וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה סופיה משבדיה בשמלה משגעת שעולה פחות מ-300 שקלים

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 8:01

הנסיכה סופיה משבדיה, שכבר מזמן זנחה את עברה הפרוע לטובת חיים מלכותיים, נראתה לצד בעלה קרל פיליפ והבייבי הטרי בעגלה כשהיא לובשת שמלה נהדרת של זארה. למזלכן, היא עדיין זמינה לרכישה ובמחיר סופר שפוי

משפחת המלוכה השבדית לא מקבלת את הבמה הראויה בשל קצב החדשות הלא מבוטל של בית המלוכה הבריטי, אבל לעיתים יוצאות משם לא מעט ניצוצות. אחת הנשים המסקרנות היא סופיה הלקוויסט (36), כיום נסיכת שבדיה הנשואה לקרל פיליפ ובעברה הפרוע כוכבת תכנית ריאליטי, דוגמנות עירום וסצינת מזמוזים עם כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון.

עדיין לא עוקבות אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לציבור השבדי לקח לא מעט זמן לעכל את הרכש החדש, אך כעת כשהיא אימא לשלושה, עם בייבי חדש שנולד לפני שלושה חודשים, דוכסית בטייטל ובעלת סגנון אישי מהודק היא מצליחה לייצר גם לא מעט כותרות חיוביות.

זארה. אתר רשמי זארה, אתר רשמי
השמלה - 269 שקלים, עדיין נמכרת באפליקציה של זארה/אתר רשמי, אתר רשמי זארה

סופיה הגיעה לקונצרט באוויר הפתוח לצד הבעל והתינוק בעגלה כשהיא לבושה בשמלת כפתורים פרחונית של זארה בצבעוניות של ירוק ולבן באורך מידי פלוס חגורה נקשרת במותן באותו הדפס מוצלח של השמלה.
שמלת הפופלין מתהדרת בשרוולי 3/4 ויכולה לזגזג בכיף בין לוק משרד לערב. הזמינות, לשמחתכן, עדיין בשיאה והשמלה כרגע מוצעת למכירה באפליקציה של זארה ב-269 שקלים בלבד.

סופיה, שנמצאת בחופשת לידה, נראתה מעולה וגם הפוני וילון הקליל והגוונים בשיער הוסיפו למראה הקז'ואלי. את השמלה השלימו סניקרס לבנות של stinna j, צמיד מעודן בצבע טורקיז ושרשרת יהלומים.

עוד בוואלה!

למי יש גדול יותר? מצעד הכתרים המשוגע של נסיכות שבדיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully