאן שהסתיים בתחילת השבוע החזיר לחיינו את כל הפאן שמספקים שטיחים אדומים אחרי תקופת יובש רצינית. המנה הגדושה של כוכבות בתלבושות מושקעות ומפוצצות בגלאם מאת מיטב המעצבים שנמשכה לאורך עשרה ימים הרגישה לנו כמו פיצוי הולם ומשביע בקטגוריה.

הקסם המוכר והדרמה הייחודית שמאפיינים את מלתחת האורחות המוזמנות לחגיגת הקולנוע השנתית שנערכת בריביירה הצרפתית כבר 74 שנים נכח במלוא הדרו גם הפעם. על יצירות הקוטור המרהיבות והמחשופים הנועזים נדלג הפעם לטובת הייחודית מכולן - טילדה סווינטון.

השחקנית הסקוטית בעלת המראה האנדרוגיני והסטייל הממכר כבר בת 60, מה שלא ניכר כלל בצילומים מימי הפסטיבל, ונדמה שהיא רק משתבחת עם השנים. סווינטון התארגנה על שורת לוקים שגנבו את הפוקוס ובראשם שני סטים מחויטים שרקח עבורה המעצב והחבר הקרוב היידר אקרמן, מי שמלביש אותה בעקביות לאורך שנים.

חצאית מקסי כתומה ושרוולי פאייטים של היידר אקרמן

הסטייטמנט הראשון כלל שילוב מרהיב של חצאית מקסי כתומה וצרה בעלת שני כיסי צד, וסט פראק בוורוד פוקסיה ומתחתיו שרוולי פאייטים ארוכה וצמודים בגוון ירוק מטאלי. תספורת הדייויד בואי בבלונד פלטינה שכללה גלח בצדדים השלימה את הווייב העתידני באופן מבריק.

עוד בוואלה!

ויוה לה פראנס: קרלה ברוני הדהימה בשמלה נוצצת

לכתבה המלאה
טילדה סווינטון. GettyImages
שילוב גאוני של היידר אקרמן/GettyImages

חליפה מחויטת של היידר אקרמן

חליפה נוספת בעיצובו של אקרמן הציגה מיצוי מדהים של גוון כחול מחשמל וכללה בלייזר שרוול קצר באורך חצאית מיני הנחתם ברכיסה א-סימטרית מדגישת מותן ומכנסי סיגר מחויטים באורך הקרסול. סגרו את הלוק עקבי פאמפס מזמש אפור של מנולו בלניק ומשקפי שמש חתוליים מבית קרטייה.

טילדה סווינטון. GettyImages
ז'קט א-סימטרי וצבע מחשמל/GettyImages

שמלת חלוק של The vampire's wife

מלבד החליפות השפיציות, הייתה גם שמלת חלוק מטקסטיל ברוקארד עשיר במראה חמניות זהובות על רקע אדום, פיס נשי מלא בדרמה בעיצוב The vampire's wife. השחקנית זוכת האוסקר נשאה אותו באלגנטיות מוקפדת לפרמיירה של גספר נואה ונראתה פשוט וואו.

שמלת שרוולי בלון של סקיאפרלי

בלט גם בית האופנה הצרפתי סקיאפרלי שסיפק חליפת אוברסיייז בגוון פוקסיה עם פרינט לבן המורכבת ממכנסיים בגזרה ישרה וז'קט גברי ארוך ברכיסה כפולה, ושמלת אוברסייז לבנה בצללית המזכירה חולצת כפתורים ושרוולי בלון עתירי נפח שנלבשה מעל מכנסיים שחורים רחבים ונוזליים. שני הלוקים מקולקציית האביב הנוכחית.

טילדה סווינטון. GettyImages
השיער שנותן את הטוויסט. טילדה/GettyImages

חולצה לבנה ומכנסיים שחורים של סקיאפרלי

מאוסף הסתיו נבחר סט של חולצת כפתורים לבנה ועליה איור שחור המזכיר יונה עם עלה של זית ומכנסיים שחורים מבריקים ורחבים. על כל אחת אחרת זה היה נראה די סתמי אבל לסווינטון בעלת המראה הגבעולי יש יכולת-על להחזיק גם אאוטפיטים לא מעניינים, בייחוד כשהיא מתהלכת בתסרוקת מוהק כמו זו שנרקחה לאותו אירוע .

טילדה סווינטון. GettyImages
על השטיח האדום - מחזיקה באלגנטיות גם לוקים לא פורצי דרך/GettyImages
טילדה סווינטון. GettyImages
אינספור אפשרויות לתסרוקת הקצוצה הזו/GettyImages

טופ נוצות ומכנסיים ירוקים של Loewe

האנסמבל של חולצת כפתורים לבנה ומכנסיים רחבים חזר על עצמו בוורסיה מוצלחת יותר עם שני פריטים מקולקציית קדם אביב-קיץ 2022 של Loewe: טופ א-סימטרי עם עיטור נוצות שהונח באזור המחשוף ומכנסיים ירוקים עתירי בד מהן בצבצו נעליים כתומות.

טילדה סווינטון. GettyImages
טופ א-סימטרי עם עיטור נוצות של Loewe/GettyImages

שמלת סאטן כחולה של שאנל

דוגמה נוספת לכישרון השדרוג לעיצובים מרדימים ראינו גם בשמלת סאטן כחולה כהה באורך מקסי מקולקציית קדם סתיו 2021 מבית שאנל. השרוולים השקופים והעיטור בקו המחשוף לא תרמו במאום למדד הסטייל, ומה שהציל את המצב היה, שוב, השיער, שסורק לכדי שביל בצד בשילוב רצועה כחולה שהונחה באלכסון כשהיא מסתירה עין אחת באדג'יות הנחוצה.

שמלת גלבייה של שאנל

הפריט השאנלי היחיד שהצדיק את קיומו הייתה שמלת גלבייה לבנה במחשוף עמוק ופתוח שהוצגה כחלק מקולקציית הריזורט של 2022' ושימו לב לשיער שעוצב באינספור דרכים ועורר את השאלה המתבקשת - כמה עוד אפשר לשחק ולגוון בשיער די קצר ומגולח בצדדים?

טילדה סווינטון. GettyImages
מהפנטת בשאנל. טילדה סווינטון - הכוכבת של פסטיבל קאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully